CDI vs Fabryczny zapłon
: 2021-12-21, 12:00
Witam, przy renowacji swojej kolejnej WSKi M06B3 z 83 roku zastanawiam się czy nie zamontować zapłonu CDI zamiast ori.
Pytanie jak wizualnie to wygląda czy kable z zapłonu podłączam pod przelotki izolatorki czy trzeba je zaślepić i kable idą w wiązce miejscu w którym szedł kabel do świecy?
Czy to prawda że lepiej motocykl wkręca się na obroty z CDI z racji tego że koło zamachowe jest mniejsze i lżejsze ?
Czy warto wtedy do tego CDI dorzucić dellorto od turbo zabytki i ten motocykl z tym pakietem nie ma już takiego muła ?
Pytanie jak wizualnie to wygląda czy kable z zapłonu podłączam pod przelotki izolatorki czy trzeba je zaślepić i kable idą w wiązce miejscu w którym szedł kabel do świecy?
Czy to prawda że lepiej motocykl wkręca się na obroty z CDI z racji tego że koło zamachowe jest mniejsze i lżejsze ?
Czy warto wtedy do tego CDI dorzucić dellorto od turbo zabytki i ten motocykl z tym pakietem nie ma już takiego muła ?