WFM M06 '60r
- Kamil*
- Posty: 164
- Rejestracja: 2011-04-25, 19:08
- GG: 4510460
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3 79'
WSK 175 M06B3 86'
YAMAHA DT 125 98' - Lokalizacja: Świeżawy
- Kontaktowanie:
Re: WFM M06 '60r
WSK dzięki Jestem na to nastawiony że bedzie trzeba co podpiłować, wygąć itp.
Jutro jak dobrze pójdzie to silnik będzie złożony tylko gaźnika nie mam jeszcze ... kumpel ma poszukać ale ciekawe czy znajdzie.
Jutro brat jedzie po cześci a ja wezmę umyje dobrze silnik, poczyszczę zapłon i koła chce zrobić. Zdejmę opony niby bierznik w bdb stanie ciekawe czy jak napompuje to nie wyjdą pekniecia ale to sie zobaczy. Dętki poprzekładam od kół wóżka bo są od wsk. Zobacze jak tam okładziny wszystko poczyszczę, chebel teraz nawet chamuje więc myślę ze nie będzie źle.
No i oczywiście fotorealcja z prac będzie tylko muszę kupić baterie bo siadły mi przy cyfrówce ;/
Jutro jak dobrze pójdzie to silnik będzie złożony tylko gaźnika nie mam jeszcze ... kumpel ma poszukać ale ciekawe czy znajdzie.
Jutro brat jedzie po cześci a ja wezmę umyje dobrze silnik, poczyszczę zapłon i koła chce zrobić. Zdejmę opony niby bierznik w bdb stanie ciekawe czy jak napompuje to nie wyjdą pekniecia ale to sie zobaczy. Dętki poprzekładam od kół wóżka bo są od wsk. Zobacze jak tam okładziny wszystko poczyszczę, chebel teraz nawet chamuje więc myślę ze nie będzie źle.
No i oczywiście fotorealcja z prac będzie tylko muszę kupić baterie bo siadły mi przy cyfrówce ;/
- WSK
- Posty: 423
- Rejestracja: 2009-02-21, 12:47
- GG: 9912702
- Moje maszyny: Kilka..
- Lokalizacja: Łąki
- Kontaktowanie:
Re: WFM M06 '60r
Pamiętaj że tutaj masz półbębny 19", w wózkach najczęściej używane są 18" na pełnych bębnach także zobacz wpierw rozmiary
MoTór nie umiera nigdy!- MoTór jest wieczny!
"make love, not war"
"make love, not war"
- Kamil*
- Posty: 164
- Rejestracja: 2011-04-25, 19:08
- GG: 4510460
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3 79'
WSK 175 M06B3 86'
YAMAHA DT 125 98' - Lokalizacja: Świeżawy
- Kontaktowanie:
Re: WFM M06 '60r
Silnik już żłożony a nawet odpalony ! na niekopletnym gaźniku ale odpalił na kopa fakt pare sekund tylko chodził i na pełnej kicie brak pływaka i klapki pływaka gilicy itp. Tłok jakoś puścił, pociściłem wsazystko gdzie wał przemyłem benzyną i wszystko chodzi jak powinno. Tłok był org ZMD dobry to tylko założyłem nowe pierścionki plus cylinder od kumpla miał być nowy ale okazał sie ze jest używany ma pare rysek widocznych dla oka ale pod palcem nie do wyczucia. Części gaźnika + manetka gazu już zamówiona może przyjdzie w tym tyg.
Za koła dopiero się dzisiaj wezmę bo cały poniedziałek zeszło mi z silnikem. Porobię dzisaj jakieś fotki.
Od kumpla przywiozłem sakwy w lepszym stanie + filterek.
No i sprzegło nie działa tz chyba popychcz z kulką w wałku zdawczym sie zapiek.. bo tylko wyszedł mi jeden popychacz. Wczoraj zalałem wszytko olejem wieć myślę ze puściło... Jak coś to będę pisał.
WSK co do tych platynek to miałeś racje otwór był za mały musiałem rozpiłować pilnikem i jest ok. Ale teraz gówna robią w głowie sie nie mieści.
Za koła dopiero się dzisiaj wezmę bo cały poniedziałek zeszło mi z silnikem. Porobię dzisaj jakieś fotki.
Od kumpla przywiozłem sakwy w lepszym stanie + filterek.
No i sprzegło nie działa tz chyba popychcz z kulką w wałku zdawczym sie zapiek.. bo tylko wyszedł mi jeden popychacz. Wczoraj zalałem wszytko olejem wieć myślę ze puściło... Jak coś to będę pisał.
WSK co do tych platynek to miałeś racje otwór był za mały musiałem rozpiłować pilnikem i jest ok. Ale teraz gówna robią w głowie sie nie mieści.
Re: WFM M06 '60r
Też kiedyś dostałem za darmo motor i niestety nie była to WSK czy WFM lecz.... Jawa 50
Ważne że silnik odpalił i chodzi z resztą dasz rade.
A co do sprzęgła po takim postoju wyjmij ślimak sprzęgła z pokrywy wyczyść wszystko i nasmaruj dobrze .
Ważne że silnik odpalił i chodzi z resztą dasz rade.
A co do sprzęgła po takim postoju wyjmij ślimak sprzęgła z pokrywy wyczyść wszystko i nasmaruj dobrze .
- Kamil*
- Posty: 164
- Rejestracja: 2011-04-25, 19:08
- GG: 4510460
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3 79'
WSK 175 M06B3 86'
YAMAHA DT 125 98' - Lokalizacja: Świeżawy
- Kontaktowanie:
Re: WFM M06 '60r
Nowe newsy z świata wfm by Kamil
Gaźnik skompletowany, silnik chodzi jakieś brzeczenie/szmery dochodzą z cylindra ale to wina pierścieni i cylinder tez ma ryski jak pisałem ogółem jak dla mnie to chodzi na 4 zobaczymy jak będzie sie spisywał w jezdzie. Mam mały problem co z paliwem wiecej tu : viewtopic.php?f=56&p=479070#p479070
Do zrobienia jeszcze jest:
-założyć łańcuch, ustawic koło itp
-żałożyć ślimak od sprzęgła, a i co najważniejsze sprzegło chodzi tylko wyregulować.
-wyregulować chebel bo bez niego lepiej nie jeżdzić xD
No i tam jeszcze pare pierduł, kupiłem gumę do filtra do wsk ale jest za krutka muszę dorobić z czegoś.
Teraz już bliżej niż dalej do pierwszej jazdy
Moje ciche plany na wakacje tylko cicho szaa xD
-zrobić szlif cylindra najlepiej na tłoku ZMD
-druga głowica bo ta już gwint ma nie zabogaty
-No i oczywiście malowanie to zrobie na 100%
Gaźnik skompletowany, silnik chodzi jakieś brzeczenie/szmery dochodzą z cylindra ale to wina pierścieni i cylinder tez ma ryski jak pisałem ogółem jak dla mnie to chodzi na 4 zobaczymy jak będzie sie spisywał w jezdzie. Mam mały problem co z paliwem wiecej tu : viewtopic.php?f=56&p=479070#p479070
Do zrobienia jeszcze jest:
-założyć łańcuch, ustawic koło itp
-żałożyć ślimak od sprzęgła, a i co najważniejsze sprzegło chodzi tylko wyregulować.
-wyregulować chebel bo bez niego lepiej nie jeżdzić xD
No i tam jeszcze pare pierduł, kupiłem gumę do filtra do wsk ale jest za krutka muszę dorobić z czegoś.
Teraz już bliżej niż dalej do pierwszej jazdy
Moje ciche plany na wakacje tylko cicho szaa xD
-zrobić szlif cylindra najlepiej na tłoku ZMD
-druga głowica bo ta już gwint ma nie zabogaty
-No i oczywiście malowanie to zrobie na 100%
- Kamil*
- Posty: 164
- Rejestracja: 2011-04-25, 19:08
- GG: 4510460
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3 79'
WSK 175 M06B3 86'
YAMAHA DT 125 98' - Lokalizacja: Świeżawy
- Kontaktowanie:
Re: WFM M06 '60r
No i WFM zrobiona ! dzisiaj odbyłem pierwszą przejażdzkę i chodzi dobrze wiadomo trzeba jeszcze poregulować ale to już drobnostka.
No i już miałem pierwszą przygode
Jedzimy z bratem a tu nagle trzask i silnik zgasł - wywaliło świece z głowicy xD Gwint nie był za dobry więc nie byłem zdzwiony. No ale było trzeba pchać do domu
Głowicę już jutro bedę miał, braciak załatwił od kumpla za 10zł.
A i musiałem wymienić tarcze sprzegłowe bo sie zapiekły tamte, myślałem ze bedzie chodzic sprzegło wtedy bo wodzik chodził ale sie przeliczyłem i musiałem wymienić.
WFM jak ciepła pali z 1-2 kopa ale jak zimna to na pych... ale to wina zapłonu ponieważ kupiłem cewkę zapłonową to dała iskre raz i koniec do wyrzucenia ... Te nowe cewki to niech wsadzą sobie w buty tylko straciłem 23zł. No i myślę jak tu zrobić wpadłem na pomysł ponieważ miałem cewke W/N od simsona to zrobiłem tak:
Z cewki świetlnej dałem napiecie na cewke W/N i sygnał z platynek i kond na drugi styk cewki W/N i jest ok. Tylko jedyna wada trzeba porządnie kopnąć bo tak to iskry nie ma, wiadomo ze świetla wytwarza prąd jak magneto dosyc szybko sie zakręci. i z tąd ze jak zimna trzeba brać na pych a jak ciepła trzeba porządnie kopnąć.
No i już miałem pierwszą przygode
Jedzimy z bratem a tu nagle trzask i silnik zgasł - wywaliło świece z głowicy xD Gwint nie był za dobry więc nie byłem zdzwiony. No ale było trzeba pchać do domu
Głowicę już jutro bedę miał, braciak załatwił od kumpla za 10zł.
A i musiałem wymienić tarcze sprzegłowe bo sie zapiekły tamte, myślałem ze bedzie chodzic sprzegło wtedy bo wodzik chodził ale sie przeliczyłem i musiałem wymienić.
WFM jak ciepła pali z 1-2 kopa ale jak zimna to na pych... ale to wina zapłonu ponieważ kupiłem cewkę zapłonową to dała iskre raz i koniec do wyrzucenia ... Te nowe cewki to niech wsadzą sobie w buty tylko straciłem 23zł. No i myślę jak tu zrobić wpadłem na pomysł ponieważ miałem cewke W/N od simsona to zrobiłem tak:
Z cewki świetlnej dałem napiecie na cewke W/N i sygnał z platynek i kond na drugi styk cewki W/N i jest ok. Tylko jedyna wada trzeba porządnie kopnąć bo tak to iskry nie ma, wiadomo ze świetla wytwarza prąd jak magneto dosyc szybko sie zakręci. i z tąd ze jak zimna trzeba brać na pych a jak ciepła trzeba porządnie kopnąć.
Re: WFM M06 '60r
No to nie ciekawie jak cewki lipne bo musze zmienić w Wuesce niestety...
- Kamil*
- Posty: 164
- Rejestracja: 2011-04-25, 19:08
- GG: 4510460
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3 79'
WSK 175 M06B3 86'
YAMAHA DT 125 98' - Lokalizacja: Świeżawy
- Kontaktowanie:
Re: WFM M06 '60r
Braciak czytał na motodwusuwy i tez tam koleś pisał cytuje ''Te cewki co teraz robią to prądu nie dają'' no i koleś miał w 100% rację. Ale może akurad trafisz na taką co bedzie dobra i potrzyma trochę.
- Kamil*
- Posty: 164
- Rejestracja: 2011-04-25, 19:08
- GG: 4510460
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3 79'
WSK 175 M06B3 86'
YAMAHA DT 125 98' - Lokalizacja: Świeżawy
- Kontaktowanie:
Re: WFM M06 '60r
Jest ktoś zainteresowany kupnem ramy tej co mam ? Dodam ze rama w jeżdzie sprawuje sie bardzo dobrze.
Posiada nowe dętki, ma manetke od gazu i klamke od sprzęgła tylko wkładać silnik i śmigać można.
Interesowała by mnie też zamiana na rame WSK 125.
Posiada nowe dętki, ma manetke od gazu i klamke od sprzęgła tylko wkładać silnik i śmigać można.
Interesowała by mnie też zamiana na rame WSK 125.
- WSK
- Posty: 423
- Rejestracja: 2009-02-21, 12:47
- GG: 9912702
- Moje maszyny: Kilka..
- Lokalizacja: Łąki
- Kontaktowanie:
Re: WFM M06 '60r
Kamil* pisze:A i musiałem wymienić tarcze sprzegłowe bo sie zapiekły tamte, myślałem ze bedzie chodzic sprzegło wtedy bo wodzik chodził ale sie przeliczyłem i musiałem wymienić.
Zapiekły czy skleiły?, jeśli skleiły to użyłeś zbyt gęstego oleju (nie lejemy hipolu za "dychę")dajemy 75W90 wtedy jest dobrze
MoTór nie umiera nigdy!- MoTór jest wieczny!
"make love, not war"
"make love, not war"
- Kamil*
- Posty: 164
- Rejestracja: 2011-04-25, 19:08
- GG: 4510460
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3 79'
WSK 175 M06B3 86'
YAMAHA DT 125 98' - Lokalizacja: Świeżawy
- Kontaktowanie:
Re: WFM M06 '60r
Zapiekły sie bo całe były w rdzy itp.
Mam teraz dylemat bo rozpołowiłem silnik i na wale nie ma blach... i nie wiem czy zakładać czy nie ?
ew. można samemu w domowym zakresie dorobić bez tokarki itp ?
Mam teraz dylemat bo rozpołowiłem silnik i na wale nie ma blach... i nie wiem czy zakładać czy nie ?
ew. można samemu w domowym zakresie dorobić bez tokarki itp ?
- AudioBas
- Administrator
- Posty: 4114
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: WFM M06 '60r
Blachy założyć
- Kamil*
- Posty: 164
- Rejestracja: 2011-04-25, 19:08
- GG: 4510460
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3 79'
WSK 175 M06B3 86'
YAMAHA DT 125 98' - Lokalizacja: Świeżawy
- Kontaktowanie:
Re: WFM M06 '60r
Blachy na wał dzisaj dorobiłem z blachy 1mm... Blachy przyklejiłem na klej DISTAL dwuskładnikowy na bazie żywicy i utwardzacza. Klej pełną wytrzymałość nabiera dopiero po 7 dniach czyli ze składaniem silnika poczekam do soboty ale i tak bym prędzej nie składał. Blachy próbowałem jeszcze zaklepać .. ale za dużo sie nie dało ale coś tam trzyma. Jeszczę planuję dać po 4 spawy ''smarki'' na blache i ładnie wyszlifować...
Teraz coś o silniku...
To tak łożyska w BDB stanie org. pisze na nich POLAND Skrzynia też spoko, kartery nie wibite ciasno siędzą łożyska.
Fotki zaraz po rozpołowieniu: A tu już wał z blachami:
Teraz coś o silniku...
To tak łożyska w BDB stanie org. pisze na nich POLAND Skrzynia też spoko, kartery nie wibite ciasno siędzą łożyska.
Fotki zaraz po rozpołowieniu: A tu już wał z blachami:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości