Tomcio, jeżeli do przekaźnika dostała Ci się woda - biało czarny kabel z modułu mógł styknąć się z 12V+ po stacyjce = spalenie modułu.
Jak na razie to jedyna mi znana metoda żeby sobie "sfajczyć" coś tam w środku
.
Jak nie dostaniesz dobrego w sklepie, odezwij sie, pomogę...
Lisek, tak dla przypomnienia, moje nazywają sie 150W. Skąd wzięło się to u innych dopowiedz sobie sam.
To nie są jakieś oficjalne pomiary itp, ale dają już jakiś pogląd.
Wolne obroty masz około 1500RPM.
W praktyce jeżdżenia na co dzień, z żarówką 100W H4 i tylną 5W rurkową, wystarczające wydajność jest w okolicach 2kRPM.
Tutaj masz jeden filmik, który może to jakoś zobrazować
.
https://www.youtube.com/watch?v=eeREgdELDJQ
A tutaj z podłączonym obrotomierzem
https://www.facebook.com/wskturbo/video ... 360912635/
Sorka, że link do fejsa, tego akurat nie mam na jutubie
Kiedyś podłączyłem na szybko dwie żarówki 100W + rurkowa 5W z tyłu i maksymalne napięcie jakie uzyskałem przy ok 4000RPM-5000RPM to było 12,35V. Czyli w skrócie, 205W/12.35V
.
Przy okazji, wersja 150W przeszła u mnie kilka modyfikacji, można się z nimi zapoznać poniżej
.
Nowa wersja zapłonu do WSK 175 w usprawnieniami zdobytymi przez 2 letni okres produkcji .
Na zestaw składa się:
- - koło magnesowe dopasowane na czop wału
- gruba aluminiowa podstawa zapłonu z czujnikiem oraz statorem
- cewka zapłonowa - razem z fajką i długimi kablem WN!
- odblokowany moduł zapłonowy
- porządny regulator napięcia trójfazowy
- przekaźnik napięcia do gaszenia motocykla przez zwarcie z masą
- śruby montażowe itp.
- schemat instalacji elektrycznej zapłonu
- obrazkowy schemat montażu, wskazówki, porady itp
- gratis TYLKO dla forumowiczów , czyli gniazdo bezpiecznika samochodowego (przy zamówieniu koniecznie proszę o tym przypomnieć)
Całość została wykonana ze starannością i w najlepszej możliwej odsłonie.
Kluczowe elementy na moje specjalne zlecenie produkowane są przez polskie zakłady na maszynach CNC (sterowane numerycznie). Oznacza to idealna powtarzalność i dokładność nie do osiągnięcia w warsztacie .
Dodatkowa regulacja czujnika po przykręceniu koła magnesowego wraz z niklowanymi tulejkami dystansującymi.
Stator posiada specjalną tuleję dystansująco-centrującą wykonaną na nasze zlecenie. Pozwala ona umiejscowić zwoje cewek w optymalnej wysokości względem magnesów co ma wpływ na wydajność prądnicy . Dodatkowym zadaniem tego elementu jest zapewnienie odpowiedniego oparcia dla blachy cewek - nie opierają się one na plastiku (co może doprowadzić do odkręcenia śrub!) tylko na części metalowej.
W przypadku WSK 175 nie ma fizycznej możliwości zbliżyć koła magnesowego do podstawy mocującej - przeszkadzają 3 śruby M6. Przykręcanie statora bezpośrednio do blachy zawsze będzie wiązać się ze stratami. Tutaj zostało to wyeliminowane .
Całość tworzy naprawdę bardzo fajny zestaw .
Cena za komplet wynosi 439zł.