WSK M06 : Z, Z2, L - 125

Opis poszczególnych elementów i części zastosowanych w danym modelu/wersji
Odpowiedz
grzesieklwp
Posty: 10
Rejestracja: 2017-06-21, 14:29
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06B3, WSK 175 Dudek, WSK M06Z2
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

Post autor: grzesieklwp » 2018-08-22, 07:39

Witam po dłuższej przerwie, zabieram się powoli za składanie zetki (1962) i zastanawiam się jaki powinien być tłumik w tym modelu i roczniku ? Wiadomo, chrom, ale czy zakrętki na obu końcach kolanka (do cylindra i tłumik też mocowany na zakrętkę) czy też już jak w B1 - tłumik mocowany do kolanka za pomocą objemki ? Pomóżcie - nie wiem co zamówić, a kaska nie jest mała.
Pozdrawiam !
Grzesiek

Awatar użytkownika
Kosa
Posty: 1425
Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
GG: 0
Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
Motorynia
Komar
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

Post autor: Kosa » 2018-09-08, 18:39

Koledzy mam pytanie odnośnie piast 5-cio żebrowych stosowanych w Z2: jedne były z wyciętym miejscem na napęd licznika (tak jak we wszystkich wueskach) a w starszych napęd ten był do piasty przykręcany - czy wymiary obu rodzajów piast są takie same? Właśnie się zorientowałem, że oddałem do zaplotu i centrowania piastę bez miejsca na napęd - jeżeli wymiary piast są takie same to będę musiał wyciąć lub wypiłować te rowki...

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość