Problem z ustawieniem zapłonu

Awatar użytkownika
kwadrat49
Posty: 369
Rejestracja: 2015-01-26, 20:12
GG: 0
Moje maszyny: WSK175 ,BMW 1200,SUZUKI KATANA 650,ETZ 251,SUZUKI GS650
Lokalizacja: POLSKA ,BOCHNIA
Kontaktowanie:

Re: Problem z ustawieniem zapłonu

Post autor: kwadrat49 » 2017-10-30, 22:56

helmutt1 pisze:
2017-10-28, 20:10
Bez klina się magneto nie obróci?
Jest dokladnie tak jak pisze kolega ,ze kiln jest dla ulatwienia przy montazu zeby nie trzeba bylo sie meczyc za kazdym razem z ustawianiem w odpowiednim miejscu(oczywiscie kiln nie szkodzi tylko jeszcze wzmacnia osadzenie) sam stozek powinien utrzymac magneto ,pod warunkiem ze jest w odpowiednim stanie.
Jako ciekawostke powiem ci ze w MZ/ETZ 251 I chyba 250 (ten sam silnik) sprzeglo osadzone jest na wale na stozku bez zadnego klina I daje rade choc przenosi wieksze sily niz magneto.
Halcik popraw mnie jezeli sie myle ,bo chyba tez zagladasz na forum MZ.

halcik
Posty: 2230
Rejestracja: 2015-11-30, 09:25
GG: 0
Moje maszyny: WSK KOS 85 i inne
MZ ES 250/2 i inne
WFM OSA M52 i M50
Lokalizacja: Kutno
Kontaktowanie:

Re: Problem z ustawieniem zapłonu

Post autor: halcik » 2017-10-31, 00:19

Ok poprawiam, każda mz pojemności 250 i 300 z ddr ma takie sprzęgło i daje radę :) tam docierania to podstawa. Twój problem i moje rozwiązanie nie będzie wieczne. Jeśli raz się przedstawiło to będzie się przestawiać, zrób i pojeździć, ale szykuj się do wymiany wału

helmutt1
Posty: 120
Rejestracja: 2017-09-12, 11:39
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125, wczesniej ETZ 250
Kontaktowanie:

Re: Problem z ustawieniem zapłonu

Post autor: helmutt1 » 2017-11-24, 12:59

Lipa. Bez klina się nie trzyma.

halcik
Posty: 2230
Rejestracja: 2015-11-30, 09:25
GG: 0
Moje maszyny: WSK KOS 85 i inne
MZ ES 250/2 i inne
WFM OSA M52 i M50
Lokalizacja: Kutno
Kontaktowanie:

Re: Problem z ustawieniem zapłonu

Post autor: halcik » 2017-11-24, 13:44

Bo nie dotarłeś - proste

helmutt1
Posty: 120
Rejestracja: 2017-09-12, 11:39
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125, wczesniej ETZ 250
Kontaktowanie:

Re: Problem z ustawieniem zapłonu

Post autor: helmutt1 » 2018-08-18, 19:19

Panowie zapłon ustawiłem czujnikiem zegarowym. Wszystko gra i spiewa silniczek wkręca się na obroty jak trzeba niby wszystko git a zastanawia mnie jedna rzecz. Mianowicie przy każdym odpalaniu mam jeden strzał. jakieś pomysły skąd to się bierze? Wska pali za pierwszym bez żadnego problemu. Zapłon kilka razy ustawiany i wszystko wskazuje czujnikiem zegarowym że jest dobrze. Motorek cyka ąz miło a przy każdym odpaleniu jest strzał.

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości