COLORTUNE – ŚWIECA DIAGNOSTYCZNA firmy GUNSON
: 2014-07-16, 23:14
Siema.
Na jednej z polubionych stron z FB opublikowali pewne cudo. Pierw zachęcam do oglądania filmiku
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=Y9t8XhF ... ievLQOHxpg[/youtube]
Wklejam opis ze strony dystrybutora:
"Świeca diagnostyczna służy do ustawiania składu mieszanki. Dzięki przezroczystemu rdzeniowi widać jaki kolor posiada spalająca się w cylindrze mieszanka. Żółty oznacza, że mieszanka jest zbyt bogata, niebieski, że stosunek paliwa i powietrza jest odpowiedni. Produkt jest przydatny zarówno do silników spalających benzynę jak i LPG. Świeca jest objęta jednoroczną gwarancją. W opakowaniu znajdziesz:
- świecę diagnostyczną,
- nasadkę do jej montażu i demontażu,
- uszczelkę miedzianą,
- przedłużkę do podłączenia kabla WN,
- rurkę z lusterkiem do oglądania świecy zamontowanej w trudno dostępnym miejscu,
- szczoteczkę do czyszczenia świecy.
W ofercie dostępne są również inne rozmiary świecy, jak również adaptery do wcześniej zakupionych produktów."
Tyle opisów, czas na wątpliwości, które mam nadzieje ktoś obeznany rozwieje:
Myślicie że to się sprawdzi w silnikach 2T gdzie w składzie mieszanki występuje nierozłącznie olej? Jaki będzie wtedy właściwy kolor spalania względem podanego opisu.
Jeżeli uzyskam jakąś sensowną odpowiedź, jestem w stanie to kupić na współę z kumplem i prawidłowo poustawiać skład mieszanki w maszynach jakie mamy.... zaraz zaraz teraz czy jeżeli ustawimy w 2T na niebieski płomień(dajmy na to że będzie wszystko wg instrukcji) to czy będzie to wystarczająco by też wsio nasmarować w komorze korbowej? natomiast silnik 4T ma inną charakterystykę smarowania hmmmm... zapewne będzie to temat rzeka, więc czekam na konkretne wypowiedzi.
Dla ciekawsich cena zestawu to 180-200zł +/- ew wysyłka
Na jednej z polubionych stron z FB opublikowali pewne cudo. Pierw zachęcam do oglądania filmiku
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=Y9t8XhF ... ievLQOHxpg[/youtube]
Wklejam opis ze strony dystrybutora:
"Świeca diagnostyczna służy do ustawiania składu mieszanki. Dzięki przezroczystemu rdzeniowi widać jaki kolor posiada spalająca się w cylindrze mieszanka. Żółty oznacza, że mieszanka jest zbyt bogata, niebieski, że stosunek paliwa i powietrza jest odpowiedni. Produkt jest przydatny zarówno do silników spalających benzynę jak i LPG. Świeca jest objęta jednoroczną gwarancją. W opakowaniu znajdziesz:
- świecę diagnostyczną,
- nasadkę do jej montażu i demontażu,
- uszczelkę miedzianą,
- przedłużkę do podłączenia kabla WN,
- rurkę z lusterkiem do oglądania świecy zamontowanej w trudno dostępnym miejscu,
- szczoteczkę do czyszczenia świecy.
W ofercie dostępne są również inne rozmiary świecy, jak również adaptery do wcześniej zakupionych produktów."
Tyle opisów, czas na wątpliwości, które mam nadzieje ktoś obeznany rozwieje:
Myślicie że to się sprawdzi w silnikach 2T gdzie w składzie mieszanki występuje nierozłącznie olej? Jaki będzie wtedy właściwy kolor spalania względem podanego opisu.
Jeżeli uzyskam jakąś sensowną odpowiedź, jestem w stanie to kupić na współę z kumplem i prawidłowo poustawiać skład mieszanki w maszynach jakie mamy.... zaraz zaraz teraz czy jeżeli ustawimy w 2T na niebieski płomień(dajmy na to że będzie wszystko wg instrukcji) to czy będzie to wystarczająco by też wsio nasmarować w komorze korbowej? natomiast silnik 4T ma inną charakterystykę smarowania hmmmm... zapewne będzie to temat rzeka, więc czekam na konkretne wypowiedzi.
Dla ciekawsich cena zestawu to 180-200zł +/- ew wysyłka