Strona 6 z 6

Re: Iskra po odłączeniu aku?

: 2009-12-22, 22:33
autor: czochu
np w mz iskra będzie po odłączeniu aku tylko ze potem szykuje sie wymiana regulatora

Re: ZAPŁON WSK 175 problemy, pytania, regulacja.

: 2011-08-26, 18:14
autor: karolas123
Witam, panowie mam problem z ustawieniem zapłonu w S2. Poradziłem sobie juz z przerwa na przerywaczu i ustawiłem na 0.25. Jednak nie wiem jak mam ustawić zapłon w 3mm pgmp. Tzn ustawiam tłok w te połozenie i co dalej? Koło w s2 jest takie ze nie widać kiedy platynki zaczynaja sie otwierać dopiero pożniej kiedy juz sa otwarte jest okno. Dodam ze klin na kole jest i czop nie jest obrócony napewno wiec licze na jakies konstruktywne podpowiedzi.

Re: ZAPŁON WSK 175 problemy, pytania, regulacja.

: 2011-08-30, 12:57
autor: karolas123
Dobra już doszedłem ze to moja cewka nawala. Ktoś wie albo zna jakiś zamiennik albo sklep gdzie jest dostepna cewka ktora by dzialała z zaplonem sem? dodam ze to 1 pinowa cewka.

Re: ZAPŁON WSK 175 problemy, pytania, regulacja.

: 2011-08-30, 15:25
autor: karolas123
Czy ktoś mógłby sprawdzić rezystancje miedzy fajka a masa w cewce od S2?

Re: ZAPŁON WSK 175 problemy, pytania, regulacja.

: 2011-08-31, 08:23
autor: Master
zaraz Ci zmierze i tak muszę iść zrobić zapłon.

Re: ZAPŁON WSK 175 problemy, pytania, regulacja.

: 2011-08-31, 13:08
autor: karolas123
Spoko juz sobie poradziłem: Strona pierwotna 1-3Ohm
Strona wtórna: 8-10kOhm

Re: ZAPŁON WSK 175 problemy, pytania, regulacja.

: 2013-02-24, 02:33
autor: Dymacz
Mam pytanie co do zapłonu w kobuzie.
Instalacja jest 6V na ładowanie, 12V na światła.
W iskrowniku na dole jest cewka z cieńszym drutem a ta wyżej od ładowania ma grubszy drut.

Jak u mnie przy tych cewkach były lutowane kable i możliwe że jest pomylone. Mam pytanie, które kable powinny być gdzie podłączone? Chodzi mi o to, do których biegunów cewek powinny być przylutowane kable niebieski, żółty i brązowy.

Z tego co mi wiadomo, jeden kabel jest pierwszym biegunem pierwszej cewki, drugi kabel to jest drugi biegun pierwszej cewki a trzeci kabel to wspólny biegun obu cewek. Czy coś pokręciłem?

Re: ZAPŁON WSK 175 problemy, pytania, regulacja.

: 2013-07-30, 18:33
autor: Adamos
Witam, mam problem z odpaleniem mojej m21w2 instalacja 12v, mianowicie silnik był odpalany na zapłonie 6v, wszystko chodziło jak w zegarku, po przełożeniu silnika w inną ramę, zmianie zapłonu na 12v silnik umilkł, iskra jest jak na słonia, z kopa nie ma szans, przy pchaniu motocykla czasami silnik strzeli pojedyńczo i w tym momencie przyblokowuje koło tak jakby chciała zapalić do tyłu. Zapłon był ustawiany z najrozniejszym wyprzedzeniem począwszy od 3,5 mm przed gmp do 0,5 przed gmp, nic się nie zmienia. Nie mam już zielonego pojecia co robić..

Re: ZAPŁON WSK 175 problemy, pytania, regulacja.

: 2013-07-30, 20:45
autor: iron_bird
Sprawdź, czy wydech nie jest zapchany.

Re: ZAPŁON WSK 175 problemy, pytania, regulacja.

: 2013-07-30, 21:02
autor: Adamos
Motocykl jest po kompleksowej restauracji tłumik jest nowy, instalacja jest nowa. wszystko co się dało jest nowe lub w bardzo dobrym stanie.

Re: ZAPŁON WSK 175 problemy, pytania, regulacja.

: 2013-07-30, 21:15
autor: iron_bird
Hmmmm piszesz, że ustawiałeś zapłon od 3.5 do 0.5mm przed gmp, prawidłowy przedział to 3.8-4.0mm przed gmp. A świecę jaką masz założoną?

Re: ZAPŁON WSK 175 problemy, pytania, regulacja.

: 2013-07-30, 21:33
autor: Adamos
Zakładałem różne swiece o ciepłocie 75 i 95. Czy może być to wina kondensatora? Kondensator był nowy unitra miflex wyciagnięty z oryginalnego pudełeczka, wymienie go moze to coś da... gdy nie da, mam jeszcze dwa stojany na podmiankę

Re: ZAPŁON WSK 175 problemy, pytania, regulacja.

: 2014-09-22, 10:25
autor: Bodzioboston
Witam.
Mam taki rebus z moim silnikiem w czwórce. Jak jest zimny to pali od kopa i jeździ bez problemu.
Ale jak jest gorący i nie mylić z ciepły ( tak po przejechaniu ok 40 km) , to wueska zaczyna przerywać na niskich obrotach, gaśnie na wolnych i ciężko ją uruchomić. Ale jak jade powyżej 60km/h to silnik pracuje bez zarzutu równo bez szarpnięć. Myślę, że to wina zapłonu, ale nie chcę go ruszać nie mając pewności. Może ktoś pomoże?

Re: ZAPŁON WSK 175 problemy, pytania, regulacja.

: 2014-09-23, 07:26
autor: rss
to raczej gaznik nie zaplon.
sam zaplon mozesz sprawdzic i wcale nie oznacza to "grzebania" przy nim.

Re: ZAPŁON WSK 175 problemy, pytania, regulacja.

: 2014-09-23, 21:18
autor: Bodzioboston
Gaźnik też obstawiałem, ale bardziej zapłon. sprawdzałem go parę dni temu i wyszło, że sprężyna od przerywacza jest źle odizolowana w miejscu gdzie jest śrubka do jej przykręcania i po rozgrzaniu silnika przerywacz gubi iskrę. Mam nadzieję, że to to, ale sprawdzę później bo mi gwint w głowicy poszedł i muszę mową skołować.

Re: ZAPŁON WSK 175 problemy, pytania, regulacja.

: 2014-11-05, 09:57
autor: Levis
Bodzioboston pisze:Witam.
Mam taki rebus z moim silnikiem w czwórce. Jak jest zimny to pali od kopa i jeździ bez problemu.
Ale jak jest gorący i nie mylić z ciepły ( tak po przejechaniu ok 40 km) , to wueska zaczyna przerywać na niskich obrotach, gaśnie na wolnych i ciężko ją uruchomić. Ale jak jade powyżej 60km/h to silnik pracuje bez zarzutu równo bez szarpnięć. Myślę, że to wina zapłonu, ale nie chcę go ruszać nie mając pewności. Może ktoś pomoże?

Cześć!

Oprócz tego co zrobiłeś do tej pory sprawdź jeszcze kondensator, tzn. wymień na nowy.
Stare mądre książki podają, że jak na zimnym silniku jest ok, a na rozgrzanym są kłopoty to może być wina kondzia.
Zobacz też czy w momencie, w którym masz kłopoty nie ma iskrzenia na stykach przerywacza - to też wskazuje na problem z kondensatorem.

Druga sprawa to świeca. W WSK zawsze trzeba mieć przy sobie ze dwie na zapas :).
Podmień i przetestuj zachowanie silnika.

Dodatkowo sprawdź ładowanie. Jak na niskich obrotach są problemy, na wysokich nie - to może za niskie napięcie na cewce zapłonowej?

Re: ZAPŁON WSK 175 problemy, pytania, regulacja.

: 2015-01-08, 21:49
autor: Filip518
Witam Panowie. Mam taki problem, iż nie mogę znaleźć nigdzie schematu oryginalnego połączenia cewek w WSK 175 6V. Podrzuci ktoś? ;)