WSK Trial : MR16 T, 2.66; 175 i 250

Opis poszczególnych elementów i części zastosowanych w danym modelu/wersji
BlacK
Posty: 161
Rejestracja: 2010-07-27, 00:37
Moje maszyny: Komar
TY250
GT-Super Six
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: WSK Trial : MR16 T, 2.66; 175 i 250

Post autor: BlacK » 2022-01-26, 00:03

Ważne, żeby pamięć o nich nie zanikła. MULTUM ich zostało wywiezionych przez Kluby na złomowiska. We wrocławskiej Sparcie pamiętam że się nie mieściły w garażach to je zrzucali po schodach do piwnicy razem z ramami JAWA Enduro czy Montesami i szkółkowymi Simsonami...
Auto Moto Klub Wrocławski
http://amkwroclawski.pl

Awatar użytkownika
Sebastian440
Administrator
Posty: 1960
Rejestracja: 2007-01-02, 00:48
Moje maszyny: .
www.mr16bp.blogspot.com
Lokalizacja: Thorn Kupie polskie motocykle sportowe seba440t2@wp.pl
Kontaktowanie:

Re: WSK Trial : MR16 T, 2.66; 175 i 250

Post autor: Sebastian440 » 2022-02-01, 11:40

Boro pisze:
2022-01-22, 21:40
Odkopię nieco dinozaura. Macie kolejny przykład ulepa spod znaku płaczącego migomatu ;) Ale nie zamierzam jej sprzedawać, tym bardziej jako oryginału.
Obrazek
Obrazek
Spoko wyszło :)
Kupię polskie motocykle sportowe, kontakt: seba440t2@wp.pl
http://www.mr16bp.blogspot.com ®

Awatar użytkownika
czankete
Posty: 1292
Rejestracja: 2013-09-26, 10:08
GG: 0
Moje maszyny: WSK, WFM, SHL i inne
Lokalizacja: Köpingebro - Sweden
Kontaktowanie:

Re: WSK Trial : MR16 T, 2.66; 175 i 250

Post autor: czankete » 2022-02-02, 09:34

...Boro trzeba było linka wrzucić z historią budowy ;-)
http://forum.motox.com.pl/viewtopic.php?f=14&t=39764

Awatar użytkownika
Jogurt
Posty: 326
Rejestracja: 2015-01-13, 13:07
GG: 0
Moje maszyny: Tylko polskie.
Kontaktowanie:

Re: WSK Trial : MR16 T, 2.66; 175 i 250

Post autor: Jogurt » 2022-02-02, 10:37

Z tym linkiem to jest zupełnie inna bajka. Teraz widać ile pracy kosztowało stworzenie tego motocykla. Brawo panie Boro.

Awatar użytkownika
Skinder
Posty: 2220
Rejestracja: 2007-03-22, 15:49
Moje maszyny: Perkoz 0001
Lokalizacja: Lubicz
Kontaktowanie:

Re: WSK Trial : MR16 T, 2.66; 175 i 250

Post autor: Skinder » 2022-02-02, 11:25

Zaglądałem na motoxa co jakiś czas, jak się chcę to można, kawał dobrej roboty :)

Facebooka tu nie ma, to dorzucę tylko kilka kwestii - po co to komu, nie wolno tak robić, to nie oryginał, robocizna się nie wlicza do kosztów, to już nie wsk, nigdy takich nie robili :D

Awatar użytkownika
CZESIO1958
Posty: 226
Rejestracja: 2011-10-02, 12:51
GG: 0
Moje maszyny: Junak (w trakcie)
MBK Evolis 80
Lokalizacja: Mysłowice
Kontaktowanie:

Re: WSK Trial : MR16 T, 2.66; 175 i 250

Post autor: CZESIO1958 » 2022-02-02, 15:37

Oj tam Oj tam
Jego motor to zrobił tak jak chciał :D
Dobra robota

Boro
Posty: 4
Rejestracja: 2020-01-26, 10:57
GG: 0
Moje maszyny: CZ 516'84
Fantic TX 150'80
WSK MR16T'73
Suzuki RM 80'84
Kontaktowanie:

Re: WSK Trial : MR16 T, 2.66; 175 i 250

Post autor: Boro » 2022-02-02, 18:08

czankete pisze:
2022-02-02, 09:34
...Boro trzeba było linka wrzucić z historią budowy ;-)
http://forum.motox.com.pl/viewtopic.php?f=14&t=39764
Powiem Ci tak, nie wrzucałem tutaj linka ani nie opisywałem budowy z takich powodów jak to, że rozmawiając na temat tej budowy, pytając o pewien szczegół, użytkownika tego forum zostałem olany. Drugi również z tego forum był proszony o zbudowanie zapłonu z pominięciem regulatora napięcia, zostałem olany. Zapłon kupiłem gdzie indziej i go przerobiłem sam. Kolejna kwestia - wyrażając swoją opinię o rodzimych kolekcjonerach pod filmikiem na YT pewnego pana, który teraz odbudowuje pierwszą serie WSK trial komentarz został usunięty. Więc wniosek, po co być tam gdzie cię nie chcą ;-) A zdjęcia pojawiły się tutaj ze względu właśnie na to, że w powszechnej opinii każda replika to ulep i po ch..j to budować ;-) Jak mi to powiedział kolekcjoner R.S. (nie chodzi o Rafała Sonika haha) po co budować replikę czegoś co istnieje ?!
Skinder pisze:
2022-02-02, 11:25
Facebooka tu nie ma, to dorzucę tylko kilka kwestii - po co to komu, nie wolno tak robić, to nie oryginał, robocizna się nie wlicza do kosztów, to już nie wsk, nigdy takich nie robili :D
Idealnie to ująłeś :lol:

halcik
Posty: 2230
Rejestracja: 2015-11-30, 09:25
GG: 0
Moje maszyny: WSK KOS 85 i inne
MZ ES 250/2 i inne
WFM OSA M52 i M50
Lokalizacja: Kutno
Kontaktowanie:

Re: WSK Trial : MR16 T, 2.66; 175 i 250

Post autor: halcik » 2022-02-02, 20:43

Fajnie że Ci się chciało, a jeszcze lepiej, że się nie kryjesz że to replika. Wygląda super i zazdroszczę jak by to był oryginał :)
Ma cieszyć właściciela, a to chyba robi :)

Awatar użytkownika
Skinder
Posty: 2220
Rejestracja: 2007-03-22, 15:49
Moje maszyny: Perkoz 0001
Lokalizacja: Lubicz
Kontaktowanie:

Re: WSK Trial : MR16 T, 2.66; 175 i 250

Post autor: Skinder » 2023-08-06, 13:06

https://www.youtube.com/watch?v=p8eP_Cbm7lY - Silnik z trialówki na stole :) Może kogoś taki odcinek zainteresuje :)

Awatar użytkownika
czankete
Posty: 1292
Rejestracja: 2013-09-26, 10:08
GG: 0
Moje maszyny: WSK, WFM, SHL i inne
Lokalizacja: Köpingebro - Sweden
Kontaktowanie:

Re: WSK Trial : MR16 T, 2.66; 175 i 250

Post autor: czankete » 2023-08-06, 18:00

Skinder pisze:
2023-08-06, 13:06
Może kogoś taki odcinek zainteresuje :)
...powiem tak - wszystkie przedstawiane przez Ciebie materiały są interesujące :-D ...

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości