Strona 2 z 2

Re: Problem z ustawieniem zapłonu

: 2017-10-30, 22:56
autor: kwadrat49
helmutt1 pisze:
2017-10-28, 20:10
Bez klina się magneto nie obróci?
Jest dokladnie tak jak pisze kolega ,ze kiln jest dla ulatwienia przy montazu zeby nie trzeba bylo sie meczyc za kazdym razem z ustawianiem w odpowiednim miejscu(oczywiscie kiln nie szkodzi tylko jeszcze wzmacnia osadzenie) sam stozek powinien utrzymac magneto ,pod warunkiem ze jest w odpowiednim stanie.
Jako ciekawostke powiem ci ze w MZ/ETZ 251 I chyba 250 (ten sam silnik) sprzeglo osadzone jest na wale na stozku bez zadnego klina I daje rade choc przenosi wieksze sily niz magneto.
Halcik popraw mnie jezeli sie myle ,bo chyba tez zagladasz na forum MZ.

Re: Problem z ustawieniem zapłonu

: 2017-10-31, 00:19
autor: halcik
Ok poprawiam, każda mz pojemności 250 i 300 z ddr ma takie sprzęgło i daje radę :) tam docierania to podstawa. Twój problem i moje rozwiązanie nie będzie wieczne. Jeśli raz się przedstawiło to będzie się przestawiać, zrób i pojeździć, ale szykuj się do wymiany wału

Re: Problem z ustawieniem zapłonu

: 2017-11-24, 12:59
autor: helmutt1
Lipa. Bez klina się nie trzyma.

Re: Problem z ustawieniem zapłonu

: 2017-11-24, 13:44
autor: halcik
Bo nie dotarłeś - proste

Re: Problem z ustawieniem zapłonu

: 2018-08-18, 19:19
autor: helmutt1
Panowie zapłon ustawiłem czujnikiem zegarowym. Wszystko gra i spiewa silniczek wkręca się na obroty jak trzeba niby wszystko git a zastanawia mnie jedna rzecz. Mianowicie przy każdym odpalaniu mam jeden strzał. jakieś pomysły skąd to się bierze? Wska pali za pierwszym bez żadnego problemu. Zapłon kilka razy ustawiany i wszystko wskazuje czujnikiem zegarowym że jest dobrze. Motorek cyka ąz miło a przy każdym odpaleniu jest strzał.