WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Opis poszczególnych elementów i części zastosowanych w danym modelu/wersji
Odpowiedz
Awatar użytkownika
jjaworskyy
Moderator
Posty: 1314
Rejestracja: 2011-09-25, 20:51
GG: 0
Moje maszyny: M06B3
KoBuz
Lokalizacja: Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Post autor: jjaworskyy » 2018-09-26, 20:35

Adam_Ga pisze:
2018-09-26, 20:10
Czarny z obejmą. Ten od HG pasuje, mam w swojej.
Ale malowanie kiepskie... nie wiem jak te malowane proszkowo

sztynx1985
Posty: 17
Rejestracja: 2017-10-10, 11:27
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06-64,Jawa 175,WSK Kobuz
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Post autor: sztynx1985 » 2018-09-27, 18:04

A z Gmoto czy Jack Motores pewnie to samo.W skuter dęcbica jest jakiś z Tajwanu ma ktoś

hellrazor
Posty: 73
Rejestracja: 2015-12-27, 21:00
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06-64, WSK M06B3 Gil, WSK 175 Kobuz, Komar 2352,
Lokalizacja: Białystok
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Post autor: hellrazor » 2018-10-08, 12:36

Cześć. Czy z racji wymienności kół, osie są takie same? Moto wziąłem w częściach, posiadam tylko jedną oś i szczerze mówiąc nie wiem, którą. Pzdr

hellrazor
Posty: 73
Rejestracja: 2015-12-27, 21:00
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06-64, WSK M06B3 Gil, WSK 175 Kobuz, Komar 2352,
Lokalizacja: Białystok
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Post autor: hellrazor » 2018-12-18, 09:19

Napiszcie mi proszę, czy "szew" ma baku powinien być widoczny, czy zaszpachlowany?

Seba_830
Posty: 166
Rejestracja: 2012-08-14, 12:39
GG: 0
Moje maszyny: Wsk 125
Mz 250
Jawa 50
Motorynka
Lokalizacja: Stanisławów
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Post autor: Seba_830 » 2018-12-18, 09:39

Zaszpachlowany.

skorpion_mot
Posty: 5
Rejestracja: 2016-12-08, 10:34
GG: 0
Moje maszyny: WSK B1 1969, SHL M11 1968, WSK M06 -64,
Lokalizacja: Opole
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Post autor: skorpion_mot » 2018-12-27, 14:16

Witam może ktoś wie jakie kody lakieru ( niebieski i biały ) były wykorzystane do malowania WSK B1 z plakatów reklamowych ?
https://www.youtube.com/watch?v=_tYSnXQY5-o
o takie malowanie mi chodzi?

hellrazor
Posty: 73
Rejestracja: 2015-12-27, 21:00
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06-64, WSK M06B3 Gil, WSK 175 Kobuz, Komar 2352,
Lokalizacja: Białystok
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Post autor: hellrazor » 2019-01-10, 12:30

Koledzy, cybanty kierownicy winny być długie,czy krótkie?

Bonifacy
Posty: 31
Rejestracja: 2012-07-13, 16:15
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06 B1 '71
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Post autor: Bonifacy » 2019-02-17, 13:15

Wiecie może, od jakiego dokładnie numeru ramy nastąpiła zmiana ramy, koniec produkcji modelu B1 i początek B3? Jak na razie mam takie numery:

1.151.814 - B1 użytkownika WSK z tego forum
1.151.887 - B1 moja
1.155.432 - B1 z Allegro niżej opisana
-------
1.158.948 - B3

Jakiś czas temu był na Allegro taki egzemplarz, ciekawy o tyle, że jest to jak na razie ostatnia znana mi dwuramówka, poza tym ma dwie nietypowe rzeczy (o ile to oryginał) - szparunki białe (moja ma jeszcze złote) oraz przelotki linek montowane na dwa otwory (w mojej są jeszcze wciskane w jeden otwór). Może to otworzy jakąś dalszą dyskusję na temat zmiany B1 -> B3 :) ?
Link do egzemplarza z Allegro:
https://allegro.pl/oferta/wsk-m06-garbu ... 7481863716

radar
Posty: 80
Rejestracja: 2015-12-19, 13:27
GG: 0
Moje maszyny: M06B3 '71
Lokalizacja: Lubelskie
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Post autor: radar » 2019-02-17, 22:37

Moja B3 to końcówka 1971 roku: rama 1174541, silnik 905595. W książce Załęskiego na str. 19 i 87 rama 1150336, silnik 894029.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

hellrazor
Posty: 73
Rejestracja: 2015-12-27, 21:00
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06-64, WSK M06B3 Gil, WSK 175 Kobuz, Komar 2352,
Lokalizacja: Białystok
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Post autor: hellrazor » 2019-02-27, 14:33

Pytanie: Czy kierownica w 64' jest taka sama jak w B1?

sbanys
Posty: 1033
Rejestracja: 2013-12-29, 20:10
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06B,WSK M06B1,WSK M150,WSK M06-64,
WSK M06L,WSK M06Z2
Lokalizacja: Wolbrom
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Post autor: sbanys » 2019-02-27, 18:33

hellrazor pisze:
2019-02-27, 14:33
Pytanie: Czy kierownica w 64' jest taka sama jak w B1?
Tak

hellrazor
Posty: 73
Rejestracja: 2015-12-27, 21:00
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06-64, WSK M06B3 Gil, WSK 175 Kobuz, Komar 2352,
Lokalizacja: Białystok
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Post autor: hellrazor » 2019-02-27, 20:23

sbanys pisze:
2019-02-27, 18:33
hellrazor pisze:
2019-02-27, 14:33
Pytanie: Czy kierownica w 64' jest taka sama jak w B1?
Tak
Dzięki bardzo !!!

Awatar użytkownika
Sarmat
Posty: 372
Rejestracja: 2013-11-01, 15:11
Moje maszyny: WSK 125 B1
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Post autor: Sarmat » 2019-05-13, 12:09

Czy chromowana pokrywa z sygnału Belmy jest ta sama co w poprzednich modelach? Czy jedyną różnicą jest sposób zamontowania na dwa płaskowniki zamiast na jeden? Czy gabaryty też są inne?
Moja renowacja WSK 125 - klik

sbanys
Posty: 1033
Rejestracja: 2013-12-29, 20:10
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06B,WSK M06B1,WSK M150,WSK M06-64,
WSK M06L,WSK M06Z2
Lokalizacja: Wolbrom
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Post autor: sbanys » 2019-05-13, 12:23

Sarmat pisze:
2019-05-13, 12:09
Czy chromowana pokrywa z sygnału Belmy jest ta sama co w poprzednich modelach? Czy jedyną różnicą jest sposób zamontowania na dwa płaskowniki zamiast na jeden? Czy gabaryty też są inne?
Pod względem wymiarów jest to samo. Inny jest układ śrubek które mocują ramkę.

https://allegro.pl/oferta/wsk-b1-wfm-sh ... 7963134419
https://allegro.pl/oferta/wsk-wfm-sygna ... 8097367035
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Sarmat
Posty: 372
Rejestracja: 2013-11-01, 15:11
Moje maszyny: WSK 125 B1
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Post autor: Sarmat » 2019-05-13, 13:20

Gdyby przekręcić te drugie zdjęcie to wydaje się, że tylko logo Belmy będzie przekrecone, ale odstęp między śrubami wydaje się ten sam
Moja renowacja WSK 125 - klik

halcik
Posty: 1883
Rejestracja: 2015-11-30, 09:25
GG: 0
Moje maszyny: WSK KOS 85 i inne
MZ ES 250/2 i inne
WFM OSA M52 i M50
Lokalizacja: Kutno
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Post autor: halcik » 2019-05-13, 13:32

I tak jest, tą informację udzielił Ci twój przedmówca, ale po zamontowaniu sam układ się zmienia dla obu klaksonów. Jeśli nie wiesz o co chodzi, to po prostu zignoruj tą drugą informację

Awatar użytkownika
Sarmat
Posty: 372
Rejestracja: 2013-11-01, 15:11
Moje maszyny: WSK 125 B1
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Post autor: Sarmat » 2019-05-14, 11:37

W sumie tutaj się nasuwa takie pytanie do ludzi, którzy rozbierają i robią te sygnały jak kolega Sbanys, czy ewentualnie rozbicie tych nitów i zamontowanie nowego wspólnego płaskownika na dwie śruby jak w modelu B1 jest w miarę możliwe I tanie w wykonaniu, czy jednak taniej będzie zainwestować w ten poprawny model? :)
Moja renowacja WSK 125 - klik

sbanys
Posty: 1033
Rejestracja: 2013-12-29, 20:10
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06B,WSK M06B1,WSK M150,WSK M06-64,
WSK M06L,WSK M06Z2
Lokalizacja: Wolbrom
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Post autor: sbanys » 2019-05-14, 14:21

Jeżeli sam to wykonasz to zrobisz to tanio. Jeżeli będziesz chciał to komuś zlecić to taniej wyjdzie zakup właściwego sygnału.

Awatar użytkownika
Sarmat
Posty: 372
Rejestracja: 2013-11-01, 15:11
Moje maszyny: WSK 125 B1
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Post autor: Sarmat » 2019-05-14, 14:25

sbanys pisze:
2019-05-14, 14:21
Jeżeli sam to wykonasz to zrobisz to tanio. Jeżeli będziesz chciał to komuś zlecić to taniej wyjdzie zakup właściwego sygnału.
Takiej odpowiedzi poszukiwałem, dzięki :D
Moja renowacja WSK 125 - klik

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość