Strona 1 z 1

Gaśnie na wysokich obrotach

: 2023-06-07, 11:36
autor: Darek83
Witam. Moja WSK odpala bez problemu i na niskich obrotach wszystko ok. Problem pojawia się przy wyższych obrotach , dławi się , przygasa i strzela w gaźnik jak zmniejsze obroty znów wszystko ok. Jazda 40km/h to maks

Re: Gaśnie na wysokich obrotach

: 2023-06-07, 12:39
autor: Jogurt
Za mało paliwa. Sprawdź drożność otworu odpowietrzajacego w korku, przepływ kranika, poziom paliwa w gaźniku, położenie iglicy.

Re: Gaśnie na wysokich obrotach

: 2023-06-07, 22:34
autor: Darek83
Jak mam sprawdzić poziom paliwa w gaźniku

Re: Gaśnie na wysokich obrotach

: 2023-06-07, 22:44
autor: halcik
Darek83 pisze:
2023-06-07, 22:34
Jak mam sprawdzić poziom paliwa w gaźniku
Możesz mieć za głęboko wbity zawór do którego podłączasz wężyk. On powinniśmy być na zero.

Re: Gaśnie na wysokich obrotach

: 2023-06-07, 22:57
autor: Darek83
Sory ale nie rozumiem co znaczy na zero

Re: Gaśnie na wysokich obrotach

: 2023-06-08, 09:22
autor: halcik
Tak, aby fartuch mosiężny zaworu nie wystawał od wewnętrznej strony pokrywki.

Re: Gaśnie na wysokich obrotach

: 2023-06-08, 09:28
autor: Laczek
Ja bym obstawiał problem z zapłonem. Polecam sprawdzić wielkość przerwy na stykach przerywacza. U mnie poprawnie silnik pracuje przy minimalnym odstępie rzędu 0,15mm. Wcześniej miałem podobne objawy do twoich. Po zmniejszeniu szczeliny wszystko wróciło do normy.

Re: Gaśnie na wysokich obrotach

: 2023-06-08, 14:53
autor: Darek83
Mam ustawione na 0,4 , jutro postaram się posprawdzać wasze uwagi

Re: Gaśnie na wysokich obrotach

: 2023-06-08, 15:33
autor: halcik
0,4 to na pewno za dużo. U siebie ustawiam pomiędzy 0.25, a 0.30.

Re: Gaśnie na wysokich obrotach

: 2023-06-09, 22:54
autor: waldek19
Tak jak pisze halcik przerwa w granicach 0,25 oraz przerwa na świecy 0.4. Jak ustawiałem książkowo to miałem podobne problemy a w szczególności po włączeniu świateł.

Re: Gaśnie na wysokich obrotach

: 2023-06-16, 14:15
autor: Darek83
Dziś miałem trochę czasu więc pogrzebałem trochę przy wsk , po zmniejszeniu przerwy na przerywaczy przestała się dławić. Rozebrałem też kranik okazało się że nowa uszczelka się przesunęła i paliwo słabo leciało , musiałem reanimować stary kranik bo nowe mają skok gwintu 1 a u mnie 1,5 ,gwint zewnętrzny na kraniki.
Dziękuję za porady.