ZZR Komar 2320....Uratowany

z-tomek
Posty: 695
Rejestracja: 2008-07-29, 19:16
Moje maszyny: WSK M06 64
WSK M21W2
Lokalizacja: Sieradz
Kontaktowanie:

Re: ZZR Komar 2320....Uratowany

Post autor: z-tomek » 2011-08-15, 12:54

A jaki problem mieć garaż nie ogrzewany tylko na motory i nie wstawiać tam współczesnego auta? Po za tym jak martwisz się o wilgoć to na zimę na motor wylej puszkę WD40 i po problemie do tego przykryć motor pokrowcem

Awatar użytkownika
Tukan
Posty: 386
Rejestracja: 2008-04-01, 12:24
Moje maszyny: .....
Lokalizacja: pl
Kontaktowanie:

Re: ZZR Komar 2320....Uratowany

Post autor: Tukan » 2011-08-15, 13:17

Johnny gdyby te 2 miliony się uchowały do dzisiaj to by ten motocykl nie miał żadnej wartości. Jak już ktoś stwierdził - prawda jest taka, ze im więcej wuesek na złomie tym więcej są warte te co się zachowały.

termin21

Re: ZZR Komar 2320....Uratowany

Post autor: termin21 » 2011-08-15, 13:21

Takie jest smutne prawo tego wszystkeigo im mniej tym ciekawsze.Zobaczcie ile jest motocykli MZ z lat 60-70tych motocykle o niebo lepsze jak nasze ,a ceny mają do 1,5-2tys.zł max ,a za zwykła WSK z kawałkiem innego tłumika czy innymi półkami zawieszenia dajemy takie same pieniadze,bo jest tego baardzo mało

Awatar użytkownika
Alien
Posty: 1981
Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
GG: 0
Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
Lokalizacja: Słomniki/Kraków
Kontaktowanie:

Re: ZZR Komar 2320....Uratowany

Post autor: Alien » 2011-08-15, 13:38

WSK ma te zalete ze jest polskim motocyklem. W Niemczech nie kupisz byle etezetki w takich kwotach jak ten niemiecki motocykl u nas.

Johnny
Posty: 634
Rejestracja: 2011-05-26, 17:46
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 B1
WSK 125 B3
WSK 125 B3 Bąk
JAWA TS 350
Lokalizacja: Gliwice
Kontaktowanie:

Re: ZZR Komar 2320....Uratowany

Post autor: Johnny » 2011-08-15, 13:59

Tukan to co napisałeś pozwala na wyciągnięcie absurdalnego wniosku, że fajna jest tylko moja WSKa a WSKa kolegi jest mniej fajna bo jej istnienie obniża wartość mojego motocykla. Gdyby liczbę WSK sprowadzić do jednego egzemplarza warta byłaby miliony :D Ale tak poważnie to ja oczywiście rozumiem, że coś jest fajne jak tego jest mało. Ale z drugiej strony każdego motocykla (pojazdu) szkoda bo jest w nim jakaś historia. Historia ludzi, myśli technicznej ....

A co do MZ to również z przerażeniem patrzę na to, że MZ czy Jawę można kupić i to w idealnym stanie za mniejsze pieniądze od rozwalonego dudka czy sporta .... Z drugiej strony dobrze bo to oznacza, że ludzie przejrzeli na oczy.

BlacK
Posty: 161
Rejestracja: 2010-07-27, 00:37
Moje maszyny: Komar
TY250
GT-Super Six
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: ZZR Komar 2320....Uratowany

Post autor: BlacK » 2011-08-15, 14:04

Johnny pisze:Teraz wszyscy robią mini i maxi muzea motoryzacji. Każde szanujące się miasto, ba nawet wieś posiada takowe. A gdzie Ci wszyscy ludzie byli jak Junaki, WSKi, Jawy szły do huty ........... wtedy nikt palcem nie kiwnął bo po co przecież 2mln wyprodukowano, a teraz to by się pozabijali o kawałek blachy w oryginalnym lakierze :razz:
Powiem Ci tak. W latach 90, gdy kluby sportowe które za "komuny" odnosiły sukcesy miały kryzys finansowy (mówię na przykładzie Sparty Wrocław) Kluby sportowe często jeździły za "państwowe" paliwo oraz dostawały tańsze nowe części prosto z OTZ do swoich WSK, Simsonów, Promotów. Skończyła się Komuna i skończyło się sportowe El-Dorado. Jak to się wszystko działo w Sparcie, która niegdyś miała wiele sekcji sportowych (żużlowa - do dziś, motocrossowa, trialowa, wyścigowa) to można wyczytać z dyskusji na forum fanów Spartanie. W chwili obecnej Sparta jest rozdzielona na WTS Wrocław oraz TMSM "SPARTA" która kontynuuje sportowe tradycje klubu z lat socjalistycznych. W tamtych śmiesznych czasach kluby często wystawiały na sprzedaż a w najgorszym wypadku na złom swoje motocykle bowiem długi rosły z dnia na dzień. Wielu zawodników, których znam osobiście mówiło, że garaże w siedzibie przy ul. Mickiewicza we Wrocławiu nie mieściły takiej ilości MRek, Promotów czy FISów, których podobno było jeszcze kilka w piwnicach w roku 2005.
Teraz wróciła moda na takie motocykle i samochody z PRLu - nie oszukujmy się...
I się cieszmy z tego, że to wraca :)
Auto Moto Klub Wrocławski
http://amkwroclawski.pl

Johnny
Posty: 634
Rejestracja: 2011-05-26, 17:46
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 B1
WSK 125 B3
WSK 125 B3 Bąk
JAWA TS 350
Lokalizacja: Gliwice
Kontaktowanie:

Re: ZZR Komar 2320....Uratowany

Post autor: Johnny » 2011-08-15, 14:12

Black święte słowa .... nic dodać nic ująć. Tylko pewnych rzeczy się już nie da odzyskać, zostały stracone bez powrotni. Czemu np. Skoda w muzeach fabrycznych ma wszystkie prototypy nawet te, które nie weszły do produkcji, a w Polsce prototypy szły pod palnik i do wielkiego pieca :/ Czemu większość rajdowych polonezów i wielkich fiatów to repliki (oczywiście wiem, że szansa zniszczenia pojazdu w rajdzie jest bardzo wysoka i większość tych pojazdów uległo zniszczeniu) :/ Pamiętnego papamobile na starze 660 z 1979 po pielgrzymce bł. Jana Pawła II do Polski pocięto na złom żeby nie stał się obiektem kultu religijnego :!: :!: :!: Jakiś czas temu zbudowano replikę ..... Kolejny przykład autobusu SANOK http://oldtimery.com/index.php?option=c ... Itemid=544 również poszedł na żyletki .... A takich przykładów by można mnożyć :/

To, że wraca moda na takie pojazdu niestety życia zniszczonym pojazdom już nie przywróci, a szkoda ..... Pozostaje tylko ratować co się jeszcze uchowało :D

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: ZZR Komar 2320....Uratowany

Post autor: Savier » 2011-08-15, 15:43

Ehh, a to wszystko w związku z komarem :mrgreen:.

Awatar użytkownika
Jędrek
Posty: 127
Rejestracja: 2011-07-29, 09:38
GG: 39451236
Moje maszyny: Narcyz 81r
Lokalizacja: K.Mławy
Kontaktowanie:

Re: ZZR Komar 2320....Uratowany

Post autor: Jędrek » 2011-08-15, 16:14

Panowie nie chciał bym się wtrącać ale to jest temat o komarze. :roll:
Czwóra Me Gusta :]

termin21

Re: ZZR Komar 2320....Uratowany

Post autor: termin21 » 2011-08-15, 17:10

Komar został biedny zapomnainy w swoim skromnym temacie;d

Awatar użytkownika
Jakub
Posty: 854
Rejestracja: 2010-06-23, 15:40
GG: 4657132
Moje maszyny: Jubilat
Lokalizacja: Okolice Sieradza
Kontaktowanie:

Re: ZZR Komar 2320....Uratowany

Post autor: Jakub » 2011-08-22, 11:33

Jaki masz gaźnik :?:
Taki jak montowano w pierwszych modelach czy już ten zwykły Komarowski
Mów mi Kuba. Zielony w 175
Raz sierpem , raz młotem w czerwoną hołotę
Magister Kebeb

Awatar użytkownika
kubaszwiecLBK
Posty: 139
Rejestracja: 2011-04-02, 17:22
GG: 0
Moje maszyny: Jawa Kaczka, Mustang, Simson i 9 polskich motorowerów
Lokalizacja: Lębork
Kontaktowanie:

Re: ZZR Komar 2320....Uratowany

Post autor: kubaszwiecLBK » 2011-08-22, 11:43

Ten pierwszy to bodajże g12 czy tam g12f ;)

termin21

Re: ZZR Komar 2320....Uratowany

Post autor: termin21 » 2011-08-22, 11:50

taki co ma śróbkąregulacyjną od obrotów z frezem i wychodzi z gaźnika poziomo i możne regulować bez użycia kluczyka jak w innych gdzie śróbka od regulacji jest prawie pionowo

Awatar użytkownika
Michallres
Posty: 116
Rejestracja: 2010-09-19, 19:37
Moje maszyny: Yamaha XTZ 660
Lokalizacja: Złoczew
Kontaktowanie:

Re: ZZR Komar 2320....Uratowany

Post autor: Michallres » 2011-08-28, 11:57

Piękny sztywniaczek. Tylko go nie maluj ! jedynie małe zaprawki.Oryginał ma większą wartość kolekcjonerską. Jak ja chciałbym takiego kupić...

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości