Regulator napięcia WSK M21W2 (bez zapłonu CDI) 12V

Odpowiedz
Awatar użytkownika
oskarmokwa
Posty: 78
Rejestracja: 2011-10-31, 13:55
GG: 0
Moje maszyny: Simson SR 50
WSK M21W2
Komar 2350
Lokalizacja: Rzeszów
Kontaktowanie:

Regulator napięcia WSK M21W2 (bez zapłonu CDI) 12V

Post autor: oskarmokwa » 2014-09-15, 21:17

Witam, mam takie pytanie, szukałem coś na forum, ale w końcu nic nie rozumiem i tak dalej...
Przejdę do sprawy, otóż chciałem w swojej WSK zastosować światła postojowe, stop oraz kierunkowskazy z żarówkami LED, ale jak wyczytałem, bez zastosowania regulatora ledy szybko się spalą :C
Więc pytanie, jak podłączyć taki regulator, zapłonu CDI nie mam, zwykła cewka butelkowa i nowy mostek prostowniczy, cała instalacja 12V.
O ile dobrze wiem regulator ma się znajdować pomiędzy akumulatorem, a właśnie mostkiem prostowniczym, wszelkie zmiany w prądnicy odpadają.
Da się coś skombinować ?, a jak nie to czy da się jakoś tak podłączyć ledy (gotowe żarówki lub robione przez siebie ze zwykłych pojedynczych ledów zakupionych w elektronicznym), zeby to wytrzymało i się nie paliło ?
Co do tego, dlaczego nie przeróbka prądnicy, to dlatego to kategorycznie odpada, bo mam motocykl zarejestrowany na zabytek ;)
Mam nadzieję, ze coś ktoś mi pomoże, jak by trzeba jakiś dodatkowych informacji to piszcie.
Jest Bóg, czy Go nie ma ?
Nie ma Boga, jest Motór !

Awatar użytkownika
Muciek
Posty: 1466
Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
Lokalizacja: Radziechowa
Kontaktowanie:

Re: Regulator napięcia WSK M21W2 (bez zapłonu CDI) 12V

Post autor: Muciek » 2014-09-15, 21:52

Masz zarejestrowany na zabytek i chcesz dawać LEDY które widać zamiast nowej prądnicy której nikt nie zauważy... Wywalasz mostek prostowniczy i w jego miejsce dajesz regulator taki jak dają do royala. Tyle że tam pewnie 12V to Ci nie przekroczy ładowanie.

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości