Problem z iskrą

Odpowiedz
Awatar użytkownika
Mirthill
Posty: 17
Rejestracja: 2007-10-13, 19:51
GG: 0
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Problem z iskrą

Post autor: Mirthill » 2007-11-06, 20:52

Problem z iskrą mianowicie gdy próbuje odpalić wsk na zimno to kicha wycieram świece i nic wycieram i sprawdzam iskrę wkręcam do głowicy i tez nic czasem podgrzewałem ją zapalniczką ale to nie zawsze działa dopiero pomaga mi użycie auto startera mieszanki wybuchowej na zimne silniki ale nie uważam to za rozsądne na ciepło zawsze pali. Czym mogą być spowodowane problemy czy jest to zbyt bogata w olej mieszanka?? gdy po pracy silnika ją wykręcam jest cała ulepiona w oleju. W czym problem??
"Kto Pyta Nie Błądzi"

Awatar użytkownika
qwert45
Posty: 234
Rejestracja: 2007-02-22, 17:34
GG: 0
Lokalizacja: Łosice
Kontaktowanie:

Post autor: qwert45 » 2007-11-06, 21:09

Jak w oleju to pewnie simmering od strony sprzęgła już się wyrobił. A spróbuj jeszcze o parę obrotów wkręcić śrubę wolnych obrotów.

Awatar użytkownika
Mirthill
Posty: 17
Rejestracja: 2007-10-13, 19:51
GG: 0
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: Mirthill » 2007-11-06, 21:17

obroty są już i tak za wysoki po konsultacji z Żbiku zresztą sam zobacz http://pl.youtube.com/watch?v=zZklUWpl7rc
"Kto Pyta Nie Błądzi"

Awatar użytkownika
soltys_16
Posty: 252
Rejestracja: 2007-07-15, 13:21
GG: 1961551
Lokalizacja: Ełk / Białystok
Kontaktowanie:

Post autor: soltys_16 » 2007-11-06, 21:25

Spróbuj zmienić świece, próbowałeś na innych ? mi to też wygląda na źle ustawiony gaźnik, miałem tak w komarku i wsk ale jak wyeliminowałeś ten problem już to kondensator może. W ostateczności simering... Też cos podobnego miałem z zapłonem, pamiętam że jak sie zagrzała to dopiero dobrze chodziła. Z tego co widać nie kopci strasznie, mieszanka sie po prostu źle spala stąd olej - a może czarny osad jakby sadź na świecy.
P.S. wywiało Ci klosz z lampy ? :D
P.P.S Który rok? moja jest taka sama, nawet kolor przewodu wysokiego napięcia :) '82 ?

Awatar użytkownika
ŻbiKu
Posty: 1624
Rejestracja: 2007-01-02, 22:10
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175 KOBUZ CUSTOM 82`,
YAMAHA YZF 1000R THUNDERACE
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontaktowanie:

Post autor: ŻbiKu » 2007-11-06, 21:45

Niekoniecznie przyczyną może być: zła wartość cieplna świecy, źle wyregulowany (w tym także iglica) lub zużyty gaźnik, źle wyregulowany zapłon, źle sporządzona mieszanka benzyna/olej.

Awatar użytkownika
Mirthill
Posty: 17
Rejestracja: 2007-10-13, 19:51
GG: 0
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: Mirthill » 2007-11-06, 21:47

możliwe ze 82 ale nie jestem pewien wiem tylko ze 198... bo mam zardzewiałą tabliczkę no mam czarny osad na świecy
"Kto Pyta Nie Błądzi"

Awatar użytkownika
soltys_16
Posty: 252
Rejestracja: 2007-07-15, 13:21
GG: 1961551
Lokalizacja: Ełk / Białystok
Kontaktowanie:

Post autor: soltys_16 » 2007-11-06, 22:02

Fakt Żbiku masz racje, ale zaczynam od tych "najprostszych" rzeczy, które trzeba sprawdzić na początku, potem trzeba myśleć o czymś innym. Jak masz osad ustaw porządnie zapłon, wymień kondensator-to nie drogie, jeśli to nie pomoże bierz sie za gaźnik. P.S. Żbiku jak Ty to ładnie umiesz ubrać w słowa :D:D

Awatar użytkownika
ŻbiKu
Posty: 1624
Rejestracja: 2007-01-02, 22:10
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175 KOBUZ CUSTOM 82`,
YAMAHA YZF 1000R THUNDERACE
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontaktowanie:

Post autor: ŻbiKu » 2007-11-06, 22:13

Sołtys nie zauważyłem twojego postu wcześniejszego, jakoś tak mi się strona wyświetliła, że przeczytałem tylko post Qwerta o simmeringu ;)

Awatar użytkownika
Mirthill
Posty: 17
Rejestracja: 2007-10-13, 19:51
GG: 0
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: Mirthill » 2007-11-06, 22:15

Właśnie krążę sobie po forum i pomyślałem czy czasem regulacja składu mieszanki na gaźniku by nie pomogła??
"Kto Pyta Nie Błądzi"

Awatar użytkownika
soltys_16
Posty: 252
Rejestracja: 2007-07-15, 13:21
GG: 1961551
Lokalizacja: Ełk / Białystok
Kontaktowanie:

Post autor: soltys_16 » 2007-11-06, 22:41

Myślałem że to już próbowałeś, wspominałeś że mieszałeś coś w gaźniku :D to raczej gaźnik jak tak...pewnie problem będzie z głowy :)

piotrekgd
Posty: 10
Rejestracja: 2007-12-01, 23:05
GG: 0
Lokalizacja: koluszki
Kontaktowanie:

Post autor: piotrekgd » 2007-12-01, 23:33

sprawdz czy na świecy jest odpowiednia przerwa

Awatar użytkownika
1angel
Posty: 1113
Rejestracja: 2007-01-19, 18:14
GG: 10200026
Moje maszyny: Kilka legend PRLu
Lokalizacja: WGR
Kontaktowanie:

Post autor: 1angel » 2007-12-02, 10:45

Świeca okopcona, stopa izolatora oraz elektrody pokryte czarnym matowym nalotem. Możliwe przyczyny: za bogata
mieszanka paliwowo-powietrzna: zbyt wysoki poziom paliwa w gaźniku, za duża dysza gł. lub za wysoko podniesiona iglica,
zużycie dyszy głównej, zapchany filtr powietrza, niedomykające się ssanie, za zimna świeca,, zbyt późny zapłon. Naprawa:
montaż właściwej świecy i czystego filtra powietrza, właściwa regulacja gaźnika i zaponu.
Bezczelnie skopiowane [url=http://wsk_fenix.republika.pl/swiece.html]stąd[/url] :D
no stop signs, speed limit, nobody’s gonna slow me down

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości