Shoei pisze:"Zamienil stryjek siekierke na kijek" A pozniej bedzie: jak zwiekszyc moc w pradnicy od Rometa. Nie lepiej zalozyc pradnice z wieksza mocą? Na rynku czesci uzywanych jest naprawde mnostwo pradnic od wspolczesnych motocykli/skuterow wiec warto rozwazyc taka opcje.
Trudno z tobą się nie zgodzić. Ale jakbyś jednak mógł to wrzuć nam tutaj jakieś linki do
"mnóstwo prądnic od współczesnych motocykli". Chodzi o praktyczne rozwiązania, konkretne podpowiedzi... Zeby ta dyskusja nie skończyła się na samej... dyskusji. Wypróbujmy praktycznie jakieś jeden-dwa modele/warianty rozwiązania tematu.
[ Dodano: 2008-01-12, 12:49 ]
lukasz2008 pisze:właśnie o to chodzi: cena. orientowałem sie na allegro - zakup nawet używanego zapłonu to wydatek ponad 100 zł. A nie wiem czy warto inwestować taka kasę w chińszczyznę. Ja osobiście wole kupić coś polskiego (polskie nie znaczy gorsze).
A poza tym w Charcie prądu nie brakuje chyba ze macie zamiar zakładać neony i innego rodzaju bajery.
I trudno się nie zgodzić z lukasz2008. Ale ciekawe byłyby jednak opinie autentycznych użytkowników Charta: czy odczuwa się faktyczny niedostatek prądu?
Właśnie jestem świeżo po lekturze "Obsługa i naprawa - motorowery Romet". I książkowe dane są dosyć pocieszające:
typ prądnicy: 105 (6V 25W)
cewka ładowania: 6 V przy 1,4 A
akumulator 6V 10Ah
reflektor przedni (z żarówką BD-20d): 6V - 25/25W
światło stopu: 6V 21W
kierunkowskazy (żarówka BA-15s/19): 6V 21W
przerywacz kierunków: ME-2 6V 2x21W + 3W
Brak tu informacji o prądnicy od Charta 70ccm, czyli prądnica 12V.