Strona 1 z 1

CDI vs Fabryczny zapłon

: 2021-12-21, 12:00
autor: Wilinho
Witam, przy renowacji swojej kolejnej WSKi M06B3 z 83 roku zastanawiam się czy nie zamontować zapłonu CDI zamiast ori.

Pytanie jak wizualnie to wygląda czy kable z zapłonu podłączam pod przelotki izolatorki czy trzeba je zaślepić i kable idą w wiązce miejscu w którym szedł kabel do świecy?

Czy to prawda że lepiej motocykl wkręca się na obroty z CDI z racji tego że koło zamachowe jest mniejsze i lżejsze ?

Czy warto wtedy do tego CDI dorzucić dellorto od turbo zabytki i ten motocykl z tym pakietem nie ma już takiego muła ?

Re: CDI vs Fabryczny zapłon

: 2021-12-21, 12:50
autor: igor1956
Mam kilkadziesiąt motocykli wsk na oryginalnym zapłonie
W wakacje od kolegi Partyzaant z forum zakupiłem wsk Lelek z zapłonem CDI i gaźnikiem Dellorto....
Przyznam szczerze że steptycznie byłem nastawiony do CDI
Ale sam plusy instalacja 12v i jaką świece nie założę to motocykl cyka.
Gaźnik Dellorto super sprawa wkręca się na obroty jak MZ 251