WSK M21W2 Sport 2 - "S2"

Opis poszczególnych elementów i części zastosowanych w danym modelu/wersji
Odpowiedz
Awatar użytkownika
marwsk
Posty: 169
Rejestracja: 2007-01-02, 23:22
GG: 7969515
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: WSK Sport (modele S1 i S2)

Post autor: marwsk » 2008-04-15, 13:50

Zielinski w swojej publikacji pisze,ze model S1 byl produkowany od 73 roku do 75. Czy posiada ktos wiedze dotyczaca miesiaca poczatku i konca produkcji? Jakie to byly nr ram? Z jakim najnizszym i najwyzszym nr ramy spotaliscie sie w S1?
''Wielki Motórze. Swoja Przenajświetszą Benzynę zamień w wino ... aby pragnienie nasze ugasić''

Awatar użytkownika
Kapiii
Założyciel
Posty: 601
Rejestracja: 2007-01-01, 23:11
GG: 2256655
Moje maszyny: .
WSK MR16T
WSK 2.66
Promot NC125
MTX 3-03
SKM 250
Lokalizacja: Toruń
Kontaktowanie:

Re: WSK Sport (modele S1 i S2)

Post autor: Kapiii » 2008-04-15, 22:00

No ja nie mówiłem o tym zdjęciu Shoei, tylko o zdjęciu S2 podczas targów PEZETEL, bystre oko zobaczy, że moc to 14KM, czyli standardowa jednoska 175.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Kupię polskie motocykle sportowe, kontakt: kapiii@o2.pl
http://www.mr16bp.blogspot.com ®

Awatar użytkownika
Sebastian440
Administrator
Posty: 1960
Rejestracja: 2007-01-02, 00:48
Moje maszyny: .
www.mr16bp.blogspot.com
Lokalizacja: Thorn Kupie polskie motocykle sportowe seba440t2@wp.pl
Kontaktowanie:

Re: WSK Sport (modele S1 i S2)

Post autor: Sebastian440 » 2008-04-16, 00:10

To nie zmienni faktu, że foto które pokazał Shoei i opis do niego jest bardzo prawdopodobne ponieważ to właśnie około roku 73' zaczęły wychodzić Triale z silnikami o pojemności 250cc. Silniki różniły się szczegółami w budowie a co najważniejsze praktycznie wymiary silnika pozostawały takie same. Nie wiem jak ze sprzęgłem takiej 250 ale można było rozwiązać to w bardzo prosty sposób przez dodanie podkładek, pod sprężyne centralna i dodatkową tarczę. Co do reszty motocykla to wygląda typowo jak s1-EX. Shoei masz może cały artykuł? Jeśli tak to może wrzucisz na forum bo ten prototyp to ciekawa sprawa.
Kupię polskie motocykle sportowe, kontakt: seba440t2@wp.pl
http://www.mr16bp.blogspot.com ®

Awatar użytkownika
Kapiii
Założyciel
Posty: 601
Rejestracja: 2007-01-01, 23:11
GG: 2256655
Moje maszyny: .
WSK MR16T
WSK 2.66
Promot NC125
MTX 3-03
SKM 250
Lokalizacja: Toruń
Kontaktowanie:

Re: WSK Sport (modele S1 i S2)

Post autor: Kapiii » 2008-04-16, 00:17

Ale opis raczej nie opisuje motocykla ze zdjęcia...
Kupię polskie motocykle sportowe, kontakt: kapiii@o2.pl
http://www.mr16bp.blogspot.com ®

Awatar użytkownika
Alien
Posty: 1981
Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
GG: 0
Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
Lokalizacja: Słomniki/Kraków
Kontaktowanie:

Re: WSK Sport (modele S1 i S2)

Post autor: Alien » 2008-04-16, 16:01

W najnowszym Automobiliście jest artykuł na temat WSK Trial 250. Jest tam też wspomniane o zastosowani tego silnika w motocyklach innych niż trialowe - niestety nie napisze dokładnie o co tam chodziło bo czytałem pobieżnie w saloniku prasowym :-/

Awatar użytkownika
Marcin
Posty: 422
Rejestracja: 2007-01-02, 22:05
GG: 0
Moje maszyny: WSK M21W2S1
BARRON 125
WFM M06
M-72
Lokalizacja: Adelnau
Kontaktowanie:

Re: WSK Sport (modele S1 i S2)

Post autor: Marcin » 2008-04-16, 17:38

marwsk pisze:Zielinski w swojej publikacji pisze,ze model S1 byl produkowany od 73 roku do 75. Czy posiada ktos wiedze dotyczaca miesiaca poczatku i konca produkcji? Jakie to byly nr ram? Z jakim najnizszym i najwyzszym nr ramy spotaliscie sie w S1?
kiedyś napisałem podobny temat dotyczący samych S1 ale nikt się nie udzielał wiec go zamknąłem, pisałem tam jakie różnice występowały rok po roku ( w moich egzemplarzach ), nie wiem który z kolegów ma S1 z 73r. - ciekawiłoby mnie np. nr ramy itp. - moje wspomnę są z 74 i 75r.

Awatar użytkownika
fazerofz6y
Posty: 537
Rejestracja: 2007-11-17, 12:27
GG: 0
Moje maszyny: WSK BAK
S1EX GB
S1EX USA
S1 EX Canada
S2EX USA I inne
Lokalizacja: scotland
Kontaktowanie:

Re: WSK Sport (modele S1 i S2)

Post autor: fazerofz6y » 2008-04-16, 23:43

moja S1 jest z 73 w dodatku wersja exportowa jak wiekszosc z was wie ;D
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

jaceklezajsk
Posty: 12
Rejestracja: 2008-03-19, 20:22
GG: 0
Kontaktowanie:

Re: WSK Sport (modele S1 i S2)

Post autor: jaceklezajsk » 2008-04-20, 16:34

Koledzy mam pytanie. Czy spotkał się ktoś z Wsk S1 ze składanym siedzeniem jak w Dudku? Kupiłem Wsk podam dane z tabliczki znamionowej: rok pr.74, nr. ramy 1365851, nr. silnika 95732. Na tabliczce jest też XEX w miejscu gdzie u Dudków jest XS. Pod silnikiem jest osłona, rama ma uchwyty do składanego siedzenia i siedzenie jak w Dudku.Podnóżki kierowcy składane.Kierownica szeroka z poprzeczką. Pozdrawiam wszystkich, czekam na wieści czy ktoś się spotkał z taką Wską.

Awatar użytkownika
bing17
Posty: 362
Rejestracja: 2007-02-16, 21:59
Moje maszyny: FSO 125p, CZ 516, Junak M10, Romet KadetM780,110
Lokalizacja: Łódź-Ruda.
Kontaktowanie:

Re: WSK Sport (modele S1 i S2)

Post autor: bing17 » 2008-04-20, 16:59

Pokaż zdjęcia tej WSK z siedzeniem Dudka.

Awatar użytkownika
Marcin
Posty: 422
Rejestracja: 2007-01-02, 22:05
GG: 0
Moje maszyny: WSK M21W2S1
BARRON 125
WFM M06
M-72
Lokalizacja: Adelnau
Kontaktowanie:

Re: WSK Sport (modele S1 i S2)

Post autor: Marcin » 2008-04-20, 18:54

to na pewno jest WSK DUDEK bo na tych tabliczkach od dudków tez jest wybite S1

jaceklezajsk
Posty: 12
Rejestracja: 2008-03-19, 20:22
GG: 0
Kontaktowanie:

Re: WSK Sport (modele S1 i S2)

Post autor: jaceklezajsk » 2008-04-20, 20:24

Mam dwa Dudki i na żadnej tabliczce nie ma wybitej 1, mam też trzy sporty S 1 i każda ma bitą jedynkę na tabliczce znamionowej. Poza tym moja Wsk z 1974 r. ma szeroką kierownicę z poprzeczką, duży zbiornik i duże osłony jak w modelu M 21 W2. Puszki licznika i stacyjki metalowe, małe. Dudki przynajmniej te moje mają też na tabliczce bity symbol XS a ta Wsk ma symbol na tabliczce XEX.

Awatar użytkownika
Marcin
Posty: 422
Rejestracja: 2007-01-02, 22:05
GG: 0
Moje maszyny: WSK M21W2S1
BARRON 125
WFM M06
M-72
Lokalizacja: Adelnau
Kontaktowanie:

Re: WSK Sport (modele S1 i S2)

Post autor: Marcin » 2008-04-21, 11:12

dobrze bybyło jakbys wrzucił fote.... trudno określić co to za model - bardzo mnie interesują te składane podnózki

Awatar użytkownika
korba222
Posty: 106
Rejestracja: 2007-10-14, 20:48
GG: 0
Lokalizacja: Świdnik Duży
Kontaktowanie:

Re: WSK Sport (modele S1 i S2)

Post autor: korba222 » 2008-05-21, 21:48

Proszę o ocene tej stacyjki. Czy to jest od sporta bo była w zwykłej wuesce z 84 roku. Jak powinien wyglądać kluczyk do takiej stacyjki. Zwykły kluczyk nie pasuje.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
wueskajarka
Posty: 314
Rejestracja: 2007-08-01, 22:37
GG: 5298596
Lokalizacja: G O R Z Ó W
Kontaktowanie:

Re: WSK Sport (modele S1 i S2)

Post autor: wueskajarka » 2008-05-21, 22:04

To jest stacyjka od Charta, stosowana też w WSK Kraska a także w WSK B3, KOS z lat 1984-85.
Nie chcę kotka, nie chcę pieska - radość sprawi mi ... WUESKA !!

Radvarin
Posty: 15
Rejestracja: 2007-11-05, 16:28
GG: 0
Lokalizacja: Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: WSK Sport (modele S1 i S2)

Post autor: Radvarin » 2008-05-23, 09:04

no i stosowana w perkozach... jak nie masz kluczyka to możesz przełożyć wkładkę z kluczykiem od stacyjki z malucha, ja tak zrobiłem bo miałem wkładkę uszkodzoną i jest wszystko ok, wkładki niczym sie nie różnią...


ale mam nadzieję że masz resztę elementów stacyjki, tj: sprężynkę, trzy kuliki, takie miedziane blaszki i dolna pokrywke, bo bez tego stacyjka do niczego ci sie nie przyda...

Awatar użytkownika
Bercik
Posty: 104
Rejestracja: 2007-01-02, 21:57
GG: 9173472
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontaktowanie:

Re: WSK Sport (modele S1 i S2)

Post autor: Bercik » 2008-05-23, 11:14

Takie stacyjki montowali tez w WSK z ostatnich lat produkcji. Mam 2 takie stacyjki (z rocznika '83 i '84). Jedna kompletna, a druga niestety wybrakowana.
jak nie masz kluczyka to możesz przełożyć wkładkę z kluczykiem od stacyjki z malucha, ja tak zrobiłem bo miałem wkładkę uszkodzoną i jest wszystko ok, wkładki niczym sie nie różnią...
Serio ? musze pokombinować bo u mnie tez kluczyka brak, ale wyszlifowałem zwykły klucz patentowy i jakos działa :-D
Old VW Never Die They Just Get Lower !!!

Radvarin
Posty: 15
Rejestracja: 2007-11-05, 16:28
GG: 0
Lokalizacja: Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: WSK Sport (modele S1 i S2)

Post autor: Radvarin » 2008-05-23, 16:41

Bercik pisze: Serio ?
tak serio ;D , te wkładki maja identyczną budowę/konstrukcję, a do tego o ile sie nie myle to na kluczyku z wsk był napis FSM i na tym z malucha też jest FSM (przynajmniej u mnie) wiec wygląda jak oryginał ;]

Awatar użytkownika
Wężu
Posty: 1149
Rejestracja: 2007-06-26, 12:36
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06 B1, WSK M06 B3 3x, Iż 49
Lokalizacja: Rdziostów
Kontaktowanie:

Re: WSK Sport (modele S1 i S2)

Post autor: Wężu » 2008-05-26, 09:49

Tak, ale tylko od starych modeli(pojedyńczy licznik, odpalanie gałką). Te nowsze mają już inny typ ;) Podejdzie też od Żuka.
Jeżdżę motocyklem WSK ;)

Ekipa Południe®

Fosiarz

Re: WSK Sport (modele S1 i S2)

Post autor: Fosiarz » 2008-10-15, 21:42

Czy może ktoś jest w stanie mi powiedzieć kilka wiarygodnych informacji odnośnie WSK M21 W2S1 (sport). Prosiłem o pomoc niektórych tu kolegów indywidualnie ale niestety bez odzewu:

1. Czy we wszystkich sportach (S1) osłona łańcucha była częściowa, jeśli tak to do czego i w jaki sposób była mocowana. Czy występowały S1 z pełną osłoną łańcucha ?
2. Czy w S1 kostka elektryczna była montowana na błotniku tylnym czy do filtra powietrza ?
3. Gdzie był i w jakiej formie zamontowany bezpiecznik ?
4. Czy manetki kierownicy pierwotnie były bardziej gładkie jak w "cywilnych" wsk-ach czy bardziej "agresywne" - sportowe - grubożebrowane ?
5. Czy puszka narzędziowa była tylko metalowa a jeśli nie to kiedy zmieniona ją na plastikową
6. Po czym poznać że sygnał dźwiękowy jest 12V jeśli z wierzchu nie ma żadnych oznaczeń ani nr katalogowych ?
7. czy osłony przednie cylindra były montowane we wszystkich S1 czy w jakiś tylko latach (seriach) ?
8. Czy stópka boczna była taka sama jak od S2 ?

Wszystkie te wątpliwości wynikają z tego iż posiadam M21W2S1 z 1974 roku który próbuję usilnie skompletować. Będę wdzięczny za wszelkie uwagi i spostrzeżenia. Niezależnie od tego postuluję aby rozdzielić definitywnie tematy WSK S1 i WSK S2 ponieważ motocykle te znacznie się od siebie różnią i wrzucając wszystko do jednego "worka" robi się tu bałagan.

Awatar użytkownika
Anzel
Posty: 615
Rejestracja: 2008-05-15, 11:06
GG: 0
Moje maszyny: Kilkanaście
Lokalizacja: Okolice Krakowa
Kontaktowanie:

Typ lakieru M21W2 S1

Post autor: Anzel » 2009-01-10, 22:39

Witka :) Poszukuje jakichkolwiek informacji na temat typu lakieru,którym były malowane M21W2 Sport 1-chodzi o odcień żółci.Identyczny kolor posiada na swoim Sporcie kolega Mialczaki (zdjęcia z tematu będącego na forum): http://www.wueska.pl/download/file.php?id=2147" target="_blank" target="_blank Mam świadomość że dorobiony lakier może mi się nie udać i nawet delikatna zmiana odcienia będzie dla mnie zauważalna.Jeśli ktoś spotkał się z takim lakierem lub restaurował sprzęt do oryginalnej specyfikacji,proszę o informację -dzięki z góry :)

Cechy charakterystyczne dla danego modelu WSK omawiamy w tym dziale w odpowiednim temacie.
Żbiku.
""Yes Rico...Kaboom""


Ekipa Południe® ;)

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości