Strona 13 z 19

Re: PROBLEMY Z ISKRĄ WSK125

: 2011-10-18, 18:54
autor: Lukas
Witam. O co chodzi że świecą po przeczyszczeniu iskra jest super niebieska duża i motÓR na takiej świecy ma siłę i jest dobrze. Jak pojeżdże trochę iskra robi się cienka jak igła i po zanuleniu na 2ce jest lipa i motor ma mniej siły. Po czyszczeniu świecy pojawia się bardzo dobra iskra.

Re: PROBLEMY Z ISKRĄ WSK125

: 2011-10-18, 19:20
autor: Kamko94
Może źle ustawiony gaźnik i zarzuca świece

Re: PROBLEMY Z ISKRĄ WSK125

: 2011-10-18, 20:31
autor: Lukas
Gaznik raczej dobrze ustawiony... Może być źle ustawiony w sensie za dużo paliwa czy za mało?

Re: PROBLEMY Z ISKRĄ WSK125

: 2011-10-18, 20:49
autor: Savier
Za dużo, jeżeli zarzuca świecę.

Re: PROBLEMY Z ISKRĄ WSK125

: 2011-10-18, 22:13
autor: Lukas
No to już chyba tylko ten nieszczelny simmering od strony sprzęgła o którym nie wspomniałem może mieć na to wpływ bo śróbka od mieszanki na gazniku mam i tak dużo wykręconą :D

Re: PROBLEMY Z ISKRĄ WSK125

: 2011-10-19, 18:15
autor: Stary
Chociażbyś tam miał dziurę na centymetr to nie wciągniesz tyle oleju. Masz za duży poziom paliwa.

Bardzo dziwny przypadek z iskrą

: 2011-10-28, 15:14
autor: Mundy
Witam!
W mojej Wsk 125 mam problem z którym męczę się już 3 miesiące.
A więc tak: Problem tkwi w tym, że wsk ma przebicie na każdej świecy. Dodam, że kable od zapłonu nie są wcale podłączone do silnika.
Mówiąc prawdę to wymieniłem cały iskrownik. A dokładniej kondensator, platynki, cewka, kabel WN również.
Może komuś zdarzył się już taki problem? Proszę o pomoc!

Re: Bardzo dziwny przypadek z iskrą

: 2011-10-28, 15:42
autor: Karlicek
Mundy pisze:Witam!
A więc tak: Problem tkwi w tym, że wsk ma przebicie na każdej świecy. Dodam, że kable od zapłonu nie są wcale podłączone do silnika.
Można ściślej? Jakie przebicie, gdzie, czym ono się objawia? Pisząc "kable od zapłonu" masz na myśli 3 przewody podłączane do przepustów w karterze?

Re: Bardzo dziwny przypadek z iskrą

: 2011-10-28, 15:46
autor: Johnny
Juliusz Słowacki pisał:

Chodzi mi o to, aby język giętki

Powiedział wszystko, co pomyśli głowa


Naucz się tego chłopie na pamięć i powtarzaj ilekroć będziesz chciał coś napisać :)

Również nie wiem o jakie "przebicie" Ci chodzi :(

Brak iskry

: 2011-11-16, 17:40
autor: siwy1_20
Niedawno robiłem remont silnika i po złożeniu go okazało się że nie ma wogóle prądów . :-( nowe platynki założyłem i mysle że to cos z nimi ale wszystko podpiołem dobrze więc w czym tkwi problem?? dlaczego iskra się nie pojawia ? prosze o pomoc

Re: PROBLEMY Z ISKRĄ WSK125

: 2011-11-16, 17:45
autor: Szczepan
Prądów ?!

Re: PROBLEMY Z ISKRĄ WSK125

: 2011-11-16, 17:47
autor: siwy1_20
iskry

Re: PROBLEMY Z ISKRĄ WSK125

: 2011-11-16, 18:08
autor: siwy1_20
nikt mi nie powie co może być przyczyną?

Re: PROBLEMY Z ISKRĄ WSK125

: 2011-11-16, 18:15
autor: Johnny
Chłopie minęło 20 minut pomiędzy postami. Nikt nic nie ma ciekawszego do roboty tylko zastanawiać się czemu w Twoim silniku nie ma iskry. Po bardzo wyczerpującym opisie problemu i spojrzeniu w moją szklaną kulę wypełnioną przepracowanym olejem ze szlamu na dnie wnioskuję, że należy zmienić przerywacz, cewkę, kondensator, koło magnesowe, przewód, faję i świecę .........

PS nie musisz dziękować :) jakie pytanie - taka odpowiedź.........

Re: PROBLEMY Z ISKRĄ WSK125

: 2011-11-28, 21:13
autor: przemo2150
Panowie nie prowadzicie wg mnie tutaj zadnego rygoru,powiniscie wywalac takie glupie posty jak "brak iskry "czy "problem z iskra",poniewaz jest tego tyle w necie opisane ze masakra,a jak ktos pisze to poraz 100 to szkoda sobie nerwow psuc i kolejnemu uzytkownikowi tłumaczyc jak on niewie o co chodzi.Wystarczy troche poczytac a nie odrazu sie pytac.

WSK 125 brak iskry

: 2012-01-28, 21:52
autor: freon125
Witam
mam taki problem z wueska po remoncie nie ma iskry wymieniłem przerywacz kondensator i cewke i nic co robić może byc przyczyna ze łapie lewe powietrze z góry dzięki za odp

Re: PROBLEMY Z ISKRĄ WSK125

: 2012-01-28, 22:12
autor: Kamko94
A co ma lewe powietrze do iskry? Sprawdź czy nie ma nigdzie przebicia i czy masz dobrze przerwę ustawioną.

Re: PROBLEMY Z ISKRĄ WSK125

: 2012-01-28, 22:14
autor: Grzesław
Raczej nie. Radzę posprawdzać instalację elektryczną, czy gdzieś się kabel nie urwał czy coś nie zaśniedziało. Sprawdź też przerwę na platynkach.

Edit: Kolega Kamko był szybszy.

Re: PROBLEMY Z ISKRĄ WSK125

: 2012-02-29, 22:41
autor: SHLnik
Kiedyś się męczyłem 3 dni z zapłonem.Wymieniałem przerywacze,cewki,ustawiałem zapłony i przerwy dziesiątki razy.Za przyczyną stał przewód WN :hyhy:

Re: PROBLEMY Z ISKRĄ WSK125

: 2012-05-05, 22:08
autor: supersonic25
Witam. Nie chcę zakładać nowego tematu, więc napiszę tu. Może ktoś zauważy : ) Nie jestem jakiś jeszcze super doświadczony w prblemach z silnikiem w WS-ce, więc rozwiązanie problemu może nie być takie trudne jak mnie się wydaje...
Męczę się z tym dziś od 16, dopiero co przyszedłem... Na początku przed operacją wszystko było git. Więc chciałem dostać się do iskrownika-prądnicy, więc zdjąłem magneto ściągaczem no i tu zaraz jak je zdjąłem to przymierzyłem je z powrotem i gdy kręciłem to młotek od przerywacza był w większej odległości niż przedtem i nie zwierały się platynki. Potem zrobiłem to co miałem zrobić i zakładam. Przykręciłem koło mocno i znowu ten sam problem. Więc poluzowałem śrubkę od kowadełka i przesunąłem je nieco w prawo.Szczelinomierzem ustaliłem max. rozwarcie styków na 0.2 mm.. Sprawdzam iskrę i jest... Wkręcam teraz świecą, odpalam i silnik chodzi ale co chwilę w regularnych odstępach przerywa, tak jakby sobie włączał i wyłączał stacyjkę... No i nie mam zielonego pojęcia o co chodzi... Nie wiem czy od zdejmowania magneta mógł się zapłon przestawić? Jeśli ktoś coś wie, to proszę o odpowiedź. Jeżeli macie pytania szczegółowe to piszcie.. Dzieki z góry. Pozdrawiam :)