Witam, mam takie pytanie, szukałem coś na forum, ale w końcu nic nie rozumiem i tak dalej...
Przejdę do sprawy, otóż chciałem w swojej WSK zastosować światła postojowe, stop oraz kierunkowskazy z żarówkami LED, ale jak wyczytałem, bez zastosowania regulatora ledy szybko się spalą :C
Więc pytanie, jak podłączyć taki regulator, zapłonu CDI nie mam, zwykła cewka butelkowa i nowy mostek prostowniczy, cała instalacja 12V.
O ile dobrze wiem regulator ma się znajdować pomiędzy akumulatorem, a właśnie mostkiem prostowniczym, wszelkie zmiany w prądnicy odpadają.
Da się coś skombinować ?, a jak nie to czy da się jakoś tak podłączyć ledy (gotowe żarówki lub robione przez siebie ze zwykłych pojedynczych ledów zakupionych w elektronicznym), zeby to wytrzymało i się nie paliło ?
Co do tego, dlaczego nie przeróbka prądnicy, to dlatego to kategorycznie odpada, bo mam motocykl zarejestrowany na zabytek
Mam nadzieję, ze coś ktoś mi pomoże, jak by trzeba jakiś dodatkowych informacji to piszcie.
Regulator napięcia WSK M21W2 (bez zapłonu CDI) 12V
- oskarmokwa
- Posty: 78
- Rejestracja: 2011-10-31, 13:55
- GG: 0
- Moje maszyny: Simson SR 50
WSK M21W2
Komar 2350 - Lokalizacja: Rzeszów
- Kontaktowanie:
Regulator napięcia WSK M21W2 (bez zapłonu CDI) 12V
Jest Bóg, czy Go nie ma ?
Nie ma Boga, jest Motór !
Nie ma Boga, jest Motór !
- Muciek
- Posty: 1466
- Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
- Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
- Lokalizacja: Radziechowa
- Kontaktowanie:
Re: Regulator napięcia WSK M21W2 (bez zapłonu CDI) 12V
Masz zarejestrowany na zabytek i chcesz dawać LEDY które widać zamiast nowej prądnicy której nikt nie zauważy... Wywalasz mostek prostowniczy i w jego miejsce dajesz regulator taki jak dają do royala. Tyle że tam pewnie 12V to Ci nie przekroczy ładowanie.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości