WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Opis poszczególnych elementów i części zastosowanych w danym modelu/wersji
Odpowiedz
sbanys
Posty: 798
Rejestracja: 2013-12-29, 20:10
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06B1, WSK M150, WSK M06-64,
WSK M06 L, WSK M06 Z2
Lokalizacja: Wolbrom
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Post autor: sbanys » 2015-12-23, 23:35

Dokładnie tak jak Savier pisze.
Ja w swojej malowałem pędzlem z długim włosiem za nim zabrałem sie za ich namalowanie poćwiczyłem chyba z miesiąc a i tak podczas malowania ręka trochę zadrżała.
Jestem zadowolony może nie wyszły idealnie ale fabryczne szparunki też nie były.

Zino120
Posty: 4
Rejestracja: 2015-11-09, 23:14
GG: 0
Moje maszyny: Wsk m06-64 z 1964 i 1967
Wsk 175 z1976 i 1981
Lokalizacja: Wielkopolska
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Post autor: Zino120 » 2015-12-24, 12:39

Szkoda mi tylko lakieru bo jest naprawdę super odmalowana i chciałbym to zrobić w miarę ładnie.

Zino120
Posty: 4
Rejestracja: 2015-11-09, 23:14
GG: 0
Moje maszyny: Wsk m06-64 z 1964 i 1967
Wsk 175 z1976 i 1981
Lokalizacja: Wielkopolska
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Post autor: Zino120 » 2015-12-24, 12:43

Tak czy inaczej szablon na bak by pomógł poprowadzić pędzel

Matej
Administrator
Posty: 736
Rejestracja: 2012-01-18, 22:11
GG: 2507850
Moje maszyny: Wsk MR16 T
Wsk 125 Kos,
Wsk 175 kobuz,
Romet chart 211
Lokalizacja: Miłoszyce
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Post autor: Matej » 2016-01-26, 11:40

Panowie potrzebuje zdjecie jak zamocowana jest blacha co łapie stopki centralne oraz jak to wygląda jak sa stopki w niej wsadzone

kanuj
Posty: 233
Rejestracja: 2011-10-21, 20:12
GG: 0
Moje maszyny: Junak M10 62r
Wsk M06B3 74r
shl m04 51r
wsk m06 64, 64r
Lokalizacja: Parczew
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Post autor: kanuj » 2016-01-26, 16:54

Mogę zrobić zdjęcia jak to wygląda w M06 64.

WaMar
Posty: 3
Rejestracja: 2016-02-21, 22:35
GG: 0
Moje maszyny: Wsk m06b1 (1966r.)
honda vt500c
Lokalizacja: Słupsk
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Post autor: WaMar » 2016-02-28, 19:48

witam.
mogę zrobić te zdjęcia ale potrzebuje co najmniej 3-4 dni

btw
chcę swoja b1 zrobić na oryginał a nie wyświetlają mi się zdjęcia z pierwszej strony, a to później trochę utrudnia nawet zrozumienie dalszych rozmów na jej temat. czy to chwilowy błąd? czy to u mnie coś nie gra? mogę liczyć na wsparcie... jestem tu nowy.
Pozdrawiam
Marcin

grzeniuk78
Posty: 2
Rejestracja: 2016-02-24, 19:19
GG: 0
Moje maszyny: Junak
WSK B1
Lokalizacja: Bochnia
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Post autor: grzeniuk78 » 2016-03-01, 21:22

Witam kolegów. Z racji, że jestem tutaj nowy i dopiero raczkuję w temacie WSKi (wstyd przyznać, ale zawsze ją traktowałem po macoszemu) Dojrzałem i zakupiłem spod kupy z sianem WSK (a raczej kawałki WSKi) o nr ramy SO1017175 z roku 1970. Otóż motocykl ma nieoryginalny silnik, ale w czym rzecz. Posiada lampę starego typu i licznik do 100km/h. Niestety brakuje i siedzenia. Moje pytanie. Czy bazując na wiedzy przekazanej na tym forum mogę przypuszczać, że posiadała ona siedzenie profilowane, a licznik i lampa są w oryginale? Dodaje, że motocykl nie nosi śladó jakichkolwiek przeróbek.

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6293
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Post autor: Savier » 2016-03-02, 00:11

Bez zdjęć trudno jest ocenić, ale w tym roku te części mogły występować.

grzeniuk78
Posty: 2
Rejestracja: 2016-02-24, 19:19
GG: 0
Moje maszyny: Junak
WSK B1
Lokalizacja: Bochnia
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Post autor: grzeniuk78 » 2016-03-02, 21:00

Na chwilę obecną mam tylko takie fotki
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Adam_Ga
Posty: 973
Rejestracja: 2011-10-16, 17:51
Moje maszyny: 125 & 175 & 350
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Post autor: Adam_Ga » 2016-03-03, 14:11

Na moje jest OK
"Jak się dba to się i jedzie, jak się nie dba to się nie będzie jechało"

WaMar
Posty: 3
Rejestracja: 2016-02-21, 22:35
GG: 0
Moje maszyny: Wsk m06b1 (1966r.)
honda vt500c
Lokalizacja: Słupsk
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Post autor: WaMar » 2016-03-19, 11:39

Matej pisze:Panowie potrzebuje zdjecie jak zamocowana jest blacha co łapie stopki centralne oraz jak to wygląda jak sa stopki w niej wsadzone



Ponawiam prośbę o ponowne załadowanie zdjęć B1 z pierwszej strony, ponieważ nie wyświetlają się!
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Sarmat
Posty: 364
Rejestracja: 2013-11-01, 15:11
Moje maszyny: WSK 125 B1
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Post autor: Sarmat » 2016-03-19, 20:57

Hej

Pytałem już o to wcześniej, ale jak zwykle u mnie pojawiają się problemy. Chodzi mianowicie o odbojnik stopki centralnej w B1. Mam taki zestawik, wyglądający tak samo jak u kolegi sbanys który postował zdjęcia na stronie 13 tego tematu
Obrazek
Z jakiegoś powodu, zestawik nie chce odbijać mi stopki z powrotem. Ba, nawet nie podniesie się do góry, no bo po co. Zamontowany w taki sam sposób jak właśnie na zdjęciu kolegi. O kij tu chodzi, były tu może inne wersje sprężyn czy haczyków o których nie mam pojęcia? Mógłby ktoś jeszcze dodać zdjęcia jak ma to u siebie i jak to działa dokładnie? Z góry dzięki

EDIT: http://allegro.pl/sprezyna-stopki-centa ... 30094.html może to właśnie taka powinna być?
Moja renowacja WSK 125 - klik

sbanys
Posty: 798
Rejestracja: 2013-12-29, 20:10
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06B1, WSK M150, WSK M06-64,
WSK M06 L, WSK M06 Z2
Lokalizacja: Wolbrom
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Post autor: sbanys » 2016-03-19, 21:31

Zamontuj w moto i zrób zdjęcie. Może przyczyna leży gdzie indziej że nie odbija stopki.

WaMar
Posty: 3
Rejestracja: 2016-02-21, 22:35
GG: 0
Moje maszyny: Wsk m06b1 (1966r.)
honda vt500c
Lokalizacja: Słupsk
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Post autor: WaMar » 2016-03-19, 23:52

Jaki rok tej b1... U mnie czegos takiego nie spodkalem...

Awatar użytkownika
Sarmat
Posty: 364
Rejestracja: 2013-11-01, 15:11
Moje maszyny: WSK 125 B1
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Post autor: Sarmat » 2016-03-20, 11:22

sbanys pisze:Zamontuj w moto i zrób zdjęcie. Może przyczyna leży gdzie indziej że nie odbija stopki.
Zrobię je dopiero w środę bo na tygodniu nie znajdę czasu.
WaMar pisze:Jaki rok tej b1... U mnie czegos takiego nie spodkalem...
69
Moja renowacja WSK 125 - klik

Awatar użytkownika
Sarmat
Posty: 364
Rejestracja: 2013-11-01, 15:11
Moje maszyny: WSK 125 B1
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Post autor: Sarmat » 2016-03-24, 14:23

Mam już ten haczyk
http://m.imgur.com/a/koROr
Pierwsze dwa zdjęcia to złożony a drugi to rozłożony. Jak mówiłem nie odbija i ciul wie o co to chodzi
http://allegro.pl/nowa-sprezyna-stopki- ... 85182.html może trzeba zamontować mniejszą?
Moja renowacja WSK 125 - klik

Awatar użytkownika
Sarmat
Posty: 364
Rejestracja: 2013-11-01, 15:11
Moje maszyny: WSK 125 B1
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Post autor: Sarmat » 2016-03-26, 15:47

Jak rozumiem to raczej ciężko tutaj o jakąś receptę na te schorzenie? :/ Czy myślicie ze to może być wina za długiej sprężyny? W sumie tu ciężko jest uznać inny powód.
Moja renowacja WSK 125 - klik

sbanys
Posty: 798
Rejestracja: 2013-12-29, 20:10
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06B1, WSK M150, WSK M06-64,
WSK M06 L, WSK M06 Z2
Lokalizacja: Wolbrom
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Post autor: sbanys » 2016-03-26, 16:19

Wszystko wygląda w porzadku więc próbował bym z krótszą spręzyną.

Awatar użytkownika
Sarmat
Posty: 364
Rejestracja: 2013-11-01, 15:11
Moje maszyny: WSK 125 B1
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Post autor: Sarmat » 2016-04-03, 20:20

Jeszcze jedno, nie macie problemów z ocierającym o błotnik prętem hamulca tylnego w B1? Pręt z skuterdębicy, poprowadzony górą, w dodatku mam wrażenie, że jest za krótki. Przez to niszczy mi się lakier na błotniku i sam hamulec ciężko odbija, a szkoda mi błotnika giąć. Może jest sens zastosować jakieś podkładkę która dystansowałaby na tyle by nie ocierać? Ktoś to przerabiał?
Moja renowacja WSK 125 - klik

Awatar użytkownika
Sarmat
Posty: 364
Rejestracja: 2013-11-01, 15:11
Moje maszyny: WSK 125 B1
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B, M06-64, M06B1 - 125

Post autor: Sarmat » 2016-04-21, 21:35

Wsadziłem krótszą sprężynę kupioną na SD i jest już git.
Moja renowacja WSK 125 - klik

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość