Strona 3 z 9

Re: WSK 200 Pro

: 2015-08-29, 14:26
autor: grzechu212
Na spawaku ciężko na 4 śmigać...ale na zwykłym można zapodawać 16/41 :D...

Re: WSK 200 Pro

: 2015-08-29, 15:42
autor: Sebastian440
Czemu ciężko na 4 śmigać ?

Re: WSK 200 Pro

: 2015-08-29, 17:46
autor: grzechu212
Może spawak za ostry, ciężko powiedzieć, może mam krótki odcinek, albo trzeba by kręcić extramalnie wysoko. Motor nie ma kwitów więc to dodatkowo utrudnia zadanie. Teraz na 3 na full rpm bez problemu wyciągnie 110km/h przy przełożeniu 14/45 i przy tej prędkości myślę że by nie miała wyjścia i by poszła na 4 bo tak przy spokojnej jeździe nie wkręci się do rezonansu...tyle że zostaje zwykły wydech i 16/41 z którym radzi sobie dosyć sprawnie :). Na pewno silnik wymaga jeszcze wielu poprawek ;), może kolejny wynalazek będzie lepszy.

Re: WSK 200 Pro

: 2015-08-29, 17:56
autor: Alien
Pasuje znaleźć kolegę co ma wueske 175, przełożyć blache i jechać tym na jakąś konkretną droge żeby silnik miał możliwość dokręcenia się na każdym biegu ;-) Na takich drogach jak z filmów to jest nie do zrobienia żeby sprawdzić pełen zakres obrotów.

Re: WSK 200 Pro

: 2015-08-31, 16:01
autor: rss
a jaki był w ogóle cel całej przeróbki?

max moc w wąskim zakresie obrotów dyskwalifikuje motocykl do jazdy turystycznej.....

jakich "poprawek" wymaga ten silnik?

Re: WSK 200 Pro

: 2015-09-02, 09:41
autor: grzechu212
przez rss » 2015-08-31, 16:01

a jaki był w ogóle cel całej przeróbki?

max moc w wąskim zakresie obrotów dyskwalifikuje motocykl do jazdy turystycznej.....

jakich "poprawek" wymaga ten silnik?
Pisałem wcześniej jak sprawa wygląda więc nie wiem czemu wypisujesz pod tematem swoje złote myśli o "wąskim zakresie obrotów" i jeździe turystycznej jak moto jest od początku przeznaczone w teren...Spawak i przełożenie 14/45 służy do lasu, a do jazdy turystycznej zakładasz zwykły wydech i 16/41.

Re: WSK 200 Pro

: 2015-09-02, 10:18
autor: rss
fakt - powinienem napisać "jazdy turystycznej i terenowej innej niz motocross (czyli np enduro "do lasu"), ale w takim razie przepraszam i proszę o wybaczenie- nie będę już tu pisał żadnych "złotych myśli" ani wymądrzał się w inny sposób.
powodzenia w dalszym rozwoju konstrukcji :P
pozdrawiam.

Re: WSK 200 Pro

: 2015-10-05, 16:27
autor: raflo87
Miałem okazje jezdzić WSK PRO ;-)
Akurat na zwykłym wydechu na 4b spokojnie szła pod górkę z niskich obrotów.
Do jazdy turystycznej narazie nie było okazji stroić dyfuzorów. Zawsze idzie się w MAX moc ;)

Re: WSK 200 Pro

: 2015-10-05, 22:03
autor: grzechu212
Coś tam jedzie. Szału nie ma :).

Re: WSK 200 Pro

: 2015-12-21, 21:00
autor: grzechu212
Nowy filmik z upalania :). [youtube]https://www.youtube.com/watch?v=22a559UP-Tg[/youtube]

Re: WSK 200 Pro

: 2015-12-21, 21:18
autor: daroohd
Śmiga to wspaniale.

Re: WSK 200 Pro

: 2015-12-21, 22:58
autor: DarAss
orientacyjnie jaka moc teraz może być? :) mega fajnie to chodzi.

Re: WSK 200 Pro

: 2015-12-21, 23:19
autor: BikerDS
Mi to wygląda na jakieś 20- 25 KM.

Re: WSK 200 Pro

: 2015-12-21, 23:33
autor: Garry1
Na końcówke leo vinci się przesiadłeś? osz Ty :p

Dawaj szosowe oponki na wiosne i widzimy się na VeteranCup !

Re: WSK 200 Pro

: 2015-12-22, 11:16
autor: Sebastian440
Szkoda, że żaden z was nie pojedzie na hamownie. Konkretnie podłubane maszyny a moce opierają się tylko na przypuszczeniach.

Re: WSK 200 Pro

: 2015-12-22, 11:33
autor: Szczepan
0-100 sprawdzałeś? Będzie koło 10s?

Re: WSK 200 Pro

: 2015-12-22, 14:02
autor: grzechu212
przez daroohd » 2015-12-21, 21:18
Śmiga to wspaniale.
Dzięki! :).
przez DarAss » 2015-12-21, 22:58
orientacyjnie jaka moc teraz może być? :) mega fajnie to chodzi.
Myślę że podobnie jak kolega BikerDS mówi czyli około 20-25 KM.
przez Garry1 » 2015-12-21, 23:33
Na końcówke leo vinci się przesiadłeś? osz Ty :p
Jeszcze ją ujrzymy, ale prawdopodobnie na innym wydechu :).
przez Sebastian440 » 2015-12-22, 11:16
Szkoda, że żaden z was nie pojedzie na hamownie. Konkretnie podłubane maszyny a moce opierają się tylko na przypuszczeniach.
Najpierw trzeba by pojechać zdrową serią żeby mieć jakiś odnośnik bo moc na kole, a mierzona na wale to dwie różne rzeczy...
przez Borewicz » 2015-12-22, 11:33
0-100 sprawdzałeś? Będzie koło 10s?
Nie sprawdzałem bo niedawno doszedłem z nią ładu,,,

Cylinder wraz z tłokiem, kartery, głowica oraz wydech bedzie na sell. Jeżeli ktoś zainteresowany to pisać na priv.

Re: WSK 200 Pro

: 2015-12-22, 17:19
autor: Garry1
Zobaczymy seba ile wsk rekord wypluje koni;)

Re: WSK 200 Pro

: 2015-12-23, 12:12
autor: Sebastian440
Racja Grzechu najpierw ktoś musiał by serię hamowamować. Dla porównania junak 350 ma na kole ok 9-10 KM. Garry w 2030 roku nie wiadomo czy jeszcze będą hamownie :D

Re: WSK 200 Pro

: 2015-12-23, 18:40
autor: daroohd
grzechu212 pisze:

Cylinder wraz z tłokiem, kartery, głowica oraz wydech bedzie na sell. Jeżeli ktoś zainteresowany to pisać na priv.
Co tak sprzedajesz, brakuje ino wału )