Strona 7 z 21

Re: WSK Sport (modele S1 i S2)

: 2009-04-25, 16:08
autor: Adamos
Ten Płaskownik służy do mocowania prostownika selenowego.. starego typu...

Re: WSK Sport (modele S1 i S2)

: 2009-04-25, 16:38
autor: Anzel
Więc pozwolę sobie dalej drążyc temat :) Skoro dłuższy to uchwyt prostownika,do czego więc służy ten któtszy widoczny na zdjęciu zaraz obok obejmy cewki WN?

Re: WSK Sport (modele S1 i S2)

: 2009-04-25, 16:48
autor: Marcin
dobre pytanie bo sam się zastanawiam - moze wynikać z tego że nic tam nie było lub był tam przykrecony przerywacz kierunków ;-)

Re: WSK Sport (modele S1 i S2)

: 2009-04-25, 22:21
autor: fazerofz6y
Witam pozwole sobie ponownie Przypomniec prosbe Michala do ktorej to sie dolanczam poraz kolejny .Jak ktos ma te wymiary i fotke to prosze sie podzielic . Dzieki :)
Witam mam proźbę do posiadaczy sportów 2. Jeśli piszę w złym dziale to przepraszam. Mianowicie chodzi mi o zdjęcie tej blaszki co trzyma automat stopu przedniego chamulca najlepiej z jej zwymiarowaniem jeśli to jest możliwe. Było już kiedyś o tym ale zdjęcia z ów blaczkami poprostu znikneły a ja wcześniej ich nie zkopiowałem. Z góry dzięki z pomoc.

Re: WSK Sport (modele S1 i S2)

: 2009-04-26, 10:08
autor: wueskajarka
Oto fotki blaszki (fotki markaprocy i kapiego). Wymiary blaszki same Ci wyjdą.

Re: WSK Sport (modele S1 i S2)

: 2009-05-10, 22:43
autor: yahoo
yahoo pisze:
sebastian440 pisze:Musze nakablować na yahaa, jeszcze nie dołączył się do tematu : viewtopic.php?f=9&t=4324 !!
Dołączę, niech ino przywiozę truchło do siebie;) Mam nadzieję, że nastąpi to w najbliższy poniedziałek. Ale póki co to naprawdę nie ma się czym chwalić - "truchło" jest bardzo adekwatnym a może nawet nieco zbyt delikatnym określeniem...
Się podepnę. Udało mi się w końcu odebrać zbiornik, znalazł się też blaszany prawy boczek, co ciekawe w chromie, czy też raczej - w szczątkach chromu. Bak trójdzielony, wąski, z sakiewką na środku, emblematy przykręcane, gumy bez wąsów. Opierdzielony na niebiesko sprayem, spod spodu wyłazi piękny pomarańczowy;/

Ale pomału :) Osłona pod silnik już kupiona, nienerwowo się toto skompletuje :)

Pytania:

1. Czy zbiornik jest oryginalny?
2. Czy były wersje z chromowanymi boczkami?
3. Czy lewy boczek też był metalowy?

Re: WSK Sport (modele S1 i S2)

: 2009-05-11, 15:47
autor: Marcin
1. jak najbardziej
2. z tego co ja wiem fabryka tak nie wypuszczała
3. oczywiście - bez sensu byłby jeden taki drugi inny :roll: no bez jaj

P.S. gume na zbiorniku masz nieoryginalną tzn nie od tego zbiornika ( guma garbusowego baku ) dół ma obcięty :-/

Re: WSK 175 Sport w prasie z UK

: 2009-05-15, 22:00
autor: wueskajarka
Ciekawe co oni tam o naszych WSK pisali w latach 70-tych ...
A co tam, kupiłem pierwszą gazetkę, drugą też ...
Trzecia ciut za droga ...
Dla zainteresowanych załączam fotki artykułów.
Wydźwięk artykułu jest pozytywny. Motocykl podobał się, był zrywny, dobrze się prowadził (cena 199 funtów !), niestety słaby hamulec przedni :> Skąd my to znamy ? :>

Re: WSK Sport (modele S1 i S2)

: 2009-05-22, 13:41
autor: gabste
Foteczki s2 znalezione na necie ;)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Re: WSK Sport (modele S1 i S2)

: 2009-09-20, 20:11
autor: arek wsk175

Re: WSK Sport (modele S1 i S2)

: 2009-10-16, 11:24
autor: Marq21
może mi ktoś powiedzieć jak jest rozwiązane mocowanie linki do bębna przedniego hamulca bo w sporcie albo jakieś foto dać

Re: WSK Sport (modele S1 i S2)

: 2009-10-16, 11:40
autor: Sebastian440
Jak niżej. Mam nadzieje, że coś widać. Linka niewchodzi w nadlew na bębnie, a śrube która jest przecięta. W nią wsuwamy linke i pancerz. Poniżej foto bębna z Ex lub BP tak twierdził sprzedający z Lublina. Nie ma na nim nadlewu na aluminiowym bębnie. Mam nadzieje, że widać gdzie wkłada się linke z pancerzem. POzdr

Re: WSK Sport (modele S1 i S2)

: 2009-10-16, 12:05
autor: Marq21
wielkie dzięki właśni o to mi chodziło :)

Re: WSK Sport (modele S1 i S2)

: 2009-10-28, 11:45
autor: Marcin
pytanko znalazł ktoś odpowiednik np. yellow bahama w nr RAL ??

Re: WSK Sport (modele S1 i S2)

: 2009-10-29, 20:22
autor: mateusz 46
Marcin ja też ostatnio szukałem numerów RAL do innych moto i przy okazji chaciałem odszukać słynny Yellow Bahama ale niestety musze powiedzeć ze nigdzie nie moge tego znaleśc:( Znalazłem całe palety barw miedzy innymi te :
http://www.hewal.com.pl/ralkolor.html
http://piotrwiewiora.w.interia.pl/kolo.html
http://www.konsmetal.com.pl/kolor_ral.htm
http://www.barwy.net/paleta_ral.php
jak widać sa różne żółte ale nie bahama
może ktoś inny ma numer tego lakieru ??

Re: WSK Sport (modele S1 i S2)

: 2009-11-07, 16:49
autor: morda
Wie ktoś może od czego jest ta osłona? Myslałem że to od S2, ale ma wszystkie otwory takie same. Porównywałem ją z oryginalną od S2 i jest niemal identyczna spawy w tych samych miejscach, nawet prześwity miedzy blachą a uchwytem takie same.Tylko ten otwór ją rózni.

Re: WSK Sport (modele S1 i S2)

: 2009-11-11, 01:53
autor: Agresives
Osłona pod silnik na 100% jest oryginalna. Spawy widać już na 1 rzut oka że są fabryczne. Zresztą doróbe wykonać to nie jest taka łatwa sprawa jak sie wydaje. Można sie przekonać szukając na allegro dorabianych osłon silnika które są po 85zł. Pomimo tego że gość wyspawał już bardzo wiele blach w stelażach to widać na zdjęciach że jakość jego spawów że sie tak brzydko wyraże dupy nie urywa i raczej nie ma co porównywać do oryginału. Dla przykładu pokaże pare fotek mojej S2 z rocznika 74 oraz osłony silnika. A więc fotka 1. S2 w całości, 2. podczas rozbiórki do generalnego mycia. 3. osłona po zdemontowaniu... tutaj dokładnie widać że jest to ta sama osłona którą pokazał kolega Morda. Dla porównania pokazałem również osłone silnika która została zdemontowana z s2 rocznik 75 i widać dokładnie że blacha była już wycinana wg nowszej specyfikacji.

Re: WSK Sport (modele S1 i S2)

: 2009-11-11, 12:40
autor: Kapiii
3 lata na tym forum siedzimy i wałkujemy temat, a tu ciągle jakieś nowości. Nie mam zamiaru podważać wiarygodności tych osłon, ponieważ nie jestem w stanie, w szczególności, jeśli Twoja osłona została wyciągnięta z oryg. motocykla. Rocznik 74, też ciekawe. Bardzo ciekawe zestawienie części w Twoim modelu.

Re: WSK Sport 2 "S2"

: 2010-05-01, 12:26
autor: Sebastian440
Podaje szerokość obręczy 19 cali jaka jest w S1EX i S2. Dokładnie mierząc od rantu do rantu 67,5 mm.

Co wy na to ?? http://motoren.thatsmej.nl/Overzicht/Merk/240/Wsk/ skąd tam wiedzą o s2 ? export?


Znalezione w necie. Bardzo ciekawe fotki przedstawiające s2 z "górną" dźwignią hamulca. identyczna konfiguracja jest u ciebie agresives.

Re: WSK Sport 2 "S2"

: 2010-08-11, 12:41
autor: wsk_weteran
Ja wznawiam prośbę, która już padła w temacie ale odbiła się tylko echem. Dajcie jakieś info na temat napędu prędkościomierza. Podejrzewam, że z racji przedniego koła w wymiarze 19 cali przełożenie musi być inne niż w standardzie, a więc... może ktoś powiedzieć coś szerzej na temat??