WSK 125 PRZEKŁADNIA LICZNIKA
: 2017-04-10, 15:31
Sprawa tyczy się WSK z licznikiem jak na zdjęciu.
Jakie powinno być prezłożenie przekładni licznika (ślimaka) w motorze z licznikiem wyskalowanym do 120 km/godz.
LIcznik 120 i 140 mają takie same przełożenie wewnętrzne i ich wskazówki wychylają się o ten sam kąt przy tej samej prędkości obotowej linki. Natomiast wyskalowanie jest inne. W związku z tym, przy takim samym przełożeniu ślimaka licznik 120 zaniża faktyczną prędość i mam wrażenie, że właśnie u mnie tak jest (jest przełożenie 20:11).
Czy ktoś mógły potwierdzić lub zaprzeczyć moim przemyśleniom?
PS. Teraz zauważyłem, że napisałem w dz. elektrycznym...
Proszę moda o przeniesienie do odpowiedniego działu.
Jakie powinno być prezłożenie przekładni licznika (ślimaka) w motorze z licznikiem wyskalowanym do 120 km/godz.
LIcznik 120 i 140 mają takie same przełożenie wewnętrzne i ich wskazówki wychylają się o ten sam kąt przy tej samej prędkości obotowej linki. Natomiast wyskalowanie jest inne. W związku z tym, przy takim samym przełożeniu ślimaka licznik 120 zaniża faktyczną prędość i mam wrażenie, że właśnie u mnie tak jest (jest przełożenie 20:11).
Czy ktoś mógły potwierdzić lub zaprzeczyć moim przemyśleniom?
PS. Teraz zauważyłem, że napisałem w dz. elektrycznym...
Proszę moda o przeniesienie do odpowiedniego działu.