WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Opis poszczególnych elementów i części zastosowanych w danym modelu/wersji
Awatar użytkownika
Sarmat
Posty: 364
Rejestracja: 2013-11-01, 15:11
Moje maszyny: WSK 125 B1
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Post autor: Sarmat » 2016-04-22, 19:31

Mam kolejną wątpliwość, mianowicie zajmuję się od wczoraj licznikiem i póki co czekam na linkę, ale tu pytanie, czy jeżeli nie ma zamontowanej linki to ślimak/napęd przy kole może się obracać wraz z kołem do tyłu? Podczas jazdy raczej się zblokowuje i się nie kręci, ale jak już cofam gdy chce się nawrócić to cofa mnie wraz ze ślimakiem i nie wiem czy to jest dobrze. Może są tam jakieś podkładki których nie mam? Mam tam kolejno: ślmiak, podkładka z tymi otworami na zęby ślimaka, podkładka filcowa i łożysko.

Pozdr
Moja renowacja WSK 125 - klik

rolecki
Posty: 220
Rejestracja: 2014-01-22, 22:28
GG: 0
Moje maszyny: Wsk M06B3
Jawa Ts 350
Honda CBF
600SA
Lokalizacja: Halinów
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Post autor: rolecki » 2016-04-22, 20:14

Powinieneś jeszcze mieć taką cienką tulejkę-podkładkę między ślimakiem a łożyskiem wchodzi w środek filcu tak jak masz teraz to jest źle i dlatego Ci się ślimak cofa a w dalszym użytkowaniu obetrzesz sobie piastę od ślimaka.

Awatar użytkownika
Sarmat
Posty: 364
Rejestracja: 2013-11-01, 15:11
Moje maszyny: WSK 125 B1
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Post autor: Sarmat » 2016-04-22, 20:56

rolecki pisze:Powinieneś jeszcze mieć taką cienką tulejkę-podkładkę między ślimakiem a łożyskiem wchodzi w środek filcu tak jak masz teraz to jest źle i dlatego Ci się ślimak cofa a w dalszym użytkowaniu obetrzesz sobie piastę od ślimaka.
Właśnie teraz ślimak jest delikatnie zeszlifowany. Masz może zdjęcie tego cuda? I jakieś wymiary, poszukam jeszcze raz w google, ale jak wcześniej nie znalazłem to i teraz wątpie. Pomiędzy lagą a ślimakiem nie ma żadnych podkładek?
Moja renowacja WSK 125 - klik

rolecki
Posty: 220
Rejestracja: 2014-01-22, 22:28
GG: 0
Moje maszyny: Wsk M06B3
Jawa Ts 350
Honda CBF
600SA
Lokalizacja: Halinów
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Post autor: rolecki » 2016-04-22, 21:00

Tutaj masz wszystko: http://www.skuterdebica.hg.pl/inc/display.php?id=3758 Ta tulejka jest podobna jak ta z drugiej strony w przednim kole tylko węższa.

Awatar użytkownika
Sarmat
Posty: 364
Rejestracja: 2013-11-01, 15:11
Moje maszyny: WSK 125 B1
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Post autor: Sarmat » 2016-04-22, 22:52

rolecki pisze:Powinieneś jeszcze mieć taką cienką tulejkę-podkładkę między ślimakiem a łożyskiem wchodzi w środek filcu tak jak masz teraz to jest źle i dlatego Ci się ślimak cofa a w dalszym użytkowaniu obetrzesz sobie piastę od ślimaka.
Dzięki, być może taką jeszcze mam więc od jutra zabieram się za to :D

EDIT: Faktycznie pomogło. Dzięki ogromne bo ślimak jest już na stałe, mogłem ścisnąć oś nakrętką do koła a sam predkosciomerz się obraca :)
Moja renowacja WSK 125 - klik

Awatar użytkownika
Sarmat
Posty: 364
Rejestracja: 2013-11-01, 15:11
Moje maszyny: WSK 125 B1
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Post autor: Sarmat » 2016-04-25, 13:00

Ekhm, znowu się dopytam bo coś nie daje mi spać po nocach. Już z dwa miesiące temu pisałem o ocierającym pręcie hamulca o błotnik co wkur**a mnie niemiłosiernie bo z jednej strony hamulec odbija słabo, a z drugiej niszczy lakier.

Pomyślałem, że zamontuje dołem bo z internetu wynika, że można to montować zamiennie (jednak więcej użytkowników korzysta z wersji górnej :D )
Potrzebuję zdjęć kogoś kto ma puszczone dołem. Jak i jaką ma zamontowaną sprężynę przy rozpieraku, ramię tego hamulca i którędy przebiega ramię hamulcowe w stopce, czy górą czy dołem. Byłbym niezwykle wdzięczny, albowiem metodą prób i błędów trudno jest mi coś wykminić.

pozdr
Moja renowacja WSK 125 - klik

Awatar użytkownika
krzysiek200
Moderator
Posty: 885
Rejestracja: 2012-12-02, 22:26
GG: 0
Moje maszyny: WSK M21W2 DUDEK '75
WSK M21W2 KOBUZ '77
Lokalizacja: Łowicz/Nieborów
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Post autor: krzysiek200 » 2016-04-25, 13:14

Nie lepiej podgiac pret?

Awatar użytkownika
Sarmat
Posty: 364
Rejestracja: 2013-11-01, 15:11
Moje maszyny: WSK 125 B1
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Post autor: Sarmat » 2016-04-25, 13:38

Niby można, ale chyba przy montażu tak nie robili ;D Póki co pytam o wyjścia nieinwazyjne
Moja renowacja WSK 125 - klik

sbanys
Posty: 799
Rejestracja: 2013-12-29, 20:10
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06B1, WSK M150, WSK M06-64,
WSK M06 L, WSK M06 Z2
Lokalizacja: Wolbrom
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Post autor: sbanys » 2016-04-25, 16:49

Czy podczas montażu tak robili, możliwe.
Zabrałem się za remont mojej B1 z 71r i mam pręt od hamulca wygięty a puszczony był górą. U B1 z 67 mam pręt prosty a puszczony dołem.

karol123
Posty: 98
Rejestracja: 2015-02-15, 23:17
GG: 0
Moje maszyny: WSK,jawa,MZ,bmw
Lokalizacja: Poznan
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Post autor: karol123 » 2016-05-01, 18:37

Witam panowie zaczynam kolejny projekt renowacji po WFM która prezentuje sie pięknie a mianowicie WSK B1 z tym ze miała to byc pełna dwuramówka ale wyszlo jak wyszło jest takie cudo.Pytanie do was co musze dokupic bez tych boczków wygląda tragicznie ale niby tak te wersje miały
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

sbanys
Posty: 799
Rejestracja: 2013-12-29, 20:10
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06B1, WSK M150, WSK M06-64,
WSK M06 L, WSK M06 Z2
Lokalizacja: Wolbrom
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Post autor: sbanys » 2016-05-01, 19:49

To co masz to M06-64 ni B1.
Z oczywistych spraw to brakuje filtra, osłony magneta + zapłon, krótkiej osłony łańcucha, łańcucha, gąbki i pokrowca.

karol123
Posty: 98
Rejestracja: 2015-02-15, 23:17
GG: 0
Moje maszyny: WSK,jawa,MZ,bmw
Lokalizacja: Poznan
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Post autor: karol123 » 2016-05-01, 21:04

Szkoda bo chciałem B1 ale sie nie popisali z ta wersją taka obskurna bez tych narzędziówek.

Awatar użytkownika
CrazyMario
Posty: 246
Rejestracja: 2013-04-26, 22:43
GG: 7935765
Moje maszyny: M06-64
Lokalizacja: Stolno
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Post autor: CrazyMario » 2016-05-01, 21:11

karol123 pisze:Szkoda bo chciałem B1 ale sie nie popisali z ta wersją taka obskurna bez tych narzędziówek.
Co ty opowiadasz - ta wersja jest o wiele ładniejsza od B1 !!!!!!!!

Awatar użytkownika
Sarmat
Posty: 364
Rejestracja: 2013-11-01, 15:11
Moje maszyny: WSK 125 B1
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Post autor: Sarmat » 2016-05-02, 00:37

CrazyMario pisze:
karol123 pisze:Szkoda bo chciałem B1 ale sie nie popisali z ta wersją taka obskurna bez tych narzędziówek.
Co ty opowiadasz - ta wersja jest o wiele ładniejsza od B1 !!!!!!!!
No chyba nie ;D
Moja renowacja WSK 125 - klik

rolecki
Posty: 220
Rejestracja: 2014-01-22, 22:28
GG: 0
Moje maszyny: Wsk M06B3
Jawa Ts 350
Honda CBF
600SA
Lokalizacja: Halinów
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Post autor: rolecki » 2016-05-02, 22:52

Co ty opowiadasz - ta wersja jest o wiele ładniejsza od B1 !!!!!!!![/quote]

Jaka ładniejsza to jest mocno okrojona wersja Z2.M06-64 był motocyklem produkowanym najtańszym kosztem ,bez chromów ,narzędziówek na wąskich błotnikach. B1 był pierwszym motocyklem Wsk ,który w tamtych czasach dostał znak jakości 1 i spełniał normy głośności z nowym tłumikiem szmerów ssania i już miał kilka rozwiązań ,które przejął model B3.
Nie wiem ,gdzie 64 jest ładniejsza od B1

Awatar użytkownika
Adam_Ga
Posty: 975
Rejestracja: 2011-10-16, 17:51
Moje maszyny: 125 & 175 & 350
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Post autor: Adam_Ga » 2016-05-03, 11:36

karol123 pisze:Szkoda bo chciałem B1 ale sie nie popisali z ta wersją taka obskurna bez tych narzędziówek.
Dołóż osłony z B1 i albo nerki z wcześniejszych modeli i tyle ;)
"Jak się dba to się i jedzie, jak się nie dba to się nie będzie jechało"

Awatar użytkownika
mecen82
Posty: 27
Rejestracja: 2011-01-12, 20:15
GG: 0
Moje maszyny: wsk 125 M06 B1 1967 r.
Lokalizacja: Gniezno
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Post autor: mecen82 » 2016-05-12, 07:52

Witam Panowie potrzebuję pomocy odnośnie zdjęć poglądowych mocowania sprężyny stopki centralnej gdzie konkretnie ona jest zaczepiona i może ktoś ma zdjęcie blaszki podtrzymującej stopki centralne. Czy jest sens zakładania czy ktoś ma inny patent?
Wiem że temat był tu poruszany jednak niestety nie mogę znaleźć zdjęć a na allegro są 2 rodzaje uchwytów sprężyn do B1.
Czy taka sprężyna była w wsk M06 B1?
Zakupiłem również taką blaszkę mocowania ale dowiedziałem się że były jakieś inne.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Sarmat
Posty: 364
Rejestracja: 2013-11-01, 15:11
Moje maszyny: WSK 125 B1
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Post autor: Sarmat » 2016-05-12, 09:55

Na stronie 13 tego tematu masz zdjęcia. Ta sprężyna jest od nowych modeli
Moja renowacja WSK 125 - klik

karol123
Posty: 98
Rejestracja: 2015-02-15, 23:17
GG: 0
Moje maszyny: WSK,jawa,MZ,bmw
Lokalizacja: Poznan
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Post autor: karol123 » 2016-05-14, 19:17

karol123 pisze:Witam panowie zaczynam kolejny projekt renowacji po WFM która prezentuje sie pięknie a mianowicie WSK B1 z tym ze miała to byc pełna dwuramówka ale wyszlo jak wyszło jest takie cudo.Pytanie do was co musze dokupic bez tych boczków wygląda tragicznie ale niby tak te wersje miały

Kupiłem rame od B1 rok 69 z czesciowym osprzetem tylnym błotnikiem oraz przednim reszta bedzie mam nadzieje pasowac z tej wersji M06 64. Panowie a jaka powiina byc osłona łancucha ta przy silniku krótka czy długa?

Awatar użytkownika
Sarmat
Posty: 364
Rejestracja: 2013-11-01, 15:11
Moje maszyny: WSK 125 B1
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Post autor: Sarmat » 2016-05-14, 19:39

Oczywiście że krótka
Obrazek
Moja renowacja WSK 125 - klik

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość