Strona 19 z 19

Re: PROBLEMY Z ISKRĄ WSK125

: 2018-09-02, 00:46
autor: MotoPRLmaniak
W sumie niewiem czy odejść czy nie.Nie wiem co was tak wzięło na te filmiki.Profesjonalny remont silnika polega na regenefacji wału szlifie cylindra, lekkie planowanie głowicy karterów i wszystkich miejsc gdzie będzie uszczelka,dystansowaniu skrzyni regeneracji sprzęgła, wymianie platyn łożysk simmeringów itd.Po filmiku nie ocenicie czy remont jest prawidłowo wykonany.Niestety wiele osób remont silnika pojmuje jako wymianę łożysk i simmeringów.Myślę że wynika to z braku wiedzy.Piszecie że odwalam fuszerkę.Oczywiście ale w MOICH motocyklach (nie wszystkich).Jak ktoś mi daje silnik do remontu i mówi że chce nad morze jechać to wszystko starannie robię.Latam po pocztach odsyłam do regeneracji części.Potem silnik zakładam do testowej ramy i reguluję gaźnik, sprzęgło sprawdzam pracę skrzyni biegów itd.

temat dotyczy czego innego, a nie dylematu "być albo nie być" - koniec OT :!:

Re: PROBLEMY Z ISKRĄ WSK125

: 2018-09-05, 21:30
autor: helmutt1
radar pisze:
2018-08-25, 21:50
A jakie masz oznaczenie na NGK? Jeśli B7H lub B7HS to ta ciepłota odpowiada F80.
Mam zamiast 7 cyfrę 6. Nie wiem co to oznacza.

Re: PROBLEMY Z ISKRĄ WSK125

: 2018-09-05, 21:36
autor: szef100
Oznacza to inną ciepłotę świecy

Re: PROBLEMY Z ISKRĄ WSK125

: 2018-09-05, 23:58
autor: MotoPRLmaniak
Wiem że ngk br7hs to zamiennik iskry f80.

Re: PROBLEMY Z ISKRĄ WSK125

: 2018-09-06, 11:33
autor: helmutt1
To już było napisane wyżej. Już kupiłem iskre.

Re: PROBLEMY Z ISKRĄ WSK125

: 2018-09-06, 18:39
autor: radar
Symbol B6HS jest odpowiednikiem Iskry F75 i oznacza świecę bardziej "gorącą". Taka świeca odprowadza mniej ciepła przez izolator do korpusu i dalej do głowicy. Na takiej świecy można śmigać w zimne dni lub na krótkich odcinkach latem. Jazda w gorące dni może powodować samozapłony (w zależności od długości trasy lub stopnia pałowania). Uprzedzając następne pytanie - symbol B8HS odpowiada F100 i oznacza świecę bardziej "zimną". Oznacza to, że jest odprowadzana duża ilość ciepła do głowicy, więc nadaje się do jazdy w gorące dni, na długich trasach i do obciążonych silników (np. zniana stopnia sprężania). W zimne dni lub na krótkich trasach może dojść do nadmiernego osadzenia sadzy na izolatorze, co spowoduje przebicie do masy i brak iskry. Generalnie prawidłowa temperatura pracy świecy jest zawarta pomiędzy 450 a 850*C. Poniżej 450*C nie ma zjawiska samooczyszczania (spalania sadzy), a powyżej 850*C dochodzi do samozapłonu od gorącego miejsca. Należy wspomnieć, że odpalanie zimnego silnika na krótki czas radykalnie skraca żywot świecy. Wszystko co napisałem powyżej ma sens tylko przy prawidłowej regulacji gaźnika i zapłonu.

Re: PROBLEMY Z ISKRĄ WSK125

: 2019-02-14, 20:19
autor: Daniel22
Pytanie odnośnie CDI. Wysypał mi się identyczny impulsator - złamane mocowanie, przez co tarł o magneto (!), ale o dziwo zapłon działał :) Warto kupić taki sam, czy różnią się jakoś między sobą i warto poszukać lepszego?

https://allegro.pl/oferta/impulsator-2t ... 7688467874

Re: PROBLEMY Z ISKRĄ WSK125

: 2019-02-14, 20:27
autor: jjaworskyy
Daniel22 pisze:
2019-02-14, 20:19
Pytanie odnośnie CDI. Wysypał mi się identyczny impulsator - złamane mocowanie, przez co tarł o magneto (!), ale o dziwo zapłon działał :) Warto kupić taki sam, czy różnią się jakoś między sobą i warto poszukać lepszego?

https://allegro.pl/oferta/impulsator-2t ... 7688467874
Napisz do Saviera albo Audiobasa

Re: PROBLEMY Z ISKRĄ WSK125

: 2019-02-18, 20:23
autor: Savier
ten z linku będzie git