Strona 5 z 5

Re: WSK M06B

: 2018-02-20, 21:11
autor: mareckii91
Z papierem to by jej po 5 minutach nie było :D Ale biorąc pod uwagę kompletność to jest fajna sztuka.

Re: WSK M06B

: 2018-02-20, 21:15
autor: jjaworskyy
Akurat brak papierów nie jest problemem w dzisiejszych czasach :)

Re: WSK M06B

: 2018-02-20, 22:00
autor: Wojtech
Rozmawiałem z właścicielem przed weekendem i obiecał wysłać mi dokładne zdjęcia motocykla, których do dzis sie nie doczekałem. Co do ceny chciał 2600 i powiedział, że nie opuści bo sentyment ma do niego.. Co do stanu moto powiedział, że były to zwłoki znalezione w jakiejś szopie czy gdzieś, on dokupił części i ją poskładał, odrazu pomalował rame i inne elementy na czarno. Ja sobie odpuściłem,bo nie lubie robić interesów z ludzmi, którzy nie wiedzą czego chcą. Z resztą jedną b już mam :)

Re: WSK M06B

: 2018-02-24, 17:17
autor: sbanys
Siema Panowie.
Dzięki kolegom jjaworskyy i Wojtech w mojej stajni pojawiła się M06-B.
Fotki jak we wcześniejszych postach a poniżej zdjęcie tabliczki.
Wszystkie numery zgodne ze sobą. Sprzęt nawet odpalił od strzała.

Re: WSK M06B

: 2018-02-24, 20:46
autor: mareckii91
Najważniejsze że trafiła w dobre ręce !

Re: WSK M06B

: 2018-02-24, 20:52
autor: jjaworskyy
Oooo proszę :D cieszę się, że mogłem pomóc!

Re: WSK M06B

: 2018-02-25, 19:55
autor: Wojtech
Jeżeli możesz wrzuć zdjęcie z drugiej strony tabliczki i napisz na forum lub ewentualnie priv numer ramy i numery pionowe, które są z drugiej strony tabliczki. Pozwoli to ustalić z jakiego jest miesiąca i wzbogaci to wiedze na temat ilości wyprodukowanych egzemplarzy. Póki co mam dane trzech takich motocykli ( jeden jest mój) i wszystkie były wyprodukowane z grudniu 66 roku,a ich numery różnią sie o 9 i 7 numerów,co oznacza że napewno było ich 16. Licze że uda się ustalić coś więcej. Co do zakupów to też sie pochwale, bo od wczoraj jestem właścicielem shl m11 z 61, która była fabrycznie czerwona ( jest rozkrecona i przemalowana na czarno i ma niski nr a silnik seria próbna ). Będzie robiona za jakiś czas :)

Re: WSK M06B

: 2018-02-25, 20:27
autor: sbanys
Mam fotkę ale nic nie widać. Jakieś numerki są napewno. Jak będę miał czas to doczyszczę tabliczkę bo jest upaćkana farbą.

Re: WSK M06B

: 2018-03-17, 17:19
autor: sbanys
Wojtech pisze:
2018-02-25, 19:55
Jeżeli możesz wrzuć zdjęcie z drugiej strony tabliczki i napisz na forum lub ewentualnie priv numer ramy i numery pionowe, które są z drugiej strony tabliczki. Pozwoli to ustalić z jakiego jest miesiąca i wzbogaci to wiedze na temat ilości wyprodukowanych egzemplarzy. Póki co mam dane trzech takich motocykli ( jeden jest mój) i wszystkie były wyprodukowane z grudniu 66 roku,a ich numery różnią sie o 9 i 7 numerów,co oznacza że napewno było ich 16. Licze że uda się ustalić coś więcej. Co do zakupów to też sie pochwale, bo od wczoraj jestem właścicielem shl m11 z 61, która była fabrycznie czerwona ( jest rozkrecona i przemalowana na czarno i ma niski nr a silnik seria próbna ). Będzie robiona za jakiś czas :)
Jako że miałem wolną sobotę to wyczyściłem tabliczkę znamionową. Wojtech wrzucam fotki na prośbę.
Numery ze zdjęć potwierdzają, że była z grudnia.
WSK125B pisze:
2015-05-27, 14:04
Pierwsze pytanie do znawców co oznacza ta liczba 3 na tabliczce czy chodzi o typ silnika S01 Z3, a druga sprawa dlaczego moc na tabliczce jest 7,5 5300, a nie 73 5300.
Wydaje mi się że dokładnie tak jak kolega pisał te numery to znaczą.

Re: WSK M06B

: 2018-03-29, 19:43
autor: Wojtech
Dzięki za zdjęcia tabliczki. Powoli sytuacja z tym modelem zaczyna nam się klarować. Z pewnością można powiedzieć, że wyszło ich więcej niż 300 czy 500 sztuk m. in. ze względu na to, że masz numer ramy większy od tego w mojej o ponad 1470 numerów. Natomiast ustaliłem już 4 takie motocykle i każdy jest z grudnia.