Strona 2 z 2

Re: WFM M06 1960

: 2016-07-05, 12:55
autor: remek_p
Witam!
Remont powoli zbliża się do końca, ale pojawił się mały problem. Czy orientujecie się gdzie można dostać, albo od czego podpasować uszczelkę do szkła lampy do WFM M06 1960 rok? W mojej brakowało ramki, szkła i odbłyśnika. Ramkę już dostałem, szkło to też nie problem, ale w żadnym sklepie do którego dzwonię, który oferuje części do WFM nie mają tej gumy, i też nie wiedzą od czego dopasować. Może wy macie jakieś z tym doświadczenie i podpowiecie co tu zrobić.
Pozdrawiam
remek

Re: WFM M06 1960

: 2016-07-05, 14:45
autor: halcik
Podaj średnicę szkła

Re: WFM M06 1960

: 2016-07-05, 19:33
autor: remek_p
138 mm

Re: WFM M06 1960

: 2016-07-05, 19:58
autor: FighteR-600
W mojej lampie nie było żadnej gumy.
Odbłyśnik połączony był ze szkłem (zagnieciony rant z czymś ala silikon) i to w całości wstawione do ramki i przymocowane na takie spinki (chyba 4 sztuki) http://allegro.pl/nowe-org-spinki-lampy ... 18747.html

Re: WFM M06 1960

: 2016-07-05, 23:01
autor: halcik
Spokojnie, tutaj akurat na pewno guma była :) a wygląda ona tak
http://www.skuterdebica.hg.pl/inc/display.php?id=1429 przy zamówieniu dopisz "osa" i uwierz mi na słowo :D

Re: WFM M06 1960

: 2016-07-18, 14:24
autor: remek_p
Wreszcie nadszedł ten dzień. WFM odpaliła za 3 kopem. Ale niestety nie przejrzałem gaźnika i szybko mi gasła. Po wyczyszczeniu gaźnika odpaliła, ale strasznie zaczęło z niego ciec paliwo. Muszę zamówić zestaw uszczelek. Mam małe pytanie. Czy silnik powinien zgasnąć po lekkim wysunięciu kluczyka, czy po całkowitym wyjęciu? U mnie nie chciała sama zgasnąć po lekkim wysunięciu. Musiałem się ratować zdjęciem fajki za świecy. Co mnie zastanawia to fakt, że nawet jak kluczyk jest tylko lekko wsunięty to mam iskrę na świecy. Czy tak powinno być?

Re: WFM M06 1960

: 2016-07-21, 09:28
autor: remek_p
Wczoraj zmieniłem całkowicie gaźnika i motocykl od razu odpalił po przelaniu. Jednak pojawiły się kolejne problemy. Pierwszy to brak świateł. Nie mam świateł krótkich ani długich. No i silnik nie gaśnie nawet po całkowitym wyjęciu kluczyka. Drugi problem znacznie poważniejszy to taki, że nie mam drugiego i trzeciego biegu. A właściwie mam jak nogą przytrzymam dźwignię. Jak ją tylko opuszczę to od razu bieg rozłącza. Albo zawiesił się kamień, albo wyrobił się zmieniacz. Chyba nie obejdzie się bez rozbierania silnika :( Może, że macie inne pomysły co tu można sprawdzić bez rozpoławiania silnika.

Re: WFM M06 1960

: 2016-07-21, 12:06
autor: sbanys
Jak nie gaśnie po wyjęciu kluczyka to masz źle kable podłączone. Pozmieniaj kable przy silniku może wystarczy zamienić 2 kable ze sobą. Do do biegów to raczej nie obejdzie się bez rozbierania.

Re: WFM M06 1960

: 2016-07-21, 13:19
autor: krzysiek200
Zobacz czy styki sie lacza jak wyjmiesz kluczyk. Gaszenie nastepuje gdy kabel od zaplonu zewrzrsz z masa.

Re: WFM M06 1960

: 2016-08-25, 15:34
autor: remek_p
Witam!
Czy stosujecie do swoich silników olej 2T? Jeśli tak to w jakim stosunku 1:20 jak w instrukcji, czy 1:50 jak na etykiecie oleju?
Pozdrawiam
remek_p

Re: WFM M06 1960

: 2016-08-25, 16:25
autor: dąbek
Ja leję do WFMki Orlen Platinum 2t mineralny. Na razie trwa docieranie, na początku mieszanka 1:20, ale po kilku przejazdzkach zaczął aż olej kapać z wydechu, przeszedłem na 1:25. Docelowo będzie 1:30.

WFM M06 1960 stacyjka

: 2016-10-05, 10:55
autor: remek_p
Witam!
Jaka powinna być stacyjka w WFM M)6 rocznik 1960? Moja zaczęła robić problemy i postanowiłem ją wymienić. Zamówiłem z GMOTO niby do WSK i WFM, ale mam zonka bo nijak nie pasuje do mojej obudowy lampy. W załączniku kilka zdjęć. Może wiecie gdzie można zakupić taką stacyjkę?
Pozdrawiam
remek

Re: WFM M06 1960

: 2016-10-06, 09:07
autor: skavinsky
Ta stacyjka co masz to rzadki temat, nie widziałem jeszcze repliki, a tą co zamówiłeś to na 100% zwykła WSK