Podstawa zaplonu

Odpowiedz
Awatar użytkownika
porucznik_M_B
Posty: 99
Rejestracja: 2007-06-10, 19:03
Moje maszyny: M06B3 1980r

sv650S 1999r
Lokalizacja: Dwikozy
Kontaktowanie:

Podstawa zaplonu

Post autor: porucznik_M_B » 2008-09-07, 11:04

witam

Ze względu na ciągle problemy z moim silnikiem, postanowiłem założyć drugi który był jeszcze z plombami. Problem polega na tym, że nie pasuje podstawa zapłonu!! Mam dwie i żadna nie pasuje tzn: da się je założyć, wchodzi ciasno ale wtedy nie moge wkręcić 1 śruby a konkretnie tej lewego górnego "rogu". gdy sprawdzalem na starym silniku to wszystko bylo ok.
Mam jeszcze jedno pytanko.... na tłoku jest strzałka i gdy tłok jest prawidłowo zalozony to w którą strone ma byc skierowana strzałka? w strone kolanka wydechu czy w strone gaźnika? pozdrawiam

Awatar użytkownika
wsk rider
Posty: 58
Rejestracja: 2007-06-01, 21:33
GG: 1827549
Lokalizacja: smolajny/WARMIŃSKO-MAZURSKIE
Kontaktowanie:

Re: Podstawa zaplonu

Post autor: wsk rider » 2008-09-07, 11:18

Na początek napisz w jakim silniku :!:
a co do strzałki na tłoku to musi byyć w strone wydechu(okna wylotowego)
Panowie ja poprostu lubie zapier....ć na wsk :) :) :) :)

Awatar użytkownika
porucznik_M_B
Posty: 99
Rejestracja: 2007-06-10, 19:03
Moje maszyny: M06B3 1980r

sv650S 1999r
Lokalizacja: Dwikozy
Kontaktowanie:

Re: Podstawa zaplonu

Post autor: porucznik_M_B » 2008-09-07, 11:26

125ccm3

Awatar użytkownika
adasiek185
Posty: 282
Rejestracja: 2008-07-27, 15:52
GG: 0
Lokalizacja: Okolice Zgorzelca
Kontaktowanie:

Re: Podstawa zaplonu

Post autor: adasiek185 » 2008-09-07, 13:06

To ja proponuje albo zrobić nowy otwór na śrube albo znaleźć inna podstawę. Widać były różne typy. A co do strzałki zawsze tłumacz sobie tym że pokazuje spalinom gdzie mają iść :) pozdrawiam
Wiele serc, jedno bicie, WSK ponad życie!

Awatar użytkownika
porucznik_M_B
Posty: 99
Rejestracja: 2007-06-10, 19:03
Moje maszyny: M06B3 1980r

sv650S 1999r
Lokalizacja: Dwikozy
Kontaktowanie:

Re: Podstawa zaplonu

Post autor: porucznik_M_B » 2008-09-07, 14:47

musze jakos powiekszyc ten otwor w statorze, trzeba go delikatnie rozwiercic

Awatar użytkownika
pawel15
Posty: 1247
Rejestracja: 2007-01-31, 19:41
GG: 2782862
Moje maszyny: WSK B3 i "Kos" 1980, WSK B3 1977, WSK B1 1969
Lokalizacja: Dąbie
Kontaktowanie:

Re: Podstawa zaplonu

Post autor: pawel15 » 2008-09-07, 19:18

adasiek185 pisze:Widać były różne typy.
Zgadza sie były różne typy- sam widziałem dwie podstawki różnego typu, i jedną głęboką(ale to inna bajka). Niestety nie wiem w jakich rocznikach, jakie występowały.

Awatar użytkownika
motonita
Posty: 286
Rejestracja: 2007-05-05, 22:39
GG: 2971759
Moje maszyny: WSK M06B3 GIL, WSK M06B3 KOS, i 12 innych jednośladów
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontaktowanie:

Re: Podstawa zaplonu

Post autor: motonita » 2008-09-10, 15:53

Silnikow oile sie niemyle były 4 rodzaje a conajmniej 3 rodzaje stojanów.... otworu radze nie nawiercac, proponije przełozyc na stary zapłon cewki
Jak mnie pokur... ze klikam w dowolny link na tym forum a on nie otwiera sie w nowym oknie....

Awatar użytkownika
adasiek185
Posty: 282
Rejestracja: 2008-07-27, 15:52
GG: 0
Lokalizacja: Okolice Zgorzelca
Kontaktowanie:

Re: Podstawa zaplonu

Post autor: adasiek185 » 2008-09-10, 16:44

Można zrobić i tak. Byleby cewki inne nie były
Wiele serc, jedno bicie, WSK ponad życie!

Awatar użytkownika
motonita
Posty: 286
Rejestracja: 2007-05-05, 22:39
GG: 2971759
Moje maszyny: WSK M06B3 GIL, WSK M06B3 KOS, i 12 innych jednośladów
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontaktowanie:

Re: Podstawa zaplonu

Post autor: motonita » 2008-09-10, 21:12

cewki sa te same, przerywacze tez
Jak mnie pokur... ze klikam w dowolny link na tym forum a on nie otwiera sie w nowym oknie....

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości