CDI vs Fabryczny zapłon

Odpowiedz
Wilinho
Posty: 17
Rejestracja: 2019-05-22, 14:14
GG: 0
Moje maszyny: M21W2 Kobuz, M06B3
Kontaktowanie:

CDI vs Fabryczny zapłon

Post autor: Wilinho » 2021-12-21, 12:00

Witam, przy renowacji swojej kolejnej WSKi M06B3 z 83 roku zastanawiam się czy nie zamontować zapłonu CDI zamiast ori.

Pytanie jak wizualnie to wygląda czy kable z zapłonu podłączam pod przelotki izolatorki czy trzeba je zaślepić i kable idą w wiązce miejscu w którym szedł kabel do świecy?

Czy to prawda że lepiej motocykl wkręca się na obroty z CDI z racji tego że koło zamachowe jest mniejsze i lżejsze ?

Czy warto wtedy do tego CDI dorzucić dellorto od turbo zabytki i ten motocykl z tym pakietem nie ma już takiego muła ?

Awatar użytkownika
igor1956
Posty: 1316
Rejestracja: 2018-08-08, 19:43
GG: 0
Moje maszyny: Różne
Kontaktowanie:

Re: CDI vs Fabryczny zapłon

Post autor: igor1956 » 2021-12-21, 12:50

Mam kilkadziesiąt motocykli wsk na oryginalnym zapłonie
W wakacje od kolegi Partyzaant z forum zakupiłem wsk Lelek z zapłonem CDI i gaźnikiem Dellorto....
Przyznam szczerze że steptycznie byłem nastawiony do CDI
Ale sam plusy instalacja 12v i jaką świece nie założę to motocykl cyka.
Gaźnik Dellorto super sprawa wkręca się na obroty jak MZ 251
Za motórem panny sznurem ;)

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości