WSK M21W2 Sport 2 - "S2"

Opis poszczególnych elementów i części zastosowanych w danym modelu/wersji
Paweł81
Posty: 15
Rejestracja: 2007-02-11, 10:55
GG: 0
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Post autor: Paweł81 » 2007-04-11, 21:11

Cały zatapiacz pływaka ma około 50,5 mm, a po wciśnięciu do oporu wystaje około 14,5 mm od powierzchni na której blokuje się zagnieciona końcówka zatapiacza.
"Ci, którzy praktyki nie łączą z wiedza, są jak żeglarze kierujący statkiem bez użycia steru i kompasu, niezupełnie pewni dokąd płyną" - Leonardo da Vinci

M-C

Post autor: M-C » 2007-04-13, 01:47

Znalezione w necie. Do tematu jak najbardziej pasuje.

http://grzech7.wrzuta.pl/film/md89yFlmMW/wsk_sport_2

Paweł81
Posty: 15
Rejestracja: 2007-02-11, 10:55
GG: 0
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Post autor: Paweł81 » 2007-04-20, 22:49

Pytanie do posiadaczy Sportów 2 i Dudków z przednim kołem 19 cali: jak wygląda przełożenie prędkościomierza ("ślimaka") w waszych maszynach ?
"Ci, którzy praktyki nie łączą z wiedza, są jak żeglarze kierujący statkiem bez użycia steru i kompasu, niezupełnie pewni dokąd płyną" - Leonardo da Vinci

Awatar użytkownika
Kapiii
Założyciel
Posty: 601
Rejestracja: 2007-01-01, 23:11
GG: 2256655
Moje maszyny: .
WSK MR16T
WSK 2.66
Promot NC125
MTX 3-03
SKM 250
Lokalizacja: Toruń
Kontaktowanie:

Post autor: Kapiii » 2007-05-06, 00:16

Hmm, tak jak w każdym innym :) Bębny sie nie zmieniają, pierw na beben nakladasz gąbeczke, a na to taka podkladka i na to slimak (nawet w jednej z mądrych książek był schemat). Jak oczywiscie nie zapomne to porobie foty i zwymiaruje puchy, bo nikt inny sie nie kwapi...

PS. Dudki miały 18-tki :)
Ostatnio zmieniony 2007-05-06, 01:14 przez Kapiii, łącznie zmieniany 1 raz.
Kupię polskie motocykle sportowe, kontakt: kapiii@o2.pl
http://www.mr16bp.blogspot.com ®

Awatar użytkownika
Andzia
Posty: 27
Rejestracja: 2007-05-04, 16:05
GG: 0
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Post autor: Andzia » 2007-05-06, 01:09

Ciekawe po co facetom taki schowek na drobne rzeczy ;) na baku, jaki jest (z tego co przeczytałam) w wuesce S2 ,dudek i lelek :).Ciekawe co tam można trzymać :P hi hi!

Paweł81
Posty: 15
Rejestracja: 2007-02-11, 10:55
GG: 0
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Post autor: Paweł81 » 2007-05-06, 11:49

kapiii pisze:Hmm, tak jak w każdym innym :) Bębny sie nie zmieniają, pierw na beben nakladasz gąbeczke, a na to taka podkladka i na to slimak (nawet w jednej z mądrych książek był schemat). Jak oczywiscie nie zapomne to porobie foty i zwymiaruje puchy, bo nikt inny sie nie kwapi...

PS. Dudki miały 18-tki :)
Zaszła mała pomyłka, chodziło mi o przełożenie kinematyczne "ślimaka" (czyli jakie ilości zębów na kołach zębatych ślimaka, standardowo jest chyba 20:11)
"Ci, którzy praktyki nie łączą z wiedza, są jak żeglarze kierujący statkiem bez użycia steru i kompasu, niezupełnie pewni dokąd płyną" - Leonardo da Vinci

Awatar użytkownika
Kapiii
Założyciel
Posty: 601
Rejestracja: 2007-01-01, 23:11
GG: 2256655
Moje maszyny: .
WSK MR16T
WSK 2.66
Promot NC125
MTX 3-03
SKM 250
Lokalizacja: Toruń
Kontaktowanie:

Post autor: Kapiii » 2007-06-13, 12:15

Manetki unikatowe, z wersji sportowych, wychodzily takie w krótkich seriach w Lelkach i S2, do tego jeszcze uchwyt przedniego błotnika nie pamietam dokladnie od jakiej wersji... :)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Kupię polskie motocykle sportowe, kontakt: kapiii@o2.pl
http://www.mr16bp.blogspot.com ®

Awatar użytkownika
Sebastian440
Administrator
Posty: 1960
Rejestracja: 2007-01-02, 00:48
Moje maszyny: .
www.mr16bp.blogspot.com
Lokalizacja: Thorn Kupie polskie motocykle sportowe seba440t2@wp.pl
Kontaktowanie:

Post autor: Sebastian440 » 2007-06-23, 20:00

Ok a wiec mam pare pytań do osób które mają S2. A wiec w niedawnym Automobiliście ukazał sie artykuł o S2. Właściciel pisze że posiada motocykl w wykonaniu exportowskim a co ciekawe jego motocykl znajduje się na http://polskiemotocykle.mik.pl/indeks_modeli.htm gdzie ma jeszcze zwykle nie chromowane błotniki a nie tak jak w exportach chromowane. Pozatym nie widze też chromowanego wydechu i paru innych detali tak znanych dla wersji exportowych. I teraz moje pytanie do was czy my też możemy uważać się za posiadaczy motocykla w wersji exportowej??? tylko dlatego bo posiadamy tylną lampe Lucas a nie poski zamiennik?? ;-) Co o tym myślicie i o wykonaniu motocykla na export ??

Awatar użytkownika
Marcin
Posty: 422
Rejestracja: 2007-01-02, 22:05
GG: 0
Moje maszyny: WSK M21W2S1
BARRON 125
WFM M06
M-72
Lokalizacja: Adelnau
Kontaktowanie:

Post autor: Marcin » 2007-06-25, 00:24

Niestety ja nie posiadam S2-ujki ale według mnie jest to normalna S2 żadna ex - jeszcze bym zrozumiał jakby tłumik był w chromie i puszki... a co do samego motorka jest bardzo ładny, no prawej kapy można się doczepić gdyż wynika to z nieprawidłowego uszczelnienia kolanka + tłumikiem ( mógłby właściciel przynajmniej przejechać szmatką ) ale cieszmy się ze takie artykuły są, nie mogę się doczekać następnego a świta mi coś po głowie o napisaniu paru ciekawych rzeczy

Znów mnie Sport zadziwił, wrzucam foty szklanek tylnich amorów w Sporcie z 75r. oby dwie szklanki są ok i mają oznaczenie 4J, natomiast w Sporcie z 74r. są dwie różne szklanki ( na focie lewa str. ) - dłuższa ( oznaczona 4C ) i krótsza ( oznaczona 3E ) --> może mi ktos powie co to za sprawka
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Maciek
Posty: 561
Rejestracja: 2007-01-15, 21:00
GG: 8665055
Moje maszyny: Dudek Sport
Kobuz
Kos
M06B3
WFM, SHL, Komarki ,itd
Lokalizacja: Łowicz
Kontaktowanie:

Post autor: Maciek » 2007-06-25, 00:29

A po której stronie miałeś krótszą szklankę

Awatar użytkownika
Marcin
Posty: 422
Rejestracja: 2007-01-02, 22:05
GG: 0
Moje maszyny: WSK M21W2S1
BARRON 125
WFM M06
M-72
Lokalizacja: Adelnau
Kontaktowanie:

Post autor: Marcin » 2007-06-25, 00:38

Od str. tłumika

Ciekawe ile zachowało się w kraju egzemplarzy s2? wiem o istnieniu kilkunastu sztuk, jak sami oceniacie ile sztuk mogło pozostać?

Awatar użytkownika
marekproca
Posty: 88
Rejestracja: 2007-01-02, 20:58
GG: 0
Lokalizacja: Lublin
Kontaktowanie:

Post autor: marekproca » 2007-07-02, 23:33

Trudno oszacować ile zostało . Niewątpliwie jest to bardzo unikakowy egzemplaż który był seryjnie wytwarzany.

dla porównania fotka mojej S2 i S1 :zdrowko:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
marekproca

V BIEG
Posty: 31
Rejestracja: 2007-01-06, 10:51
GG: 0
Lokalizacja: KRAKÓW

Post autor: V BIEG » 2007-08-18, 10:05

Dzień dobry,

jestem w trakcie "stawiania na koła" S1. W egzemplarzu który kupiłem nie było bocznej podpórki i nie bardzo widze miejsce gdzie miałaby ona byc zamontowana. Motocykl jest w wersji na rynek krajowy tj czarne puszki, szare błotniki itd. Sprzedający ( pierwszy właściciel ) zapewniał, że niczego nie brakuje i jest tak jak odebrał ze sklepu.W Automobiliście nr 11/2006 w arytykuje o S1 pisze jednak wyraźnie , że "wsk sport posiadał fabrycznie podpórkę boczną". Chciałbym wyjaśnić tę kwestię. Czy ewentualnie mógłym prosić o fotke takiej podpórki wraz z miejscem mocowania?
I jeszcze jedno pytanie: w jaki sposób uzyskano w silniku stosowanym do S1 wzrost mocy w stosunku do silnika w wersji podstawowej - czyżby zwiększono stopień sprężania?

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Gaceczkos
Posty: 203
Rejestracja: 2007-01-01, 23:28
GG: 0
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Gaceczkos » 2007-08-18, 13:47

Zdjęcia i wymiary stopki bocznej od WSK znajdują sie w temacie o Dudku i Bąku --> viewtopic.php?t=13 . Montowano ją do mocowania podnóżka pasażera, z lewej strony oczywiście. Katalog części milczy na temat podpórki bocznej w M21W2S. Temat większej mocy w silniku 059-3 był już na Forum omawiany --> viewtopic.php?t=708 .
WSK - Wrócisz Szybciej Koleją

V BIEG
Posty: 31
Rejestracja: 2007-01-06, 10:51
GG: 0
Lokalizacja: KRAKÓW

Post autor: V BIEG » 2007-08-18, 14:51

Dzięki za informacje, skoro w katalogu części zamiennych nie ma stopki to pewnie nie była montowana, czyli sprzedawca się nie mylił :-D

Awatar użytkownika
qwert45
Posty: 234
Rejestracja: 2007-02-22, 17:34
GG: 0
Lokalizacja: Łosice
Kontaktowanie:

Post autor: qwert45 » 2007-09-03, 17:47

Czy dźwięk tłumika s1 jest taki sam jak w kobuzie i czy szkło przedniej lampy też jest taki jak w kobuzie. Czy ktoś mógł by podesłać zdjęcia przedniej lampy, konkretnie szkła? CZy jest na nim napisane Zelmot?

Awatar użytkownika
Marcin
Posty: 422
Rejestracja: 2007-01-02, 22:05
GG: 0
Moje maszyny: WSK M21W2S1
BARRON 125
WFM M06
M-72
Lokalizacja: Adelnau
Kontaktowanie:

Post autor: Marcin » 2007-09-09, 13:44

szkło stosowane w WSK-ach każdego modelu jest takie samo ( nie wiem jak w dwu ramówkach ale z zdarza sie że modele z początku lat 70 ( jedno ramówki ) mają szkło "bardziej " płaskie ) a jeśli chodzi o brzmienie tłumików to chyba bardziej stłumiony jest oczywiście od S1 ( i tak moim zdaniem jest głośny :| )

Awatar użytkownika
1angel
Posty: 1113
Rejestracja: 2007-01-19, 18:14
GG: 10200026
Moje maszyny: Kilka legend PRLu
Lokalizacja: WGR
Kontaktowanie:

Post autor: 1angel » 2007-09-09, 13:51

Marcin pisze:szkło stosowane w WSK-ach każdego modelu jest takie samo
a tu muszę się z tobą trochę nie zgodzić ;-)
ja spotkałem się na razie z trzema rodzajami szkła przedniej lampy w M06B3 z początku produkcji jest szkło prążkowane pionowo z napisem zelmot oraz dwa pozostałe typy nie napisze dokładnie w jakich modelach WSK były montowane bo nie mam pojęcia ale dla porównania wstawię fotki wszystkich trzech :
Obrazek
Obrazek
no stop signs, speed limit, nobody’s gonna slow me down

Awatar użytkownika
Marcin
Posty: 422
Rejestracja: 2007-01-02, 22:05
GG: 0
Moje maszyny: WSK M21W2S1
BARRON 125
WFM M06
M-72
Lokalizacja: Adelnau
Kontaktowanie:

Post autor: Marcin » 2007-09-09, 14:24

hymm... wszystko co wiem o WSK-ach jest oparte o to co znalazło sie w moich rękach... ale jeśli chodzi o 2 fotke i szkło prawe to moim zdaniem jest to tzw. od "ciągnika" ( fota )
Obrazek
według mnie były dwa typy stosowanego szkła w WSK-ach ( oczywiscie mówiąc od lat 70 )

Awatar użytkownika
1angel
Posty: 1113
Rejestracja: 2007-01-19, 18:14
GG: 10200026
Moje maszyny: Kilka legend PRLu
Lokalizacja: WGR
Kontaktowanie:

Post autor: 1angel » 2007-09-09, 14:32

Marcin pisze:wszystko co wiem o WSK-ach jest oparte o to co znalazło sie w moich rękach...
no więc podobnie jest u mnie z tym że ja wiem o wiele mniej niż ty ;-)
a co do szkieł z drugiego zdjęcia to bardzo możliwe jest to co napisałeś o tym z prawej strony ale ja widziałem już dużo WSK właśnie z takimi szkłami (sam takie miałem w tej niebieskiej ale mi się zbiło) , a zdjęcie pochodzi ze strony skuter-dębica w zakładce WSK 125 gdzieś za polową
no stop signs, speed limit, nobody’s gonna slow me down

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości