Licznik - regeneracja

magneto916
Posty: 6
Rejestracja: 2012-02-21, 01:26
GG: 0
Moje maszyny: wfm s01 z1
wfm s34
Lokalizacja: kałdowo
Kontaktowanie:

Re: Licznik - regeneracja

Post autor: magneto916 » 2012-03-24, 23:10

siedzę od jakiegoś czasu w temacie liczników i powiem ze są dwa wyjścia pierwsze konkretne urządzenie które zamknie bardzo ładnie lub metoda chałupnicza ale to trzeba mieć doświadczenie łatwo walnąć buraka. jestem w trakcie budowy takiego urządzenia jestem gdzieś w połowie pracy i powiem ze samym pierścieniem tego się ładnie nie zamknie bo się deformuje. ale to tak dla potomności. Pisze odnośne liczników skalowanych do 100km/h i 120km/h.

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4114
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: Licznik - regeneracja

Post autor: AudioBas » 2012-03-25, 00:25

Kiedy będziesz miał to urządzonko skończone?
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

magneto916
Posty: 6
Rejestracja: 2012-02-21, 01:26
GG: 0
Moje maszyny: wfm s01 z1
wfm s34
Lokalizacja: kałdowo
Kontaktowanie:

Re: Licznik - regeneracja

Post autor: magneto916 » 2012-03-28, 16:04

jak bede miał czas i troche gotowki jak narazie jestem w stanie zamknąć licznik jednak nie jest jeszcze tak jak bym chciał

Awatar użytkownika
Kondziu
Posty: 328
Rejestracja: 2012-03-30, 16:16
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06-B3 125(1982)
WSK M06-B3(1979)
WSK M06-B3(1984)
Lokalizacja: Kalisz
Kontaktowanie:

Re: Licznik - regeneracja

Post autor: Kondziu » 2012-03-30, 21:58

Audio proponujęci kupićpopsuty licznik (mechanizm) z dobrą ramkąi przełożyć samą ramkę. Wydaje mi się że tak jest łatwiej (poniewaramka jest już zakuta i lekko ją się odegnie i wszystko wychodzi jak po maśle )ja tak zrobiłem i zobzcz co mi wyszło. Najlepiej na świecie nie jest ale w porównaniu z tym co było na początku to jest dobrze.
Jak wam się to widzi??
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
"Nie ma Boga jest motór"

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4114
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: Licznik - regeneracja

Post autor: AudioBas » 2012-03-31, 00:18

Dupy nie urywa :)

heh!
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

Awatar użytkownika
Kondziu
Posty: 328
Rejestracja: 2012-03-30, 16:16
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06-B3 125(1982)
WSK M06-B3(1979)
WSK M06-B3(1984)
Lokalizacja: Kalisz
Kontaktowanie:

Re: Licznik - regeneracja

Post autor: Kondziu » 2012-03-31, 09:56

ale na wszystko wydałem 0 zł i to też sie liczy ;D
"Nie ma Boga jest motór"

Awatar użytkownika
wujcio
Posty: 1764
Rejestracja: 2008-06-25, 01:03
GG: 0
Lokalizacja: okolice Krakowa
Kontaktowanie:

Re: Licznik - regeneracja

Post autor: wujcio » 2012-03-31, 15:30

Kondziu pisze:ale na wszystko wydałem 0 zł i to też sie liczy ;D
No to lepiej zostaw motocykle ;p
jak CI żal wydać 40 zł na nową ramkę ;]

Awatar użytkownika
Daniel22
Posty: 232
Rejestracja: 2010-09-21, 17:43
GG: 6183789
Moje maszyny: WSK 125/1983
Lokalizacja: Puławy
Kontaktowanie:

Re: Licznik - regeneracja

Post autor: Daniel22 » 2012-03-31, 17:00

Już bez przesady, nie każdy musi zakładać nową z folii żeby się błyszczało jak psu jaja, szczególnie jak cały motocykl jest nie restaurowany... Lepiej wsadzić te 40zł w silnik niż detale, które się powinno zostawiać na koniec.

Awatar użytkownika
Kondziu
Posty: 328
Rejestracja: 2012-03-30, 16:16
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06-B3 125(1982)
WSK M06-B3(1979)
WSK M06-B3(1984)
Lokalizacja: Kalisz
Kontaktowanie:

Re: Licznik - regeneracja

Post autor: Kondziu » 2012-03-31, 18:01

wujciono bez przesasdy ja mam 17 lat i jak narazie nie zartabiam tyle pieniędzy żeby wszystko nowe kupować .
"Nie ma Boga jest motór"

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Licznik - regeneracja

Post autor: Savier » 2012-03-31, 20:13

To nie rób wueski. Albo poczekaj aż będziesz miał za co zrobić. Później będziesz żałował. ;-)

Awatar użytkownika
35C2S1P
Posty: 110
Rejestracja: 2011-12-12, 13:27
GG: 0
Moje maszyny: B3'84
CZ 472.6
Lokalizacja: Wrocław

Re: Licznik - regeneracja

Post autor: 35C2S1P » 2012-03-31, 21:07

Savier pisze:To nie rób wueski. Albo poczekaj aż będziesz miał za co zrobić. Później będziesz żałował.
Jakby każdy tak myślał to większość tych sprzętów stałaby nieruchoma lub na złomie. W tym mój.

Jak to się mówi? Ach tak, ... : "Nie liczy się wygląd, a wnętrze" co oznacza: Sprawny silnik liczy się bardziej jak wszystko na maksa wypicowane. A pomalować można zawsze, rozpoławiać co chwilę silnik to już nie bardzo.

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Licznik - regeneracja

Post autor: Savier » 2012-03-31, 21:15

Gadajcie swoje, jak Wam się nigdzie nie spieszy to się po prostu NIE OPŁACA robić półśrodkami. Kupić można moto zawsze, remontu od razu odczyniać nie musicie. Mam SHL zrobioną tak sobie i uwierzcie mi, nie ma nic gorszego jak zrobienie czegoś na odpierdziel. Koli w oczy na maksa... A można było przecież zrobić lepiej, no nie?
WSK naprawdę są tanie, ale nie przesadzajmy, za kilka stów to się odrestaurowania nie zrobi. Co najwyżej odrestarłowanie.

Awatar użytkownika
35C2S1P
Posty: 110
Rejestracja: 2011-12-12, 13:27
GG: 0
Moje maszyny: B3'84
CZ 472.6
Lokalizacja: Wrocław

Re: Licznik - regeneracja

Post autor: 35C2S1P » 2012-03-31, 23:52

Tak, położenie powłoki lakierniczej na nowo pistoletem z kompresorem to półśrodek...

Półśrodek to farba w szpraju, całkiem przydatna do zabezpieczania miejsc gdzie wcześniej korodowało moto. Na chromy mało kogo stać, ocynk to w kilogramach liczą i jest tani.

Naprawdę co innego jak mam moto pod Wrocławiem i kiedyś je sobie porządnie zrobię, bo teraz nie mam funduszy, a co innego jak będę miał teraz w tym roku tylko ten jeden radosny, 2 miesięczny przedział czasowy, w którym to mogę zrobić WSK...

Apropos jeszcze półśrodków, żałować można chyba tylko w wypadku silnika, nie malowania. Gdyby nie malownicze półśrodki to WSK byłaby jeszcze bardziej zjadana przez korozję.

Awatar użytkownika
Kondziu
Posty: 328
Rejestracja: 2012-03-30, 16:16
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06-B3 125(1982)
WSK M06-B3(1979)
WSK M06-B3(1984)
Lokalizacja: Kalisz
Kontaktowanie:

Re: Licznik - regeneracja

Post autor: Kondziu » 2012-04-01, 00:55

35C2S1P Zgadzam sięz tobą. :-)
"Nie ma Boga jest motór"

Awatar użytkownika
Daniel22
Posty: 232
Rejestracja: 2010-09-21, 17:43
GG: 6183789
Moje maszyny: WSK 125/1983
Lokalizacja: Puławy
Kontaktowanie:

Re: Licznik - regeneracja

Post autor: Daniel22 » 2012-04-01, 01:01

Savier pisze:Gadajcie swoje, jak Wam się nigdzie nie spieszy to się po prostu NIE OPŁACA robić półśrodkami. Kupić można moto zawsze, remontu od razu odczyniać nie musicie. Mam SHL zrobioną tak sobie i uwierzcie mi, nie ma nic gorszego jak zrobienie czegoś na odpierdziel. Koli w oczy na maksa... A można było przecież zrobić lepiej, no nie?
WSK naprawdę są tanie, ale nie przesadzajmy, za kilka stów to się odrestaurowania nie zrobi. Co najwyżej odrestarłowanie.
Czego od razu na odpierdziel? Szukając części ZMD nie trzeba od razu wydać parę tysięcy, to nie jest amerykański krążownik szos, odkładając po 3-4 dychy można znależć części z epoki,. Myślę, że lepiej, jak sprzęt ma idealnie zrobiony silnik i wygląda jak umyte znalezisko ze stodoły, niż błyszczy się a pali na pych, co podobno daje się widzieć na zlotach. Sam swojej wueski nie zrobię na cacuszko, każda śrubka nie będzie się błyszczeć, postaram się więcej uwagi poświęcić silnikowi, ale czy to od razu dyskwalifikuje jakiekolwiek prace przy motorze?

Awatar użytkownika
Łukasz S.
Posty: 892
Rejestracja: 2011-12-13, 18:31
GG: 0
Moje maszyny: wełeski
Lokalizacja: Rzeszów
Kontaktowanie:

Re: Licznik - regeneracja

Post autor: Łukasz S. » 2012-04-01, 11:09

Zgadzam się z Savierem albo WSK reprezentuje jakąś wartość zabytkową albo to tłuk w pola, no inaczej nie ma jak powiedzieć... Każdy półśrodek się mści, a jak się robi kable na skrętke i potem nie ma iskry, to przecież to nie może być wina "mechaniola"!! No, ale każdy robi jak chce. Po co zmieniać pogięta ramkę, skoro spełnia swoje zadanie, na taką która dalej nie wygląda? Za drugi licznik trzeba zapłacić + przesyłka od biedy... Nie lepiej odrazu kupić nową i już mieć :?: Nie rozumiem Waszego podejścia trochę... Wydać 6 razy na to samo i dalej zjebać? Ponoć Was nie stać...
Spis WSeK dwuramowych 1955-1971.

---------->OCYNK<----------

M06-64

Nagłośnienie

BAFOMET

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Licznik - regeneracja

Post autor: Savier » 2012-04-01, 12:49

Jak to kiedyś AudioBas napisał - nie stać mnie na oszczędzanie ;D.

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4114
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: Licznik - regeneracja

Post autor: AudioBas » 2012-05-21, 08:25

zubr9471 pisze:Przy prędkości 100 km/h koło o rozmiarze 18 cali wykonuje 884 obr/min. Ze względu na przełożenie ślimaka linka przy tej prędkości kręci się 1607,5 obr/min. Max prędkość obr. typowej wiertarki wynosi 3000 obr/min, co odpowiada 186,5km/h. Daje to przy stanie licznika 16908km:
16908km : 186,5km/h = 90h
90h : 8h/dzień = 11,3 dnia
Nie licząc niedziel i kręcąc tylko pół dniówki w soboty daje to nam 2 tygodnie robocze.
Nie no nic mnie nie zadziwi na tym forum!
Konkretnie i na temat!

:D
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

skavinsky
Posty: 377
Rejestracja: 2011-12-01, 13:59
GG: 0
Moje maszyny: JUNAK 59,60,61,63,65
OSA 1965
SHL M04 1951
WFM 55,57,62
AVO
Lokalizacja: Przysucha
Kontaktowanie:

Re: Licznik - regeneracja

Post autor: skavinsky » 2014-12-11, 23:37

Witajcie,

Po renowacji licznika nie działa mi mechanizm, wskazówka nie podnosi się ani nie lecą kilometry do przodu, licznik wyzerowany, linka podpięta. Jakieś rady?

Awatar użytkownika
marian6666
Posty: 120
Rejestracja: 2010-02-17, 14:16
GG: 0
Moje maszyny: WSK m06 b1 '69
WSK m06 b3 '74
Dżawa mustang
Lokalizacja: okolice Łukowa/Warszawa
Kontaktowanie:

Re: Licznik - regeneracja

Post autor: marian6666 » 2014-12-12, 08:48

Kiepsko zregenerowałeś ;D Rozbierz i złóż tak jak powinno być.
Tam skąd jestem najpiekniejszy las,dziewczyny w sukienkach najładniejsze! .

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości