WSK M21W2 Dudek 175

Opis poszczególnych elementów i części zastosowanych w danym modelu/wersji
Awatar użytkownika
SD455
Posty: 18
Rejestracja: 2007-02-11, 14:54
GG: 0
Lokalizacja: Mysłowice
Kontaktowanie:

Post autor: SD455 » 2007-02-22, 20:07

Dzisiaj postanowiłem przybliżyć wam wygląd i gabaryty właśnie tej kierownicy bez poprzeczki(własnoręcznie przed chwilą wymontowałem ją z mojego Dudka). Na 3 zdjęciach macie przedstawioną kierownicę bez poprzeczki pochodzącą z mojego Dudka oraz pochodzącą z Bąka z 76r. I myślę ,że dam wam tu te zdjęcia, a wnioski to chyba każdy widzi (zwłaszcza ,że zdjęcia są 1024x768, co mam nadzieję za bardzo nie rozwali wyglądu forum). No to oglądajcie i porównujcie (przynajmniej będziecie wiedzieć, że jedyną różnicą nie jest ta poprzeczka) :
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Kapiii
Założyciel
Posty: 601
Rejestracja: 2007-01-01, 23:11
GG: 2256655
Moje maszyny: .
WSK MR16T
WSK 2.66
Promot NC125
MTX 3-03
SKM 250
Lokalizacja: Toruń
Kontaktowanie:

Post autor: Kapiii » 2007-02-28, 23:39

SD455 świetne fotki, a tak wogóle to bardziej podoba mi się ta dolna... :)

Gadałem więc z p. Awokiem odnośnie niebieskiego Dudka, nie wiem czemu nie może sam sie na ten temat na forum wypowiedzieć, bo przecież je przegląda, ale już w to nie wnikam. Niestety jestem po formacie więc nie wkleje Wam całej rozmowy tylko w streszczeniu. A wiec wg. niego nie bylo takich Dudków, tzn. niebieskich. Ja sam mam tylko 3 fotki tego Dudka, jeszcze słabej jakości, które wysłałem p. Wieśkowi. Wg. niego ten motor jest przemalowany, czemu sie nie dziwie, ponieważ nie ma śladów po gumach na baku, czy też odciśnietych embletaów. Wrzucam te fotki, bo iwdze nikt tego jeszcze nie zrobił.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Kupię polskie motocykle sportowe, kontakt: kapiii@o2.pl
http://www.mr16bp.blogspot.com ®

Awatar użytkownika
SD455
Posty: 18
Rejestracja: 2007-02-11, 14:54
GG: 0
Lokalizacja: Mysłowice
Kontaktowanie:

Post autor: SD455 » 2007-03-02, 21:19

kapiii pisze:Ja sam mam tylko 3 fotki tego Dudka, jeszcze słabej jakości, które wysłałem p. Wieśkowi. Wg. niego ten motor jest przemalowany, czemu sie nie dziwie, ponieważ nie ma śladów po gumach na baku, czy też odciśnietych embletaów. Wrzucam te fotki, bo iwdze nikt tego jeszcze nie zrobił.
Pamiętam tego Dudka jak był na allegro i poszedł za 300 zł z hakiem (miał papiery, jednak brak tabliczki znamionowej, ale i tak okazja). Co do nieorginalności lakieru to jest to więcej niż pewne.

I pytanie do WojtkaW . Nie wiesz przypadkiem czy wychodziły Dudki czerwono, bordowego koloru :?: Mam 2 takie zdjęcia takich Dudków z allegro i mają taki właśnie kolor (1 tylko na boczkach, a drugi cały jest w takiej barwie) i te dwa motocykle mają napis "DUDEK" na boczkach w kolorze żółtym. Wiesz coś o tym :?:

Awatar użytkownika
Sebastian440
Administrator
Posty: 1960
Rejestracja: 2007-01-02, 00:48
Moje maszyny: .
www.mr16bp.blogspot.com
Lokalizacja: Thorn Kupie polskie motocykle sportowe seba440t2@wp.pl
Kontaktowanie:

Post autor: Sebastian440 » 2007-03-05, 16:52

Co do naszego dudka to kierownica już jest nawet dwie :zdrowko: i zastanawiamy się czy czasem nie przemalowac go na czerwień meks. :evil:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
pawel15
Posty: 1247
Rejestracja: 2007-01-31, 19:41
GG: 2782862
Moje maszyny: WSK B3 i "Kos" 1980, WSK B3 1977, WSK B1 1969
Lokalizacja: Dąbie
Kontaktowanie:

Post autor: pawel15 » 2007-03-06, 14:54

Dudek Tutaj można podziwiać ładnego Dudka
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 2007-03-06, 17:36 przez pawel15, łącznie zmieniany 3 razy.

Awatar użytkownika
Kapiii
Założyciel
Posty: 601
Rejestracja: 2007-01-01, 23:11
GG: 2256655
Moje maszyny: .
WSK MR16T
WSK 2.66
Promot NC125
MTX 3-03
SKM 250
Lokalizacja: Toruń
Kontaktowanie:

Post autor: Kapiii » 2007-03-29, 20:50

Mam do Was pytanie, posiada ktoś org. głowice w swoim Dudusiu?? Potrzebuje zdjęcia spodu, aby porównać ze zwykłą 175-tką :)

Oglądając zdjęcia tylnich kierunków mam do was pytanie. Jak sądzicie, czy występowały 2 rodzaje?? Różnią się one tym, iż w jednych jest otwór tylko na jedą srubę, a w innych jest blaszka, dzięki której możemy kierunki przykręcić pod obie śrubki :) Co o tym myślicie?? :P Załączam fotki dla porównia...
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Kupię polskie motocykle sportowe, kontakt: kapiii@o2.pl
http://www.mr16bp.blogspot.com ®

Awatar użytkownika
SD455
Posty: 18
Rejestracja: 2007-02-11, 14:54
GG: 0
Lokalizacja: Mysłowice
Kontaktowanie:

Post autor: SD455 » 2007-03-30, 20:05

kapiii pisze:Różnią się one tym, iż w jednych jest otwór tylko na jedą srubę, a w innych jest blaszka, dzięki której możemy kierunki przykręcić pod obie śrubki :) Co o tym myślicie?? :P Załączam fotki dla porównia...
Ja osobiście spotkałem się tylko z tymi mocowaniami na 2 fotce. Jednak takie jakie przedstawiłeś na 1 fotce też są oryginalne. 2 razy widziałem takie właśnie mocowania, takich kierunków na allegro. Wcześniej myślałem, że może do pierwszych Kobuzów montowano takie jak dałeś na 1 zdjęciu, a te na 2 do Dudków. I okazuje się to nieprawdą. Może po prostu np. w pewnym okresie wprowadzono mocowanie widoczne na zdjęciu 1, albo na odwrót. Ciężko powiedzieć jak to z tym naprawdę było.

stanley

Post autor: stanley » 2007-04-09, 19:55

to teraz ja Wam opisze jak wyglada mój duduś (1977rok):osłony pod silnikiem sa przykręcone na jednej śrubie razem z silnikiem (i nie ma dodatkowego otworu tak jak w starszych typach ,kierunkowsakzy sa aluminiowe mocowane na jednej śrubie ,odblaski pomaranczowe sa tylko z przodu z tylu prawdopodobnie nie bylo,kierownica byla z poprzeczka ta wyzsza,znaczki na zbiorniku mam przyklejane a nie przykrecane ,gumy byly ale niestety gdzies kiedys przepadły(nie u mnie ),koła mam oba od nowosci napewno 18 calowe ,oslony boczne sa blaszane ,a cały duduś byl pomaranczowy .Kupilem go od pierwszego wlasciciela z dowodem rejestracyjnym i ksiazka gwarancyjna

[ Dodano: 2007-04-09, 20:01 ]
aha jeszcze jedno :nie zastanawialiscie sie czy to moze zalezy czy wersja byla eksportowa czy na kraj i kierunki mogly byc chromowane albo aluminiowe podobnie jak z cewkami i prostownikami -chyba nie wiem napewno- ale na allegro byla kiedys cewka i prostownik angielski i podpisane bylo ze do dudka

Awatar użytkownika
Kapiii
Założyciel
Posty: 601
Rejestracja: 2007-01-01, 23:11
GG: 2256655
Moje maszyny: .
WSK MR16T
WSK 2.66
Promot NC125
MTX 3-03
SKM 250
Lokalizacja: Toruń
Kontaktowanie:

Post autor: Kapiii » 2007-04-10, 00:18

Hmm, a to ciekawe, jesli mozesz to zrob zdjacie przedniego uchytu silnika i oslony, pierwszy raz slysze o takim czymś....
stanley pisze:odblaski pomaranczowe sa tylko z przodu z tylu prawdopodobnie nie bylo
Jeśli masz odblaski z przodu, to były i z tyłu. Spójrz czy nie masz gdzieś odbitego uchwytu... Skoro gumy sie gdzies zapodzialy, to mozliwe ze odblaski też.
Kupię polskie motocykle sportowe, kontakt: kapiii@o2.pl
http://www.mr16bp.blogspot.com ®

Awatar użytkownika
SD455
Posty: 18
Rejestracja: 2007-02-11, 14:54
GG: 0
Lokalizacja: Mysłowice
Kontaktowanie:

Post autor: SD455 » 2007-04-10, 08:35

Co do osłon to też bardzo mnie to ciekawi, bo o takiego rozwiązania jeszcze nie słyszałem.
Stanley mam do Ciebie kilka pytań odnośnie twojego "Dudka". Pierwsze co mnie ciekawie (oprócz tych osłon) to czy na boczkach masz napis "Dudek" czy może taką kalkomanię jak ja mam w swoim? Drugie pytanie dotyczy tego czy masz może w swoim "Dudku" podpórkę boczną i czy były w nim montowane lusterka na wysokich wspornikach? Wiem dobrze ,że te elementy mogły zostać wymontowane przez poprzedniego właściciela ,ale pytam ,bo może akurat Ci się to ostało, a ja nie jestem pewien czy takie elementy były w tym roku montowane czy może z nich zrezygnowano. I ostatnie pytanie: jak wyglądają u Ciebie mocowania kierunków? Są to jakieś inne mocowania niż podał Kapiii ? Jeśli tak to poproszę o zdjęcia ;-) Pozdrawiam kolejnego posiadacza "Dudka" SD455

stanley

Post autor: stanley » 2007-04-10, 13:16

jakie bylo logo na boczkach to wam nie powiem bo gdy go kupilem to bylo na nim tyle farby ........... mocowanie oslony pod silnik jest przykrecone na jednej srubie razem z silnikiem (niema dodatkowego otworu i wszystko pasuje),podporke boczna mam ,o lusterkach mi nic nie wiadomo ,a mocowania kierunkow sa na jednej srubie .Jeszcze popytam wlasciciela (pierwszego )moze wie co i jak

Awatar użytkownika
Marcin
Posty: 422
Rejestracja: 2007-01-02, 22:05
GG: 0
Moje maszyny: WSK M21W2S1
BARRON 125
WFM M06
M-72
Lokalizacja: Adelnau
Kontaktowanie:

Post autor: Marcin » 2007-04-15, 19:35

potrzebowalbym wymiarów mocowania siodła w ramie WSK BĄK ( pokazane na fotce czerwoną otoczką ) wskazałem potrzebne odległości od belki, wysokość tych uchwytów itp.
z góry wielkie dzięki
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
SD455
Posty: 18
Rejestracja: 2007-02-11, 14:54
GG: 0
Lokalizacja: Mysłowice
Kontaktowanie:

Post autor: SD455 » 2007-04-16, 09:16

Zdjęcie pochodzi co prawda z mojego Dudka, ale myślę ,że ten element jest taki sam dla Bąka i Dudka ;-) Zdjęcie ma wysoką rozdzielczość więc nie powienieneś mieć trudności z odczytaniem skali. Pozdrawiam SD455 ;-)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Marcin
Posty: 422
Rejestracja: 2007-01-02, 22:05
GG: 0
Moje maszyny: WSK M21W2S1
BARRON 125
WFM M06
M-72
Lokalizacja: Adelnau
Kontaktowanie:

Post autor: Marcin » 2007-05-04, 09:16

potrzebowałbym dokładnych wymiarów linki gazu z WSK-i Bąk ( oczywiście jak ktoś ma oryginalna linke ), gdyż kupiłem w sklepie 2 metrową ( tak już skracałem, ale zdaje mi się że jest jeszcze za długa ) przy zgięciach linki ( bez kręcenia manetką ) silnik wchodzi na wysokie obroty.... :-? najlepiej byłoby zmierzyć osobno linkę i pancerz :pada:
z góry dzieki

stanley

Post autor: stanley » 2007-05-04, 16:49

a mogłby mi ktos z Was podac wymiary tej blokady do oparcia w dudku ?? linki niestety nie mam to Ci nie podam jej dł.

Awatar użytkownika
ŻbiKu
Posty: 1624
Rejestracja: 2007-01-02, 22:10
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175 KOBUZ CUSTOM 82`,
YAMAHA YZF 1000R THUNDERACE
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontaktowanie:

Post autor: ŻbiKu » 2007-05-04, 21:14

Skoro Scrambler wchodzi ci na wysokie obroty to chyba jest za krótka a nie za długa. Albo ma za mało luzu. Odwiń jeszcze z troszke pancerza i wyreguluj śrubką.

Awatar użytkownika
Kapiii
Założyciel
Posty: 601
Rejestracja: 2007-01-01, 23:11
GG: 2256655
Moje maszyny: .
WSK MR16T
WSK 2.66
Promot NC125
MTX 3-03
SKM 250
Lokalizacja: Toruń
Kontaktowanie:

Post autor: Kapiii » 2007-05-06, 01:09

Tak na dobrą sprawę, to najlepiejby było gdyby ktoś z Was zwymiarował linke gazu, sprzegła i przedniego hamlulca od Dudka (długość pancerza i linki), bo ja też musze dorobić, no i do kompletu od Bąka, pewnie też kiedyś sie komuś przyda ;) Ciekawe kto sie ruszy....
Kupię polskie motocykle sportowe, kontakt: kapiii@o2.pl
http://www.mr16bp.blogspot.com ®

Awatar użytkownika
SD455
Posty: 18
Rejestracja: 2007-02-11, 14:54
GG: 0
Lokalizacja: Mysłowice
Kontaktowanie:

Post autor: SD455 » 2007-05-06, 10:46

stanley pisze:a mogłby mi ktos z Was podac wymiary tej blokady do oparcia w dudku ?? linki niestety nie mam to Ci nie podam jej dł.
Masz:
Obrazek
Średnica tam gdzie jest gwint: 0,5 cm
Średnica w pozostałych miejscach: 0,6 cm
Reszta tak jak na zdjęciu.

A co do linki to niestety ja też nie mam takiej linki, ani nie znam wymiarów, a w zasadzie to też by mi się to przydało.

Awatar użytkownika
Marcin
Posty: 422
Rejestracja: 2007-01-02, 22:05
GG: 0
Moje maszyny: WSK M21W2S1
BARRON 125
WFM M06
M-72
Lokalizacja: Adelnau
Kontaktowanie:

Post autor: Marcin » 2007-05-06, 10:58

no to tak, zmierzyłem dwie linki od sprzęgła i do przedniego hamulca ( l. sprzęgła do silnika 125 ccm, natomiast linka hamulca będzie miała taką samą dł. jak do Bąka i Dudka )
linka sprzęgła: pancerz - 137cm, linka - 154cm
linka hamulca: pancerz - 132cm, linka - 150cm

jak w cześniej pisałem mam linke gazu o dł. 2m, i niestety nie wiem ile ma oryginał :afro:

Awatar użytkownika
Gaceczkos
Posty: 203
Rejestracja: 2007-01-01, 23:28
GG: 0
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Gaceczkos » 2007-05-06, 21:41

Podaję długości linek do WSK Dudek:
- linka sprzęgła: długość pancerza - 144 cm; długość linki z końcówkami - 158 cm,
- linka hamulca: długość pancerza - 129 cm; długość linki z końcówkami - 142,5 cm,
- linka ssania: długość pancerza - 130 cm; długość linki z końcówkami - 138,5 cm.
WSK - Wrócisz Szybciej Koleją

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości