Problem z elektryką w WSK 125 M06 Z-2

Odpowiedz
EDD

Problem z elektryką w WSK 125 M06 Z-2

Post autor: EDD » 2008-07-10, 23:13

Witam.
Mam WSKę 125 M06 Z-2 z 1960roku z oryginalnym przebiegiem 17600km. Motocykl od nowości jest w mojej rodzinie (w latach 61-76 jeździł nim mój pradziadek) następnie motor spoczął w garażu. Oczywiście był regularnie przepalany był po okolicy. Jakiś czas temu wziąłem się za doprowadzenie motoru do ładu i składu coby w przyszłości można było nim normalnie, legalnie i kulturalnie się poruszać po ulicach. Pierwszą przeszkodzą jaka pozostała to wyrok sądu w sprawie o zasiedzenie motoru (pradziadek nie zapisał WSKi nikomu).
2ga przeszkoda to elektryka... i tu po prostu zdurniałem. Jak na mechanice powiedzmy że się jakoś znam, tak w wypadku elektryki jestem zielony. Otóż sytuacja w moim przypadku wygląda następująco.
Póki co instalacja elektryczna jest bez akumulatora (w przyszłości będzie oczywiście aku).