Re: Chromowanie - polecamy zakłady, opinie, kontakty itp.
: 2015-08-27, 17:22
Zgadza się, Danex ma kiepskie szlifowanie... U mnie chociaż nie kombinowali z ceną.
Forum dotyczące motocykli z czasów PRL-u
http://wueska.pl/
250-400 zł za tyle elementów w taki stanie? Jeśli chcesz mieć chromy z efektem lusterka idealnie wyszlifowane - nie oszczędzaj....marek-robert pisze:Ja wysłałem zapytanie ofertowe do kilku firm. Oferta najwyższa to 800zł najniższa 250zł-300zł
Części jak ze zdjęcia.
Galwanizer4 z Allegro 400zł
Rosiak JJ 350-400zł
ChromeDesign 250-300zł
Chopper 800zł
motochrom 600zł
Old cycles 600zł
Tiger chrom 640zł
Która oferta cenowo jest najlogiczniejsza? Wg. mnie Rosiak JJ i Galwanizer4 tyle że opinie są różne.
A po mojemu to nikt tutaj zawzięty nie jest - po prostu ktoś oczekuje za swoje pieniądze umówionej usługi. Po prawie pół roku.Pan w naszym mniemaniu jest osobą zawziętą, która w żaden sposób nie chce rozwiązać zaistniałej sytuacji.
Szkoda, że szukaliście lag 1,5 miesiąca i z każdym terminem się spóźnialiście .My staramy się dołożyć wszelkich starań aby wyjść z twarzą ( kontakt telefoniczny oraz mailowy do późnych godzin nocnych )
Chcecie powiedzieć, że z całą fachową wiedzą, którą dysponujecie, za 450zł nie mogliście zrobić porządnego zabezpieczenia?W przypadku lag głownie to długie miedziowanie aby wyprowadzić ubytki w stali - narażone gwinty oraz wnętrze lag. Wewnątrz lag mogą pozostać drobne pozostałości lekko związanych powłok ( nawet po oczyszczeniu przez nas wnętrza ) spowodowane jest to długim procesem miedziowania - fabrycznie elementy nie wymagały tak długiego miedziowania i były przetaczane wewnątrz jeszcze dodatkowo
To Ci dopiero, ktoś wysyła do Was długo szukane części, płaci kupe kasy a dostaje nie swoje później niż w umówionym terminie i to on Was oszukał... Ktoś tutaj robi -ekhem- z logiki, czy już po prostu późna pora?W tym przypadku to my czujemy się prze Pana oszukani. Poczałkowo wysłaliśmy do Pana dobre 2 lagi i szklanki ( takie same cześć )
I fachowość tego zabiegu widać na zdjęciach...Poddaliśmy je renowacji i odesłaliśmy kolejne dobre elementy do Pana.
Z powodu własnej głupoty, przypominamJemu też byliśmy zmuszeni kupić 2 x laga + 2 x szklanka i odnowić !
Ja się koledze nie dziwię, że przed odesłaniem dobrych lag i zwrocie kasy nic Wam nie będzie oddawał. Jak tutaj wierzyć po takiej akcji?a uprzednio prosimy o odesłanie nie Pańskich 4 lag i 1 szklanki gdyż po dotychczasowym kontakcie z Panem mamy prawo sądzić iż nie chce nam Pan ich odesłać a domaga się Pan kolejnych i zwrotu pieniędzy.
Zawziętą, ponieważ oczekuje moich części i dobrze wykonanej usługi za 450pln?chromuj pisze:Witamy wszystkich
Pan w naszym mniemaniu jest osobą zawziętą, która w żaden sposób nie chce rozwiązać zaistniałej sytuacji. My staramy się dołożyć wszelkich starań aby wyjść z twarzą ( kontakt telefoniczny oraz mailowy do późnych godzin nocnych ).
Tutaj mnie Pan rozbawił. Ile wysłałem maili do firmy, na które nikt nie raczył odpisać? Ile razy dzwoniłem do Pana i nikt telefonu nie odbierał? Nawet nie raczył Pan zadzwonić i poinformować, że zniszczyliście lagi, powiedział mi Pan o tym jak wreszcie się do Pana dodzwoniłem z zapytaniem, kiedy będą części gotowe. Niestety kontakt z tą firmą jest słaby.chromuj pisze: My staramy się dołożyć wszelkich starań aby wyjść z twarzą ( kontakt telefoniczny oraz mailowy do późnych godzin nocnych ).
Widać każdy z nas ma diametralnie różną definicje słowa drobne. Jak bardzo Pan chce to mogę specjalnie dla Pan pokazać na forum te drobne pozostałości.chromuj pisze: Wewnątrz lag mogą pozostać drobne pozostałości lekko związanych powłok ( nawet po oczyszczeniu przez nas wnętrza ) spowodowane jest to długim procesem miedziowania - fabrycznie elementy nie wymagały tak długiego miedziowania i były przetaczane wewnątrz jeszcze dodatkowo.
Wyraźnie Panu powiedziałem, a następnie to samo napisałem w mailu, że nie odeślę Panu żadnych części do czasu, kiedy niedostane zwrotu PLN za usługę, swoich zniszczonych lag oraz 80E na nowe lagi, które można kupić w Czechach. Swoją drogą, dlaczego mimo moich próśb nie odesłał mi Pan moich zniszczonych lag? Zignorował Pan ten temat.chromuj pisze: Wspomnimy, że nie ma Pan zamiaru odesłać części innego klienta.
Te części nie były ani dobre ani takie same, a przede wszystkim nie były moje. Zresztą sam Pan to przyznał w rozmowie telefonicznej. Jak można odesłać klientowi cudze części a teraz sugerować, że mogłem je założyć do swojego motocykla? Na jakiej podstawie wnosi Pan, że te części były dobre? Ja Panu mogę powiedzieć, że te części nie były dobre. Nie przyszło by mi nawet wysyłać tych części do galwanizerni w takim kiepskim były stanie. Drugie elementy też nie były dobre, o ile pierwsze lagi były poprawnie zamontowane w uchwytach do chromowanie to drugie już nie> jak można w lagę wbić kawał blachy tak żeby się pokrzywiła? O wszystkie części powierzone przez klienta tak dbacie? Czy kupił Pan po prostu chłam i myślał, że będę zadowolony?chromuj pisze:
W tym przypadku to my czujemy się prze Pana oszukani. Poczałkowo wysłaliśmy do Pana dobre 2 lagi i szklanki ( takie same cześć ). Pan stwierdził że to nie pańskie. To zakupiliśmy na własną rękę kolejne. Poddaliśmy je renowacji i odesłaliśmy kolejne dobre elementy do Pana.
Taniej i łatwiej by było dogadać się ze mną? Jakie były wyjaśnienia dla tamtego klienta? Przyznaliście się Państwo do swojej niekompetencji i wysłania jego części do innego klienta?chromuj pisze: Jemu też byliśmy zmuszeni kupić 2 x laga + 2 x szklanka i odnowić !
Pewnie kurier obdrapał to podczas transportu albo ja, żeby mieć kolejny zestaw lag. A nie, następne zdanie i jednak znowu wychodzi Wasza niekompetencja albo lenistwo, bo nie zabezpieczyliście otworów.chromuj pisze: ( te gdzie na mocowaniu odchodzi chrom od miedź to podczas sprawdzenia przed wysyłka nie występowało. ) Jednak może wystąpić taki problem, który ponownie spowodowany jest tym, że są to elementy używane - nawet po dokładnym odtłuszczeniu wnętrz lag zdarza się, że pozostają resztki nagarów po oleju bardzo trudne do usunięcia. Następnie pod wpływem temperatury kąpieli moga się one rozpuścić i wydostają się przez mały otwór w dolnej cześć lagi a następnie spływają zanieczyszczając przez to np mocowania i to uniemożliwia dobre, trwałe zachromowanie tej cześć.
Tu pojechał Pan po bandzie. Taka propozycja nie padła z Pana strony. Jedyne, co Pan zaproponował to odesłanie lag i ich ponowne chromowanie, oczywiście reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14dni, zapewne roboczych.chromuj pisze:Reasumując - finalnie proponowaliśmy, że policzymy tylko koszt renowacji 2 x szklanki resztę zwrócimy i odeślemy dobre lagi nie odnawiane z epoki, a uprzednio prosimy o odesłanie nie Pańskich 4 lag i 1 szklanki gdyż po dotychczasowym kontakcie z Panem mamy prawo sądzić iż nie chce nam Pan ich odesłać a domaga się Pan kolejnych i zwrotu pieniędzy.
Typowe jest to, że w żaden sposób nie odniósł się Pan do tego co napisałem.chromuj pisze:Drodzy Państwo
Do tego osoba, która nie chce rozwiązać problemu tylko stwarzać dodatkowe i finalnie obie strony w plecy, prymitywny, jednostronny wątek, ciekawe PW. Typowo po Polsku jak coś komuś dobrze wychodzi to czekamy tylko na małe potchnięcie i bucik w plecy. Pan seba_jawa wie dobrze jak było i nadal zachęcamy do kontaktu bezpośrednio z nami.
Pozdrawiamy zadowolonych i nie zadowolonych.