WSK M21W2 Sport 2 - "S2"

Opis poszczególnych elementów i części zastosowanych w danym modelu/wersji
Awatar użytkownika
Marcin
Posty: 422
Rejestracja: 2007-01-02, 22:05
GG: 0
Moje maszyny: WSK M21W2S1
BARRON 125
WFM M06
M-72
Lokalizacja: Adelnau
Kontaktowanie:

Post autor: Marcin » 2007-01-29, 23:32

kierownice stosowane w tych modelach miały szerokość ok 860mm, model S1 posiadał wspawaną poprzeczkę, natomiast w S2 tej poprzeczki brak charakterystyczną cechą tej kierownicy było brak otworu na dźwignię regulatora powietrza ( rączkę ssania ), która była mocowana wkrętem M6.
Nr katalogowy M21.28.01xS ( dla S1 i S2 )
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Kapiii
Założyciel
Posty: 601
Rejestracja: 2007-01-01, 23:11
GG: 2256655
Moje maszyny: .
WSK MR16T
WSK 2.66
Promot NC125
MTX 3-03
SKM 250
Lokalizacja: Toruń
Kontaktowanie:

Post autor: Kapiii » 2007-01-30, 20:36

Ja wrzucę zdjęcie stacyjki, jaką mam przy swoim Sporcie. Wg. katalogu nie zgadza sie numer, u mnie to 7016.7.000.2, a wg katalogu 000.3
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Kupię polskie motocykle sportowe, kontakt: kapiii@o2.pl
http://www.mr16bp.blogspot.com ®

WojtekW

Post autor: WojtekW » 2007-01-30, 23:43

Oznaczenia na tabliczce z boku są różne i różnie w latach bywa. Jest to albo kod koloru ,( u was raczej kod koloru ) ,lub numer fabryczny w zależności jaką macie tabliczkę sprawdźcie z kodami koloru to będziecie mieć pewność. Jest też trzecia opcja w latach od 1974 do 1981 zdarzały się tabliczki z nr fabrycznym i numeracją partii ( serii ) to wszystko zależy od tego gdzie te akurat motory miały iść i czy była robiona dokumentacja dodatkowa tej partii czy nie .
Ostatnio zmieniony 2007-01-31, 10:16 przez WojtekW, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Marcin
Posty: 422
Rejestracja: 2007-01-02, 22:05
GG: 0
Moje maszyny: WSK M21W2S1
BARRON 125
WFM M06
M-72
Lokalizacja: Adelnau
Kontaktowanie:

Post autor: Marcin » 2007-01-30, 23:53

to może wytłumaczymy to do końca na mojej tabliczce w WSK S1 (75r.) jest :
kol. 8 3 8
2 Poziom N
wrzucam tabliczkę od S1 - co najciekawsze ta tabliczka jest dwustronna, znaczy się została ponownie wykorzystana gdyż pierwotnie została źle ucięta więc wykorzystali druga str ( fotka 1 )
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Kapiii
Założyciel
Posty: 601
Rejestracja: 2007-01-01, 23:11
GG: 2256655
Moje maszyny: .
WSK MR16T
WSK 2.66
Promot NC125
MTX 3-03
SKM 250
Lokalizacja: Toruń
Kontaktowanie:

Post autor: Kapiii » 2007-02-07, 20:14

Widze ze kazdy pierd*** to co wyżej napisane...

W związku z tym, że stałem sie szczęśliwym posiadaczem już 2 bingów, opisze różnice pomiedzy nimi. Troche się zdziwiłem, gdy na pierwszy rzut oka zauważyłem, że na jednym pisze BING, a na drugim BING 53 (Fotka nr.1). Sprawa mnie zaiteresowała, więc zaczełem po kolei rozbierać. Jak widać na zdjęciach nr.: 2, 4, 5, 6 różnica miedzy nimi, to zaślepki. Nie wiem jak to wytłumaczyć, może ktoś wie, niech się pochwali. Do tego na 3 zdjęciu, widać wybite 511. Różnic na tyle, z lewej Strony BING, z prawej Bing 53.

Załączam także bebechy Binga. Od lewej:
Sprężyna przepustnicy, Przepustnica, Podkładka pod sprężyne przepustnicy, Nakrętka przepustnicy, Śruba regulacyjna linki, Kapsel, Denko gażnika, Uchwyt denka, Śruba regulacyjna dodatkowego powietrza, Śruba regulacji obrotów.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 2007-02-07, 21:00 przez Kapiii, łącznie zmieniany 1 raz.
Kupię polskie motocykle sportowe, kontakt: kapiii@o2.pl
http://www.mr16bp.blogspot.com ®

Awatar użytkownika
Sebastian440
Administrator
Posty: 1960
Rejestracja: 2007-01-02, 00:48
Moje maszyny: .
www.mr16bp.blogspot.com
Lokalizacja: Thorn Kupie polskie motocykle sportowe seba440t2@wp.pl
Kontaktowanie:

Post autor: Sebastian440 » 2007-02-08, 00:15

OK to ja zamieszczam fotki odmalowanego magneta. Na magnecie wybite jest :
-SEM SWEDEN
-100.405.00
-K1/80 S (STRZAŁKA W PRAWO) E2
Widać żę magneto jest dodatkowo wywaźane o czym świadczą nawierty na boku.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Kapiii
Założyciel
Posty: 601
Rejestracja: 2007-01-01, 23:11
GG: 2256655
Moje maszyny: .
WSK MR16T
WSK 2.66
Promot NC125
MTX 3-03
SKM 250
Lokalizacja: Toruń
Kontaktowanie:

Post autor: Kapiii » 2007-02-08, 01:42

OK, następnie dla Wojtka wstawiam foty sworznia główki ramy. Wydaję mi się, że nic nie było przy nim kombinowane. Jeśli ktoś ma dostęp do swojej, proszę o umieszczenie zdjęć, w celu porównia.

Co do ośki, nic nadzwyczajnego :mrgreen: Na zdjęciach rozłożona na części pierwsze. Co prawda, na fotach bieżnie z lekkimi ubytkami, jeśli ktoś ma na sprzedaż zapraszam na gg.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Kupię polskie motocykle sportowe, kontakt: kapiii@o2.pl
http://www.mr16bp.blogspot.com ®

Awatar użytkownika
marekproca
Posty: 88
Rejestracja: 2007-01-02, 20:58
GG: 0
Lokalizacja: Lublin
Kontaktowanie:

Post autor: marekproca » 2007-02-10, 14:10

Podaję kilka fotografii ramy od mococykla WSK M21W2 S2
Niestety ja tego sporta nabyłem w ubiegłym roku i obecnie przechodzi on generalny remont.
Motocykl kupiłem dość mocno pozmieniany:)
Myślę że nie są to oryginalne gumy od sporta tylko właśnie od gazeli
;-)
Widać tutaj charakterystyczne cechy dla tego modelu:
- osłona pod silnikiem
- wzmocnienia z płaskowników koło stopek kierowcy
- specjalny uchwyt w ranie do mocowania cewki zapłonowej SEM
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
marekproca

Awatar użytkownika
Marcin
Posty: 422
Rejestracja: 2007-01-02, 22:05
GG: 0
Moje maszyny: WSK M21W2S1
BARRON 125
WFM M06
M-72
Lokalizacja: Adelnau
Kontaktowanie:

Post autor: Marcin » 2007-02-11, 16:45

Zastosowany w modelu S2 górny błotnik pociągnoł za sobą pewne zmiany, a mianowicie ( w teleskopach przednich ) zastosowanie prowadnic do linek ( MR16T.10.2.07 ) i innych nóg ruchomych ( prawa - M21.10.06.xS lewa - M21.10.05.xS )
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Stary
Posty: 1195
Rejestracja: 2007-01-04, 12:45
GG: 3029753
Moje maszyny: Wigry 3 + Gnom.
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: Stary » 2007-02-11, 20:52

WojtekW pisze:Oznaczenie 2 poziom N , to oznaczenie KLAS RÓWNOŚCI I POZIOM TESTOWANIA , chodzi tu o sposób testowania , testowanie integracyjne ( zstępujące testowanie integracyjne ) (...) To też jest świadectwem tego że wielce starannie jak na owe czasy starano się składac te motocykle i może skończą sie te opowieści o braniu części jakich popadnie i z czego popadnie w czasach 1971-1981.
Wojtku, Ty w ogóle wierzysz w to co piszesz? Jaka jakość, jakie testowanie ... ktoś tu bardzo dobrze napisał, nie wiem czy nie Żbiku, że on książkom z tamtego okresu nie wierzy. To wszystko jedna wielka propaganda. Stan wojenny też był nam potrzebny jak dziura w moście - testowanie wsk? Heh ... Jestem ciekaw jak oni je "testowali" produkując tak dużo modeli. Kontrola (jakości) wg. całej tej bandy pajaców typu H.Koontz czy Fayol dla mnie w tym przypadku to jedna wielka paranoja :P

A to że składali z czego popadnie uważam za prawdopodobne w 75%. A z junakami jak było? Wspaniale brzmiące tłumiki czemu się pojawiły? Bo ich wyprodukowali w nadmiarze (okazało się, że nie spełniały norm czy coś - nie pamiętam już) a i tak zdecydowano się je montować .... to co w wsk może było inaczej? :]

Awatar użytkownika
marwsk
Posty: 169
Rejestracja: 2007-01-02, 23:22
GG: 7969515
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Post autor: marwsk » 2007-02-15, 23:57

sportowcow mamy duzo. mnie osobiscnie nie podoba sie forma przedstawiania sportow, rozmawialem juz z Pawlem, ze powinno sie z wielu postow, takze tych dostepnych z poprednich forum zrobic jeden, tak jak ja zrobielm o M06B3, duzy, konkretny i rozlegly, zawierajacy wiekszosc podstawowych informacji a kolejne posty powinny stanowic bardziej rozlegle problemy,a nie przedstawianie przez kolejne 4 strony charakterrystycznych czesci z modelu S1 czy S2 jak nie moglby ktos zrobic tego w jednym poscie,a dopiero dalej dopisywac rzeczy typu wyzsze...
''Wielki Motórze. Swoja Przenajświetszą Benzynę zamień w wino ... aby pragnienie nasze ugasić''

Awatar użytkownika
marwsk
Posty: 169
Rejestracja: 2007-01-02, 23:22
GG: 7969515
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Post autor: marwsk » 2007-02-25, 22:14

Proponowalem stworzenie oddzielnego dzialu o S1 jako motocyklu zupelnie różnym od S2, wiec niestety pisze tutaj. W Sporcie Marcina widzialem przy tylnym kole osłonę, ktora ma zapobiegac spadaniu lancucha, taka sama oslone widzialem kiedys w ksiazce Zaleskiego. Dzis na bazarze w bardzo okazyjnej cenie kupilem cale kolo:

Obrazek

Ciekawi mnie kiedy montowano takie oslny, poniewaz nie jest to czesty widok w S1, a przypuszczam, ze bylo to montowane tylko w tym modelu. Dodam, ze oslona jest plastikowa:)
''Wielki Motórze. Swoja Przenajświetszą Benzynę zamień w wino ... aby pragnienie nasze ugasić''

Awatar użytkownika
Marcin
Posty: 422
Rejestracja: 2007-01-02, 22:05
GG: 0
Moje maszyny: WSK M21W2S1
BARRON 125
WFM M06
M-72
Lokalizacja: Adelnau
Kontaktowanie:

Post autor: Marcin » 2007-03-18, 22:23

zgadza sie, mam w swoim sporcie takową osłonę i zdaje mi się że nie przypadkowo się tam znalazła gdyż wydaje mi sie że takie same miały WSK-i M21 W2 gdzie osłona łańcucha była pełna, z resztą w moich S1 wahacze posiadają mocowanie na osłonę pełną...

Awatar użytkownika
Kapiii
Założyciel
Posty: 601
Rejestracja: 2007-01-01, 23:11
GG: 2256655
Moje maszyny: .
WSK MR16T
WSK 2.66
Promot NC125
MTX 3-03
SKM 250
Lokalizacja: Toruń
Kontaktowanie:

Post autor: Kapiii » 2007-03-19, 18:25

Ja w swojej S2 również posiadam takową osłonę, pewnie dlatego ze miałem założoną pełną osłone :) PS. Jest teraz taka na allegro, tytuł aukcji to bodajże: WSK imitacja tarczy... :lol:
Kupię polskie motocykle sportowe, kontakt: kapiii@o2.pl
http://www.mr16bp.blogspot.com ®

Awatar użytkownika
marekproca
Posty: 88
Rejestracja: 2007-01-02, 20:58
GG: 0
Lokalizacja: Lublin
Kontaktowanie:

Post autor: marekproca » 2007-03-21, 10:35

"No, i jak było, tak jest nadal :shock: Żadnej odpowiedzi na pytanie, odnośnie ośki główki ramy... a "Sportowców" dużo mamy u nas na forum..."

Kapi, lepiej późno niż wcale, Mam fotki główki ramy szkoda że wcześniej nie pisałeś jak miałem moto rozłożony do malowania, wtedy mógłbym dokładniej sprawę przedstawić
:zdrowko:

o to chodziło?

[ Dodano: 2007-03-22, 10:02 ]
Chciałem poruszyć temat kół w Sporcie 2
Przednie koło 19 cali , opona Continental 3,0/19 GS6
Tylne koło 18 cali 3,25/18 opona Continental 3,25/18 GS6
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
marekproca

Awatar użytkownika
Kapiii
Założyciel
Posty: 601
Rejestracja: 2007-01-01, 23:11
GG: 2256655
Moje maszyny: .
WSK MR16T
WSK 2.66
Promot NC125
MTX 3-03
SKM 250
Lokalizacja: Toruń
Kontaktowanie:

Post autor: Kapiii » 2007-03-22, 17:45

Na zdjęciach załączonych przez Ciebie Marku, nie widać dokładnie tego problemu, ale po rozkręceniu główki ramy w Dudku, spotkałem się z taką samą nakrętką, jak jest na zdjęciach załączonych przeze mnie.

Ehh, te Continentale, zeby moja Dwójka miała takie buciki :)

Spisałem Wam wymiary śrub regulacyjnych do Binga, jakby komuś brakowało to możecie sobie śmiało dorabiać.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Kupię polskie motocykle sportowe, kontakt: kapiii@o2.pl
http://www.mr16bp.blogspot.com ®

Awatar użytkownika
Marcin
Posty: 422
Rejestracja: 2007-01-02, 22:05
GG: 0
Moje maszyny: WSK M21W2S1
BARRON 125
WFM M06
M-72
Lokalizacja: Adelnau
Kontaktowanie:

Post autor: Marcin » 2007-03-22, 18:17

no Kapiii spisałeś się na 5 :zdrowko: :D , jak jesteśmy w temacie gaźnika Bing szukam krućca do niego i się zastanawiam czy można dorobić do niego wspornik

Awatar użytkownika
Kapiii
Założyciel
Posty: 601
Rejestracja: 2007-01-01, 23:11
GG: 2256655
Moje maszyny: .
WSK MR16T
WSK 2.66
Promot NC125
MTX 3-03
SKM 250
Lokalizacja: Toruń
Kontaktowanie:

Post autor: Kapiii » 2007-03-22, 20:05

Ok, na nast. raz jeśli oczywiście nie zapomne, jak to mam w zwyczaju, zwymiaruje Ci tą podpórke :) Zresztą sam potrzebuje taką.... :P
Kupię polskie motocykle sportowe, kontakt: kapiii@o2.pl
http://www.mr16bp.blogspot.com ®

Paweł81
Posty: 15
Rejestracja: 2007-02-11, 10:55
GG: 0
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Post autor: Paweł81 » 2007-04-07, 12:46

no Kapiii spisałeś się na 5 :zdrowko: :D , jak jesteśmy w temacie gaźnika Bing szukam krućca do niego i się zastanawiam czy można dorobić do niego wspornik
Ostatnio w sklepie motoryzacyjnym zauważyłem króciec, który jak żywo przypominał ten pod gaźnik binga z s2. Sprzedawca twierdził, że to mz 150.
Myślę, że warto sprawdzić ;-)

Awatar użytkownika
Marcin
Posty: 422
Rejestracja: 2007-01-02, 22:05
GG: 0
Moje maszyny: WSK M21W2S1
BARRON 125
WFM M06
M-72
Lokalizacja: Adelnau
Kontaktowanie:

Post autor: Marcin » 2007-04-11, 18:53

jak wiadomo miałem mały problem ze znalezieniem dyszy do Bing'a, ale mam i to oryginalny, szukałem w częściach po Pegazie :P ale co do pompki to niby to samo ale zdaje mi sie ze jest za krótka i coś się zacina :-/ , jakby Ktoś miał czas i chęć zwymiarować oryginalną pompkę z Binga - z góry wielkie dzięki :!: :!: :!:

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości