PROBLEMY Z ISKRĄ WSK125

Odpowiedz
Lukas
Posty: 79
Rejestracja: 2011-05-15, 21:24
GG: 28788170
Moje maszyny: WSK 125 80'
Lokalizacja: Cegielnia
Kontaktowanie:

Re: PROBLEMY Z ISKRĄ WSK125

Post autor: Lukas » 2011-10-18, 18:54

Witam. O co chodzi że świecą po przeczyszczeniu iskra jest super niebieska duża i motÓR na takiej świecy ma siłę i jest dobrze. Jak pojeżdże trochę iskra robi się cienka jak igła i po zanuleniu na 2ce jest lipa i motor ma mniej siły. Po czyszczeniu świecy pojawia się bardzo dobra iskra.
Jeżdżę wueską po szosach i czuje ten wiatr we włosach ^ ^

Kamko94
Posty: 232
Rejestracja: 2011-05-19, 21:20
Moje maszyny: WSK M06B3 1985
Lokalizacja: Wola Wielka
Kontaktowanie:

Re: PROBLEMY Z ISKRĄ WSK125

Post autor: Kamko94 » 2011-10-18, 19:20

Może źle ustawiony gaźnik i zarzuca świece

Lukas
Posty: 79
Rejestracja: 2011-05-15, 21:24
GG: 28788170
Moje maszyny: WSK 125 80'
Lokalizacja: Cegielnia
Kontaktowanie:

Re: PROBLEMY Z ISKRĄ WSK125

Post autor: Lukas » 2011-10-18, 20:31

Gaznik raczej dobrze ustawiony... Może być źle ustawiony w sensie za dużo paliwa czy za mało?
Jeżdżę wueską po szosach i czuje ten wiatr we włosach ^ ^

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: PROBLEMY Z ISKRĄ WSK125

Post autor: Savier » 2011-10-18, 20:49

Za dużo, jeżeli zarzuca świecę.

Lukas
Posty: 79
Rejestracja: 2011-05-15, 21:24
GG: 28788170
Moje maszyny: WSK 125 80'
Lokalizacja: Cegielnia
Kontaktowanie:

Re: PROBLEMY Z ISKRĄ WSK125

Post autor: Lukas » 2011-10-18, 22:13

No to już chyba tylko ten nieszczelny simmering od strony sprzęgła o którym nie wspomniałem może mieć na to wpływ bo śróbka od mieszanki na gazniku mam i tak dużo wykręconą :D
Jeżdżę wueską po szosach i czuje ten wiatr we włosach ^ ^

Awatar użytkownika
Stary
Posty: 1195
Rejestracja: 2007-01-04, 12:45
GG: 3029753
Moje maszyny: Wigry 3 + Gnom.
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Re: PROBLEMY Z ISKRĄ WSK125

Post autor: Stary » 2011-10-19, 18:15

Chociażbyś tam miał dziurę na centymetr to nie wciągniesz tyle oleju. Masz za duży poziom paliwa.

Mundy

Bardzo dziwny przypadek z iskrą

Post autor: Mundy » 2011-10-28, 15:14

Witam!
W mojej Wsk 125 mam problem z którym męczę się już 3 miesiące.
A więc tak: Problem tkwi w tym, że wsk ma przebicie na każdej świecy. Dodam, że kable od zapłonu nie są wcale podłączone do silnika.
Mówiąc prawdę to wymieniłem cały iskrownik. A dokładniej kondensator, platynki, cewka, kabel WN również.
Może komuś zdarzył się już taki problem? Proszę o pomoc!

Awatar użytkownika
Karlicek
Posty: 193
Rejestracja: 2010-07-08, 12:53
GG: 7162090
Moje maszyny: M21 W2
M06 B3
Lokalizacja: Gniezno
Kontaktowanie:

Re: Bardzo dziwny przypadek z iskrą

Post autor: Karlicek » 2011-10-28, 15:42

Mundy pisze:Witam!
A więc tak: Problem tkwi w tym, że wsk ma przebicie na każdej świecy. Dodam, że kable od zapłonu nie są wcale podłączone do silnika.
Można ściślej? Jakie przebicie, gdzie, czym ono się objawia? Pisząc "kable od zapłonu" masz na myśli 3 przewody podłączane do przepustów w karterze?
Ja się z panem zgadzam. Oczywiście, że jest to ukartowana robota określonych kół.

Johnny
Posty: 634
Rejestracja: 2011-05-26, 17:46
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 B1
WSK 125 B3
WSK 125 B3 Bąk
JAWA TS 350
Lokalizacja: Gliwice
Kontaktowanie:

Re: Bardzo dziwny przypadek z iskrą

Post autor: Johnny » 2011-10-28, 15:46

Juliusz Słowacki pisał:

Chodzi mi o to, aby język giętki

Powiedział wszystko, co pomyśli głowa


Naucz się tego chłopie na pamięć i powtarzaj ilekroć będziesz chciał coś napisać :)

Również nie wiem o jakie "przebicie" Ci chodzi :(

siwy1_20

Brak iskry

Post autor: siwy1_20 » 2011-11-16, 17:40

Niedawno robiłem remont silnika i po złożeniu go okazało się że nie ma wogóle prądów . :-( nowe platynki założyłem i mysle że to cos z nimi ale wszystko podpiołem dobrze więc w czym tkwi problem?? dlaczego iskra się nie pojawia ? prosze o pomoc

Awatar użytkownika
Szczepan
Posty: 1769
Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
Moje maszyny: B3 Promot
Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
Kontaktowanie:

Re: PROBLEMY Z ISKRĄ WSK125

Post autor: Szczepan » 2011-11-16, 17:45

Prądów ?!
Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.

siwy1_20

Re: PROBLEMY Z ISKRĄ WSK125

Post autor: siwy1_20 » 2011-11-16, 17:47

iskry

siwy1_20

Re: PROBLEMY Z ISKRĄ WSK125

Post autor: siwy1_20 » 2011-11-16, 18:08

nikt mi nie powie co może być przyczyną?

Johnny
Posty: 634
Rejestracja: 2011-05-26, 17:46
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 B1
WSK 125 B3
WSK 125 B3 Bąk
JAWA TS 350
Lokalizacja: Gliwice
Kontaktowanie:

Re: PROBLEMY Z ISKRĄ WSK125

Post autor: Johnny » 2011-11-16, 18:15

Chłopie minęło 20 minut pomiędzy postami. Nikt nic nie ma ciekawszego do roboty tylko zastanawiać się czemu w Twoim silniku nie ma iskry. Po bardzo wyczerpującym opisie problemu i spojrzeniu w moją szklaną kulę wypełnioną przepracowanym olejem ze szlamu na dnie wnioskuję, że należy zmienić przerywacz, cewkę, kondensator, koło magnesowe, przewód, faję i świecę .........

PS nie musisz dziękować :) jakie pytanie - taka odpowiedź.........

przemo2150
Posty: 4
Rejestracja: 2011-03-03, 22:06
GG: 0
Moje maszyny: wsk 125
Lokalizacja: ploty
Kontaktowanie:

Re: PROBLEMY Z ISKRĄ WSK125

Post autor: przemo2150 » 2011-11-28, 21:13

Panowie nie prowadzicie wg mnie tutaj zadnego rygoru,powiniscie wywalac takie glupie posty jak "brak iskry "czy "problem z iskra",poniewaz jest tego tyle w necie opisane ze masakra,a jak ktos pisze to poraz 100 to szkoda sobie nerwow psuc i kolejnemu uzytkownikowi tłumaczyc jak on niewie o co chodzi.Wystarczy troche poczytac a nie odrazu sie pytac.

freon125

WSK 125 brak iskry

Post autor: freon125 » 2012-01-28, 21:52

Witam
mam taki problem z wueska po remoncie nie ma iskry wymieniłem przerywacz kondensator i cewke i nic co robić może byc przyczyna ze łapie lewe powietrze z góry dzięki za odp

Kamko94
Posty: 232
Rejestracja: 2011-05-19, 21:20
Moje maszyny: WSK M06B3 1985
Lokalizacja: Wola Wielka
Kontaktowanie:

Re: PROBLEMY Z ISKRĄ WSK125

Post autor: Kamko94 » 2012-01-28, 22:12

A co ma lewe powietrze do iskry? Sprawdź czy nie ma nigdzie przebicia i czy masz dobrze przerwę ustawioną.

Awatar użytkownika
Grzesław
Posty: 66
Rejestracja: 2011-09-07, 16:07
GG: 0
Moje maszyny: WFM
WSK
MZ
i parę innych
Lokalizacja: Płońsk
Kontaktowanie:

Re: PROBLEMY Z ISKRĄ WSK125

Post autor: Grzesław » 2012-01-28, 22:14

Raczej nie. Radzę posprawdzać instalację elektryczną, czy gdzieś się kabel nie urwał czy coś nie zaśniedziało. Sprawdź też przerwę na platynkach.

Edit: Kolega Kamko był szybszy.

SHLnik
Posty: 198
Rejestracja: 2010-07-25, 15:35
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125
Lokalizacja: lubelskie
Kontaktowanie:

Re: PROBLEMY Z ISKRĄ WSK125

Post autor: SHLnik » 2012-02-29, 22:41

Kiedyś się męczyłem 3 dni z zapłonem.Wymieniałem przerywacze,cewki,ustawiałem zapłony i przerwy dziesiątki razy.Za przyczyną stał przewód WN :hyhy:

Awatar użytkownika
supersonic25
Posty: 63
Rejestracja: 2012-02-01, 17:27
Moje maszyny: wsk m06b3
Kontaktowanie:

Re: PROBLEMY Z ISKRĄ WSK125

Post autor: supersonic25 » 2012-05-05, 22:08

Witam. Nie chcę zakładać nowego tematu, więc napiszę tu. Może ktoś zauważy : ) Nie jestem jakiś jeszcze super doświadczony w prblemach z silnikiem w WS-ce, więc rozwiązanie problemu może nie być takie trudne jak mnie się wydaje...
Męczę się z tym dziś od 16, dopiero co przyszedłem... Na początku przed operacją wszystko było git. Więc chciałem dostać się do iskrownika-prądnicy, więc zdjąłem magneto ściągaczem no i tu zaraz jak je zdjąłem to przymierzyłem je z powrotem i gdy kręciłem to młotek od przerywacza był w większej odległości niż przedtem i nie zwierały się platynki. Potem zrobiłem to co miałem zrobić i zakładam. Przykręciłem koło mocno i znowu ten sam problem. Więc poluzowałem śrubkę od kowadełka i przesunąłem je nieco w prawo.Szczelinomierzem ustaliłem max. rozwarcie styków na 0.2 mm.. Sprawdzam iskrę i jest... Wkręcam teraz świecą, odpalam i silnik chodzi ale co chwilę w regularnych odstępach przerywa, tak jakby sobie włączał i wyłączał stacyjkę... No i nie mam zielonego pojęcia o co chodzi... Nie wiem czy od zdejmowania magneta mógł się zapłon przestawić? Jeśli ktoś coś wie, to proszę o odpowiedź. Jeżeli macie pytania szczegółowe to piszcie.. Dzieki z góry. Pozdrawiam :)

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości