Zaślepka kartera

Odpowiedz
Janusz1234
Posty: 11
Rejestracja: 2015-09-28, 20:29
GG: 0
Moje maszyny: 2x WSK 125 M06 B3 rok 73 i 77
Lokalizacja: Gdańsk
Kontaktowanie:

Zaślepka kartera

Post autor: Janusz1234 » 2016-02-11, 22:28

Mam pytanie czy zaślepkę kartera gdzie wchodzi tulejka mosiężna należy zamontować od strony wewnętrznej czy mozna to zrobić po złożeniu silnika?

Awatar użytkownika
Dario.G
Posty: 294
Rejestracja: 2011-01-01, 15:18
Moje maszyny: Wsk Lelek 1976
Wsk Sport S1 1975
WSK Kobuz 1977
9 innych
Lokalizacja: Kotlin
Kontaktowanie:

Re: Zaślepka kartera

Post autor: Dario.G » 2016-02-12, 00:01

Nabija się to z zewnątrz.
"I zesłał Ich Pan na Ziemię, by siali zamęt oraz zniszczenie..."

Awatar użytkownika
profss
Posty: 118
Rejestracja: 2014-12-30, 20:16
GG: 0
Moje maszyny: Ural M66
Wsk 125 B3
Komar mr232
Junak
MZ-ETZ 250
Simson sr50
Lokalizacja: Twardogóra
Kontaktowanie:

Re: Zaślepka kartera

Post autor: profss » 2016-02-12, 21:51

Powinieneś zaślepkę obsadzić przed złożeniem silnika,a to dlatego ze trzeba podeprzeć tulejkę i dopiero wtedy możesz zakładać zaślepkę,jeśli będziesz to robił na złożonym silniku możesz podczas montażu zaślepki cofnąć tulejkę i ściśniesz wałek pośredni pomiędzy tulejkami,należy robić to na rozebranym silniku.Ja używam do tego wyeksploatowanego wałka pośredniego,wkładam go w tulejkę potem stawiam karter na wałku i wkładam zaślepkę,następnie w miarę pasowny pobijak i pukniecie odpowiednią siłą w pobijak młotkiem aby wyprostować trochę zaślepkę aby się rozparła w karterze,dobrze jest tez posmarować krawędzie zaślepki odrobiną masy uszczelniającej(używam VICTOR REINZ REINZOSIL)tak dla pewności żeby się nic nie przesączało.

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości