Jawa 250 typ 680 Trial
: 2013-05-06, 11:24
Jawa 250 typ 680 Trial
Silnik: Chłodzony powietrzem, jednocylindrowy, rozrząd stawidłem obrotowym. Średnica x Skok : ø 70 x 64, pojemność 242,2 cm3. Kompresja 9,2:1. Moc maksymalna 16,2 KM/5600 obr/min, moment obrotowy 22 Nm/2000 – 5000 obr/min. Gaźnik BVF 24 mm z centralną komorą pływakową. Zapłon, Magneto Motoplat.
Skrzynia biegów: Przełożenie główne 3,37:1, sprzęgło suche. Specjalna sześciobiegowa skrzynka biegów, pierwsze trzy biegi terenowe krótkie, pozostałe trzy szybkie. Przełożenia poszczególnych biegów 2,811 – 2,231 – 1,625 – 1,150 – 0,863 – 0,620. Przekładnia łańcuchowa częściowa zasłonięta.
Podwozie: Specjalna konstrukcja ramy wykorzystuje kilka sprawdzonych elementów motocykli rajdowych Jawa. Wykonana z chromo-molibdenowych rur. Przedni widelec pochodzi z motocykla ČZ 125 Motocross, ze skróconym skokiem do 170 mm.Tył wyposażony w dwa amortyzatory koni o skoku 105 mm. Hamulce mechaniczne bębnowe pochodzą z sportowych motocykli czechosłowackich. Od dołu silnik osłonięty grubą płytą duralową. Zbiornik paliwa zintegrowany z siedzeniem o pojemności 4,5 litra . Koła wyposażone w opony Barum Trial 3,00-21 z przodu i 110/100-18 z tyłu.
Rozmiar i waga: Rozstaw kół 1325 mm, szerokość 830 mm (kierownica), wysokość siodła od ziemi 800 mm, prześwit 325 mm. Masa pojazdów bez paliwa 92 kg. Głębokość brodzenia 0,5 m.
Silnik: Chłodzony powietrzem, jednocylindrowy, rozrząd stawidłem obrotowym. Średnica x Skok : ø 70 x 64, pojemność 242,2 cm3. Kompresja 9,2:1. Moc maksymalna 16,2 KM/5600 obr/min, moment obrotowy 22 Nm/2000 – 5000 obr/min. Gaźnik BVF 24 mm z centralną komorą pływakową. Zapłon, Magneto Motoplat.
Skrzynia biegów: Przełożenie główne 3,37:1, sprzęgło suche. Specjalna sześciobiegowa skrzynka biegów, pierwsze trzy biegi terenowe krótkie, pozostałe trzy szybkie. Przełożenia poszczególnych biegów 2,811 – 2,231 – 1,625 – 1,150 – 0,863 – 0,620. Przekładnia łańcuchowa częściowa zasłonięta.
Podwozie: Specjalna konstrukcja ramy wykorzystuje kilka sprawdzonych elementów motocykli rajdowych Jawa. Wykonana z chromo-molibdenowych rur. Przedni widelec pochodzi z motocykla ČZ 125 Motocross, ze skróconym skokiem do 170 mm.Tył wyposażony w dwa amortyzatory koni o skoku 105 mm. Hamulce mechaniczne bębnowe pochodzą z sportowych motocykli czechosłowackich. Od dołu silnik osłonięty grubą płytą duralową. Zbiornik paliwa zintegrowany z siedzeniem o pojemności 4,5 litra . Koła wyposażone w opony Barum Trial 3,00-21 z przodu i 110/100-18 z tyłu.
Rozmiar i waga: Rozstaw kół 1325 mm, szerokość 830 mm (kierownica), wysokość siodła od ziemi 800 mm, prześwit 325 mm. Masa pojazdów bez paliwa 92 kg. Głębokość brodzenia 0,5 m.