Brak możliwości osiągnięcia max prędkości

pawelpys
Posty: 9
Rejestracja: 2018-10-01, 12:04
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 rok 1977
Kontaktowanie:

Brak możliwości osiągnięcia max prędkości

Post autor: pawelpys » 2018-11-06, 21:30

Witam

posiadam WSK 125. Po remoncie i założeniu nowego zapłonu CDi z sklepu Gmoto moją WSK-ą nie wkręca się w wysokie obrotu podczas jazdy na każdym biegu. Na biegu jałowym chodzi bez zarzutu, wkręca się w obroty bez zarzutu. Odpala bez zarzutu. Próbowałem różnych ustawień. Mała jest iskra na świecy. Proszę o pomoc. Paweł

Mixol
Posty: 810
Rejestracja: 2014-08-19, 12:07
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175 1980r.
CZ 477 Sport 1973r.
Mińsk 400A 1990r.
Lokalizacja: Mazowsze
Kontaktowanie:

Re: Brak możliwości osiągnięcia max prędkości

Post autor: Mixol » 2018-11-07, 14:11

A czy to na pewno wina zapłonu ?

Awatar użytkownika
MotoPRLmaniak
Posty: 240
Rejestracja: 2018-01-27, 23:12
GG: 0
Moje maszyny: Dużo klasyków
Lokalizacja: Malopolska
Kontaktowanie:

Re: Brak możliwości osiągnięcia max prędkości

Post autor: MotoPRLmaniak » 2018-11-07, 17:50

Spróbuj regulacji kątu wyprzedzenia i regulacji gaźnika.

szef100
Posty: 399
Rejestracja: 2012-01-15, 20:32
Moje maszyny: WFM M06 1966
WSK M06 1957
MZ RT 125/2 1956
WSK KOBUZ 1978
Lokalizacja: Hańsk
Kontaktowanie:

Re: Brak możliwości osiągnięcia max prędkości

Post autor: szef100 » 2018-11-08, 21:22

Zobacz jaką masz przerwę między impulsatorem a wypustką na kole magnet.

Awatar użytkownika
ŻbiKu
Posty: 1624
Rejestracja: 2007-01-02, 22:10
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175 KOBUZ CUSTOM 82`,
YAMAHA YZF 1000R THUNDERACE
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontaktowanie:

Re: Brak możliwości osiągnięcia max prędkości

Post autor: ŻbiKu » 2018-11-09, 01:08

A tłumik nie jest zapchany? Poreguluj zapłon, iskra musi być mocna i niebieska. Po prawidłowym ustawieniu zapłonu, należy wyregulowć gaźnik.

halcik
Posty: 2230
Rejestracja: 2015-11-30, 09:25
GG: 0
Moje maszyny: WSK KOS 85 i inne
MZ ES 250/2 i inne
WFM OSA M52 i M50
Lokalizacja: Kutno
Kontaktowanie:

Re: Brak możliwości osiągnięcia max prędkości

Post autor: halcik » 2018-11-09, 09:03

Na CDI mocna iskra ... raczej nie. Wzrokowo wygląda zawsze mizernie w stosunku do iskry na platynach, choć motor ciężej zalać, więc i tak robi robotę.

Awatar użytkownika
ŻbiKu
Posty: 1624
Rejestracja: 2007-01-02, 22:10
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175 KOBUZ CUSTOM 82`,
YAMAHA YZF 1000R THUNDERACE
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontaktowanie:

Re: Brak możliwości osiągnięcia max prędkości

Post autor: ŻbiKu » 2018-11-09, 10:21

Może być. Więc zakładając, że regulacja jest ok, pozostaje przytkany tłumik lub zalewanie silnika w zakresie wysokich obrotów. Poza tym po remoncie, nie napisał nam czy już go dotarł.

Awatar użytkownika
MotoPRLmaniak
Posty: 240
Rejestracja: 2018-01-27, 23:12
GG: 0
Moje maszyny: Dużo klasyków
Lokalizacja: Malopolska
Kontaktowanie:

Re: Brak możliwości osiągnięcia max prędkości

Post autor: MotoPRLmaniak » 2018-11-10, 01:35

@pawelpys Skoro dałeś nowoczesny zapłon CDI, to może daj nowoczesny gaźnik 21 mm.Tłok z cylindrem dobrze spasowany masz??

halcik
Posty: 2230
Rejestracja: 2015-11-30, 09:25
GG: 0
Moje maszyny: WSK KOS 85 i inne
MZ ES 250/2 i inne
WFM OSA M52 i M50
Lokalizacja: Kutno
Kontaktowanie:

Re: Brak możliwości osiągnięcia max prędkości

Post autor: halcik » 2018-11-10, 08:20

Nowoczesny? Przecież CDI jest montowane w silnikach od wczesnych lat 80'. Ale pewnie gdyby doczytać dokładniej to będzie jeszcze wcześniej.
Do wcześniejszych uwag dorzucę nieodblokowany moduł zapłonowy. Ale jak dotąd nie ma żadnej info od autora tematu woec może dawno temat rozwiązany.

franq87
Posty: 1096
Rejestracja: 2012-11-05, 20:52
GG: 0
Moje maszyny: KILKA ŚWIDNIKÓW, RESZTA NIEWAŻNA
Kontaktowanie:

Re: Brak możliwości osiągnięcia max prędkości

Post autor: franq87 » 2018-11-10, 11:16

Może wtrysk? Gaźnik taki nienowoczesny...

pawelpys
Posty: 9
Rejestracja: 2018-10-01, 12:04
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 rok 1977
Kontaktowanie:

Re: Brak możliwości osiągnięcia max prędkości

Post autor: pawelpys » 2018-11-10, 21:30

Mixol pisze:
2018-11-07, 14:11
A czy to na pewno wina zapłonu ?
Nie wiem czy wina ale poszukuje winowajcy

pawelpys
Posty: 9
Rejestracja: 2018-10-01, 12:04
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 rok 1977
Kontaktowanie:

Re: Brak możliwości osiągnięcia max prędkości

Post autor: pawelpys » 2018-11-10, 21:33

MotoPRLmaniak pisze:
2018-11-07, 17:50
Spróbuj regulacji kątu wyprzedzenia i regulacji gaźnika.
gaźnik wyregulowłem. Kąt wyprzedzenia przedstawiałem i na każdym ten sam efekt

pawelpys
Posty: 9
Rejestracja: 2018-10-01, 12:04
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 rok 1977
Kontaktowanie:

Re: Brak możliwości osiągnięcia max prędkości

Post autor: pawelpys » 2018-11-10, 21:35

ŻbiKu pisze:
2018-11-09, 01:08
A tłumik nie jest zapchany? Poreguluj zapłon, iskra musi być mocna i niebieska. Po prawidłowym ustawieniu zapłonu, należy wyregulowć gaźnik.
Tłumink nowy. na wysokich obrotach jakby iskry nie było. Regulowałem tydzień czasu i nic. Na starym zapłonie chwila regulacji i chodzi jak rakieta.

pawelpys
Posty: 9
Rejestracja: 2018-10-01, 12:04
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 rok 1977
Kontaktowanie:

Re: Brak możliwości osiągnięcia max prędkości

Post autor: pawelpys » 2018-11-10, 21:37

MotoPRLmaniak pisze:
2018-11-10, 01:35
@pawelpys Skoro dałeś nowoczesny zapłon CDI, to może daj nowoczesny gaźnik 21 mm.Tłok z cylindrem dobrze spasowany masz??
o gażniku myślałem. Nowy tłok pierścienie cylinder po szlifie wał po wywarzeniu.

pawelpys
Posty: 9
Rejestracja: 2018-10-01, 12:04
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 rok 1977
Kontaktowanie:

Re: Brak możliwości osiągnięcia max prędkości

Post autor: pawelpys » 2018-11-10, 21:39

halcik pisze:
2018-11-10, 08:20
Nowoczesny? Przecież CDI jest montowane w silnikach od wczesnych lat 80'. Ale pewnie gdyby doczytać dokładniej to będzie jeszcze wcześniej.
Do wcześniejszych uwag dorzucę nieodblokowany moduł zapłonowy. Ale jak dotąd nie ma żadnej info od autora tematu woec może dawno temat rozwiązany.
Przepraszam nie miałem czasu zajrzeć na stronę WSK stoi pod pokrowcem od dłuższego czasu. Straciłem cierpliwość do niej :-D .
też podejrzewam że wina w modułu. Nie mam gdzie kupić drugi a w sklepie już nie chcą wymienić bo już gwarancja się skończyła. Problem dalej istnieje. Może wiesz gdzie można sam moduł kupić.

pawelpys
Posty: 9
Rejestracja: 2018-10-01, 12:04
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 rok 1977
Kontaktowanie:

Re: Brak możliwości osiągnięcia max prędkości

Post autor: pawelpys » 2018-11-10, 21:48

franq87 pisze:
2018-11-10, 11:16
Może wtrysk? Gaźnik taki nienowoczesny...
nie miałem problemów na tym gaźniku

Awatar użytkownika
MotoPRLmaniak
Posty: 240
Rejestracja: 2018-01-27, 23:12
GG: 0
Moje maszyny: Dużo klasyków
Lokalizacja: Malopolska
Kontaktowanie:

Re: Brak możliwości osiągnięcia max prędkości

Post autor: MotoPRLmaniak » 2018-11-10, 22:29

Witam.Myślę, że najlepej by było reklamować ten zapłon.Gmoto nie robi problemów z tego typu sprawami.Jakiekolwiek ingerencje w zapłon wiążą się z utratą gwarancji.

halcik
Posty: 2230
Rejestracja: 2015-11-30, 09:25
GG: 0
Moje maszyny: WSK KOS 85 i inne
MZ ES 250/2 i inne
WFM OSA M52 i M50
Lokalizacja: Kutno
Kontaktowanie:

Re: Brak możliwości osiągnięcia max prędkości

Post autor: halcik » 2018-11-10, 23:26

Na alle moduł kosztuje do 20 zlotych. Sugeruj się kolorami przewodów, choć z innym kompletem też zazwyczaj da się podłączyć. Nie pomysł tylko modułu ac i dc. Choć DC są raczej zawsze oznaczane

pawelpys
Posty: 9
Rejestracja: 2018-10-01, 12:04
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 rok 1977
Kontaktowanie:

Re: Brak możliwości osiągnięcia max prędkości

Post autor: pawelpys » 2018-11-17, 21:03

MotoPRLmaniak pisze:
2018-11-10, 22:29
Witam.Myślę, że najlepej by było reklamować ten zapłon.Gmoto nie robi problemów z tego typu sprawami.Jakiekolwiek ingerencje w zapłon wiążą się z utratą gwarancji.
Już minął okres gwarancyjny już dzwoniłem. Niestety było za późno

Awatar użytkownika
ŻbiKu
Posty: 1624
Rejestracja: 2007-01-02, 22:10
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175 KOBUZ CUSTOM 82`,
YAMAHA YZF 1000R THUNDERACE
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontaktowanie:

Re: Brak możliwości osiągnięcia max prędkości

Post autor: ŻbiKu » 2018-11-19, 02:45

Więc niestety ale załóż oryginalny zapłon, w trójce nie trzeba kabli podłączać do instalacji. Ustaw jak trzeba i się przejedź. Taki test da wyraźny wynik czy to wina zapłonu z tą prędkością.

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości