Simson by AudioBas
- AudioBas
- Administrator
- Posty: 4115
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Simson by AudioBas
Kiedyś miałem simsona
Również robiłem go pod siebie.
Po całym zabiegu odnowienia wyglądał tak:
Również robiłem go pod siebie.
Po całym zabiegu odnowienia wyglądał tak:
- Fuga
- Posty: 78
- Rejestracja: 2008-12-29, 14:23
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk 125 Mo6b3, mz etz 251 .91r.mz etz 150 91r.
- Lokalizacja: Klonowa (Sieradz)
- Kontaktowanie:
Re: Simson by AudioBas
fajny simek też miałem ale go sprzedałem a ten Hornet to twój bo mam zamiar sobie go kupić strasznie mi się podobają
- AudioBas
- Administrator
- Posty: 4115
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: Simson by AudioBas
Miałem simsona - sprzedałem i kupiłem Horneta.
Horneta sprzedałem w zeszłym roku (niestety fundusze na własną firmę były potrzebne).
W ogóle taki mały maniak ze mnie: http://www.strefacaraudio.pl/hornet/
I niestety przyszła wiosna i mnie nosi...
Kasa cały czas idzie w firmę wiec nie stać mnie na motor za 8-10 tysiecy.
Dlatego reanimuje WSK
Horneta sprzedałem w zeszłym roku (niestety fundusze na własną firmę były potrzebne).
W ogóle taki mały maniak ze mnie: http://www.strefacaraudio.pl/hornet/
I niestety przyszła wiosna i mnie nosi...
Kasa cały czas idzie w firmę wiec nie stać mnie na motor za 8-10 tysiecy.
Dlatego reanimuje WSK
- Fuga
- Posty: 78
- Rejestracja: 2008-12-29, 14:23
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk 125 Mo6b3, mz etz 251 .91r.mz etz 150 91r.
- Lokalizacja: Klonowa (Sieradz)
- Kontaktowanie:
Re: Simson by AudioBas
Piękna sztuka a może coś powiesz bliżej o niej na co zwrócić uwagę bo wiesz użytkownika lepiej się pytać
- AudioBas
- Administrator
- Posty: 4115
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: Simson by AudioBas
Jak będziesz kupował koniecznie ściągnij bak i zobacz czy rama nie jest zgięta.
Po większym wypadku na 99% będzie zgięta 10 cm od główki ramy.
Dodatkowo miernik w łapkę i sprawdź napięcie na odpalonym silniku (żeby nie było za niskie np. 12 V oraz za wysokie 16V) - w Hornetach często padają reguatory napięcia (ja mój musiałem wymienić dawał 18V i przeładowywał aku).
Dodatkowo zobacz stan kolektorów.
I nie polecam kupowania sprowadzonych z angli (szybko korozja je łapie).
Zagrzej dobrze silnik rozpędź się na dwójce oraz puść kierownicę - musi jechać idealnie prosto i nie wpadać w jakieś wibracje.
Zwróć uwagę na napęd - nowy kosztuje z 600 zł.
Nie wspomnę o potrzebnych akcesoriach do pielęgnacji - spray do łancucha i inne duperele.
Łańcuch smarowany i myty co 500 km.
Co mnie denerwowało w Hornecie??
Przy duuużych prędkościach na autostradzie męczący był wiatr (brak owiewki-ale za to ten super wygląd mmmm).
Mały bak 16 litrów z czego na rezerwie nie śmigałem często więc tankowanie w trasie nawet 2-3 razy
Po większym wypadku na 99% będzie zgięta 10 cm od główki ramy.
Dodatkowo miernik w łapkę i sprawdź napięcie na odpalonym silniku (żeby nie było za niskie np. 12 V oraz za wysokie 16V) - w Hornetach często padają reguatory napięcia (ja mój musiałem wymienić dawał 18V i przeładowywał aku).
Dodatkowo zobacz stan kolektorów.
I nie polecam kupowania sprowadzonych z angli (szybko korozja je łapie).
Zagrzej dobrze silnik rozpędź się na dwójce oraz puść kierownicę - musi jechać idealnie prosto i nie wpadać w jakieś wibracje.
Zwróć uwagę na napęd - nowy kosztuje z 600 zł.
Nie wspomnę o potrzebnych akcesoriach do pielęgnacji - spray do łancucha i inne duperele.
Łańcuch smarowany i myty co 500 km.
Co mnie denerwowało w Hornecie??
Przy duuużych prędkościach na autostradzie męczący był wiatr (brak owiewki-ale za to ten super wygląd mmmm).
Mały bak 16 litrów z czego na rezerwie nie śmigałem często więc tankowanie w trasie nawet 2-3 razy
- Fuga
- Posty: 78
- Rejestracja: 2008-12-29, 14:23
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk 125 Mo6b3, mz etz 251 .91r.mz etz 150 91r.
- Lokalizacja: Klonowa (Sieradz)
- Kontaktowanie:
Re: Simson by AudioBas
Wielkie dzięki na dniach jadę obejrzeć jednego Horneta więc twoje rady mi bardzo przydają Pozdr
- Kristy
- Posty: 72
- Rejestracja: 2010-08-29, 23:50
- GG: 0
- Moje maszyny: CBR F2/ WSK M06B1
- Lokalizacja: Kutno
- Kontaktowanie:
Re: Simson by AudioBas
oj Panie AudioBas pierdzielicie troszeczkę głupot siedzę w motocyklach od kilku na prawdę ładnych lat Zaczynałem od GS500, CB500, XJ600, CBR F1 i F2 dodatkowo pod moim tyłkiem znalazły się Hornet-y, Bandit-y, CBR 900RR, R6, R1 i wiele innych. Przyczyną była swego czasu działalność handlowa zastanów ty się co piszesz troszeczkę.
Fuga jeśli będziesz czegoś szukał to zwróć uwagę na ograniczniki na główce ramy tak jak pisałem wyżej. Jeżeli chodzi o napęd to fakt dobrze jeśli jest ok, bo to nie mały koszt, spójrz też na opony i przede wszystkim na DOT czyli rocznik opon, nie polecam opon któe mają wiećej niż 5-6 lat, bo wiadomo że struktura gumy się zmienia i nie spełnia już swoich wszystkich funkcji. Do tego bądź przygotowany na to że po zakupi eod razu radzę ( mimo że nawet poprzedni właściciel gwarantuje zę robił to nawet przed godziną) wymienić olej + filtr (pamiętajmy że kupujemy olej motocyklowy), olej w lagach + uszczelniacze (choć to nie jest konieczne, ale ja u siebie to robię), płyn hamulcowy.
A co będzie jak będą wibracje?? Nie będzie miał po co wracać bo moto będzie rozje...ne.Zagrzej dobrze silnik rozpędź się na dwójce oraz puść kierownicę - musi jechać idealnie prosto i nie wpadać w jakieś wibracje.
A co Ci kolektory powiedzą?? Większość będzie zanieczyszczona od normalnego użytkowania i nic nie zobaczysz, no chyba że właściciel jest pedantem i po miesiąc poleruje je, a nawet jeśli będzie wgniecenie to mogło się stać od kamienia który wyskoczył spod koła.Dodatkowo zobacz stan kolektorów.
W życiu tego nie robiłem, a tak jak pisałem wyżej przez moje ręce przeszła masa motocykli.Dodatkowo miernik w łapkę i sprawdź napięcie na odpalonym silniku
Jak się dba tak się ma. Kupi taniej włoży troszeczkę pracy i będzie miał na prawdę piękny sprzęt. Wszystko zależy od tego jak poprzedni właściciel dbał o sprzęt. Jedynym minusem jaki jest lecz niewiele osób o tym wie, a jak by był nadgorliwy diagnosta lub pan władza to nie masz dowodu lub też przeglądu, chodzi mi oczywiście o lampęI nie polecam kupowania sprowadzonych z angli (szybko korozja je łapie).
Sorry ale większych bredni nie słyszałem. Jak byś przyjechał do mnie i byś mi kazał ściagać bak w jakim kolwiek moto to bym Cię wyśmiał zastanów się: jeśli moto jest po dzwonie to wystarczy spojrzeć dobrze na główkę ramy i na ograniczniki. One prawdę ci powiedzą. Chyba że rzeczywiście ktoś był taki kozak, że uciął pół ramy wspawał nową główkę ramy z częścią ramy żeby nie było widać i musiał by przy tym idealnie przebić numery,a le to jest raczej niemożliwe bo po prostu jest nie opłacalne.Jak będziesz kupował koniecznie ściągnij bak i zobacz czy rama nie jest zgięta.
Po większym wypadku na 99% będzie zgięta 10 cm od główki ramy.
Czyli co ma nie kupować motocykla do którego właściciel nie dodaje smaru, bo nie rozumiem. To tak jak przy sprzedaży auta bym Ci nie dał PlakaNie wspomnę o potrzebnych akcesoriach do pielęgnacji - spray do łancucha i inne duperele.
Fuga jeśli będziesz czegoś szukał to zwróć uwagę na ograniczniki na główce ramy tak jak pisałem wyżej. Jeżeli chodzi o napęd to fakt dobrze jeśli jest ok, bo to nie mały koszt, spójrz też na opony i przede wszystkim na DOT czyli rocznik opon, nie polecam opon któe mają wiećej niż 5-6 lat, bo wiadomo że struktura gumy się zmienia i nie spełnia już swoich wszystkich funkcji. Do tego bądź przygotowany na to że po zakupi eod razu radzę ( mimo że nawet poprzedni właściciel gwarantuje zę robił to nawet przed godziną) wymienić olej + filtr (pamiętajmy że kupujemy olej motocyklowy), olej w lagach + uszczelniacze (choć to nie jest konieczne, ale ja u siebie to robię), płyn hamulcowy.
- AudioBas
- Administrator
- Posty: 4115
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: Simson by AudioBas
Kristy masz rację z tym co piszesz, ale nie do końca
Miałem ten motocykl 2 sezony więc mogę coś o nim powiedzieć.
Jeżeli byłby duże wibracje to czułby to już przy starcie.
No ale cóż, nie będę dyskutował na ten temat.
Zanieczyszczeni zanieczyszczeniami, ale jeżeli był z angli to jest duuuuże prawdopodobieństwo, że będą mocno skorodowane.
No widzisz nie robiłeś
A wiesz, że w Hondach często padają regulatory?
Co wiąże się wymianą koszt około 300 zł , dodatkowo na 99% akumulator też dostał przez to po tyłku - kolejny wydatek na starcie.
No tak, ale po co stracić 20 sekund na podłączenie miernika na zaciski akumulatora.
Nie chodziło mi dokładnie o główkę ramy.
Hornet ma jedno miejsce gdzie rama lubi się zgiąć - czego nie widać jak masz założony bak.
No ale cóż nie będę dyskutował z wielkim znawcą.
Nie wiem co Ci tak wjechało na ambicje, aby wszystko odbierać źle.
Tym wpisem chciałem poinformować przyszłego użytkownika Horneta, ze w takich motorach trzeba dbać np o napęd - czyścić go i smarować regularnie. Więc dochodzi regularny zakup środków pielęgnująco-czyszcząco-smarujących.
Od siebie dorzucę jeszcze filtr powietrza, synchronizację gaźników (chyba, że jest na wtrysku).
I tym sposobem mam ładny OFF-TOPIC w temacie simka
Temat Horneta jest dla mnie zakończony - nie będę ciągnął prowokacyjnej dyskusji dalej - zapraszam na PW
No cóż. Ty tak uważasz, ja nieoj Panie AudioBas pierdzielicie troszeczkę głupot
Miałem ten motocykl 2 sezony więc mogę coś o nim powiedzieć.
Przyczyną była swego czasu działalność handlowa zastanów ty się co piszesz troszeczkę.
Sam chyba nie wiesz co piszesz. I gadasz głupoty.A co będzie jak będą wibracje?? Nie będzie miał po co wracać bo moto będzie rozje...ne.
Jeżeli byłby duże wibracje to czułby to już przy starcie.
No ale cóż, nie będę dyskutował na ten temat.
No to chyba Horneta nie widziałeśA co Ci kolektory powiedzą?? Większość będzie zanieczyszczona od normalnego użytkowania i nic nie zobaczysz, no chyba że właściciel jest pedantem i po miesiąc poleruje je, a nawet jeśli będzie wgniecenie to mogło się stać od kamienia który wyskoczył spod koła.
Zanieczyszczeni zanieczyszczeniami, ale jeżeli był z angli to jest duuuuże prawdopodobieństwo, że będą mocno skorodowane.
Kod: Zaznacz cały
W życiu tego nie robiłem, a tak jak pisałem wyżej przez moje ręce przeszła masa motocykli.
A wiesz, że w Hondach często padają regulatory?
Co wiąże się wymianą koszt około 300 zł , dodatkowo na 99% akumulator też dostał przez to po tyłku - kolejny wydatek na starcie.
No tak, ale po co stracić 20 sekund na podłączenie miernika na zaciski akumulatora.
Pan znawca Hornetów się odezwałSorry ale większych bredni nie słyszałem. Jak byś przyjechał do mnie i byś mi kazał ściagać bak w jakim kolwiek moto to bym Cię wyśmiał zastanów się: jeśli moto jest po dzwonie to wystarczy spojrzeć dobrze na główkę ramy i na ograniczniki. One prawdę ci powiedzą. Chyba że rzeczywiście ktoś był taki kozak, że uciął pół ramy wspawał nową główkę ramy z częścią ramy żeby nie było widać i musiał by przy tym idealnie przebić numery,a le to jest raczej niemożliwe bo po prostu jest nie opłacalne.
Nie chodziło mi dokładnie o główkę ramy.
Hornet ma jedno miejsce gdzie rama lubi się zgiąć - czego nie widać jak masz założony bak.
No ale cóż nie będę dyskutował z wielkim znawcą.
Tutaj to mnie załamałeś.Czyli co ma nie kupować motocykla do którego właściciel nie dodaje smaru, bo nie rozumiem. To tak jak przy sprzedaży auta bym Ci nie dał Plaka
Nie wiem co Ci tak wjechało na ambicje, aby wszystko odbierać źle.
Tym wpisem chciałem poinformować przyszłego użytkownika Horneta, ze w takich motorach trzeba dbać np o napęd - czyścić go i smarować regularnie. Więc dochodzi regularny zakup środków pielęgnująco-czyszcząco-smarujących.
Kod: Zaznacz cały
Fuga jeśli będziesz czegoś szukał to zwróć uwagę na ograniczniki na główce ramy tak jak pisałem wyżej. Jeżeli chodzi o napęd to fakt dobrze jeśli jest ok, bo to nie mały koszt, spójrz też na opony i przede wszystkim na DOT czyli rocznik opon, nie polecam opon któe mają wiećej niż 5-6 lat, bo wiadomo że struktura gumy się zmienia i nie spełnia już swoich wszystkich funkcji. Do tego bądź przygotowany na to że po zakupi eod razu radzę ( mimo że nawet poprzedni właściciel gwarantuje zę robił to nawet przed godziną) wymienić olej + filtr (pamiętajmy że kupujemy olej motocyklowy), olej w lagach + uszczelniacze (choć to nie jest konieczne, ale ja u siebie to robię), płyn hamulcowy.
I tym sposobem mam ładny OFF-TOPIC w temacie simka
Temat Horneta jest dla mnie zakończony - nie będę ciągnął prowokacyjnej dyskusji dalej - zapraszam na PW
Ostatnio zmieniony 2011-03-21, 00:05 przez AudioBas, łącznie zmieniany 1 raz.
- Kristy
- Posty: 72
- Rejestracja: 2010-08-29, 23:50
- GG: 0
- Moje maszyny: CBR F2/ WSK M06B1
- Lokalizacja: Kutno
- Kontaktowanie:
Re: Simson by AudioBas
Miałem 4 Hornety u mnie na stanie i często nimi jeździłem. A co do angoli i kolektorów to tak jak pisałem wszystko zależy od właściciela, ale koniec offtopu
-
- Posty: 111
- Rejestracja: 2009-05-06, 22:52
- GG: 0
- Moje maszyny: .....
- Lokalizacja: .......
- Kontaktowanie:
Re: Simson by AudioBas
Spoko Simek, Hornet też ładny i owczarek też ładny. Poważnie ładny piesek.
Chętnie bym coś dopisał do waszego off-topa o Hornecie, ale nie będę burdelu robił
Chętnie bym coś dopisał do waszego off-topa o Hornecie, ale nie będę burdelu robił
- AudioBas
- Administrator
- Posty: 4115
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: Simson by AudioBas
No i dziś dostałem fotkę od kolesia co kupił rok temu Horneta
Ostatnio zmieniony 2012-01-11, 02:36 przez AudioBas, łącznie zmieniany 1 raz.
- jarek
- Posty: 305
- Rejestracja: 2007-01-07, 20:05
- GG: 7482920
- Moje maszyny: WSK M06-64
- Lokalizacja: Oława/Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: Simson by AudioBas
cytując klasyka "Ale urwał"
- gabste
- Posty: 709
- Rejestracja: 2007-11-19, 17:43
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk 175
636B 04 - Lokalizacja: Rzeszów
- Kontaktowanie:
Re: Simson by AudioBas
Simek ładny ale horneta mmm miodowa szkoda ze cos ja spotkało ale niestety pewnie puszka ;/
Re: Simson by AudioBas
Standard na tego typu motocyklach.Później są texty typu "dawca jedzie" Mogę strzelać ,że z 20% przypadków albo mniej jest z powodu wymuszeń w osobówkach ,ale reszta..widzę co w środku miasta u mnie wyprawiają.
- AudioBas
- Administrator
- Posty: 4115
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: Simson by AudioBas
AKurat wyjechał mu koleś lublinem
I uciekł!!!!!!!!
I uciekł!!!!!!!!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości