moduł w wsk 125

Odpowiedz
Lewy
Posty: 27
Rejestracja: 2009-01-22, 10:22
GG: 660304
Moje maszyny: Kobuz 77r.
Kos 83r.
Lokalizacja: Nieborowo
Kontaktowanie:

moduł w wsk 125

Post autor: Lewy » 2009-02-11, 22:41

witam prosze o wasze wypowiedzi na ten temat


dopisano:
Układ w skrócie pracuje tak. Cewka w magnecie, po odłączeniu od

niej przerywacza, działa jako swojego rodzaju "alternator" i zasila
przetwornicę układu zapłonowego. Ta daje napięcie 200 - 300V, które po

wyprostowaniu zasila układ pojemnościowo-tyrystorowy. Po rozwarciu
platynek, naładowany kondensator rozładowuje się przez cewkę w/n i
powstaje iskra. Układ ma tę zaletę, że oprócz iskry o większej
energii,
nie powoduje wypalania styków, można też zwiększyć przerwę na świecy,
co
zapobiega "mostkowaniu" przez nagar, a oprocz tego silnik jest
elastyczniejszy. To pokrótce tyle.



Używaj opcji EDYTUJ, nie pisz posta za postem. Żbiku.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
,,, cztery kółka potrafią ruszyć ciało - dwa zaś poruszają duszę ,,,

kamil_Ziomek
Posty: 140
Rejestracja: 2008-07-21, 19:48
Lokalizacja: Żyraków
Kontaktowanie:

Re: moduł w wsk 125

Post autor: kamil_Ziomek » 2009-02-12, 14:43

I nie dopisałeś że jeśli cewka WN bedzie niskorezystancyjna to podnie po kilkudziesięciu kilometrach. Nie dałeś schematu który jest na elektrodzie. Miałem ten moduł w romecie i jeździł nawet na świecach ze śmieci które miały przebicie. Tylko nie radze łapać się żadego kabla od cewki WN bo to prażenie naprawde jest dużo silniejsze od zwykłego. Z resztą jeśli zamiast 12V podamy 240V to dajemy 20 razy większe napięcie i tyle samo wyższe odrzymamy. Trzeba zastosować kable z włuknem węglowym a nie drutem miedzianym. Troche zabawy ale fajnie to chodziło i wzrosły mi troche obroty. Silnik dużo stabilniejszy na niskich obrotach.
Dzięki za opere z automatycznym słownikiem :)

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości