WSK M06 1955-1958 125

Opis poszczególnych elementów i części zastosowanych w danym modelu/wersji
Awatar użytkownika
peter1
Posty: 29
Rejestracja: 2008-07-05, 20:13
GG: 0
Kontaktowanie:

WSK M06 1955-1958 125

Post autor: peter1 » 2008-03-29, 20:24

W latach 50. XX w. władze PRL-u podjęły decyzje o rozszerzeniu produkcji tanich, wytrzymałych, ekonomicznych, a przede wszystkim dostępnych dla szerokiej rzeszy ludzi motocykli. Po przeniesieniu produkcji modeli SHL do Warszawy zaczęto modernizować dotychczasowe modele. Po SHL M05 wprowadzono model WFM M06 (ochrzczony już nazwą Warszawskiej Fabryki Motocykli). Tak rozpoczęła się historia modeli WSK M06.

Serię informacyjną motocykli WSK M06 zmontowano po dostarczeniu dokumentacji i elementów motocykla z Warszawskiej Fabryki w 1954 roku.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Produkcję seryjną WSK rozpoczęto w 1955 roku. Elementy nadwozia, jak i silniki dostarczano z WFM. Były to identyczne motocykle. Rozróżnić je można było tylko poprzez spojrzenie na tabliczkę znamionową i pole numerowe ramy.

Silnik motocykla wzięto ze "stajni" SHL z modelu M04/M05. Zapłon i koło magnesowe pozostawały te same (moc 17 Wat). Zmieniono wał korbowy, choć tulejka w korbowodzie pozostawała ta sama (12mm). Zmodernizowano tłok (w shl m04 był z odlewni FSO).

Opis silnika S01:
-dwusów
-średnica cylindra 52 mm
-skok tłoka 58 mm
-pojemność skokowa 123 ccm
-stopień sprężania 6
-moc maksymalna 4 KM przy 4250 obr/min
-skrzynia biegów wbudowana w kartery silnika
-przeniesienie napędu z wału na skrzynię biegów łańcuszkiem sprzęgłowym
-sprzęgło mokre, miało 3 tarcze
-zasilany gaźnikiem G16
-chłodzony powietrzem

Opis nadwozia:

Rama:
Historia ramy motocykla WSK M06 sięga aż czasów przedwojennych, a mianowicie motocykla SHL 98. Rama ta została poddana wielu modyfikacjom służąc w wielu motocyklach, poczynając od SHL M02, M03, M04, M05. Na podstawie tej samej ramy zbudowano wspaniałe rajdowe SHL-ki: RJ1 i RJ2 (dodano suwaki). Tak samo było w przypadku motocykla WSK M06. Przerobiono w zasadzie tylko tył ramy dodając amortyzowanie tylnego koła. Zmiany dotyczyły także sposobu zawieszenia silnika. Nie jest tak, że jest to ta sama rama, w której ktoś zmienił tył. Chodzi mi o to, że konstrukcja kołyskowej, zamkniętej ramy wywodzi się z czasów przedwojennych.

Zawieszenie przednie:
Przednie zawieszenie motocykla WSK nie posiadało tłumienia olejowego. Smarowane było smarami stałymi, wprowadzanymi przez dwie smarowniczki wbudowane w obudowy lag. Zawieszenie po wprowadzeniu drobnych zmian zostało wzięte z modelu SHL M05, a wcześniej służyło w rajdowej SHL RJ2. Tuleje zawieszenia były wykonane z aluminium, więc szybko ulegało zużyciu. Jednak ówczesne czasy nie pozwalały na wprowadzenie teleskopów z tłumieniem olejowym.

Zawieszenie tylne:
Teleskopy o tłumieniu olejowym, kryte, szklankowe. Nie posiadały regulacji twardości.

Lampa przednia:
Lampa o średnicy 135mm. Posiadała na początku szkło z logiem T11, a później ZELMOT.

Lampa tylna:
Znany wszystkim "żółwik" o metalowej obudowie z porcelanowym, o pięknym wzorze szkiełku. Lampki tej używano zresztą do większości polskich pojazdów z lat 50-tych(Shl m04, m05, Junak m07, pierwsze wersje SHL M06U i inne). Posiadała dolne podświetlenie tablicy rejestracyjnej. Brak było światła stopu, przez co użytkownicy w latach 60-tych masowo wymieniali ją na nowszy model. Dziś ta lampka jest bardzo poszukiwanym rarytasem, prawie jak Kielecki "nochal".

Tłumik:
Tłumik "rybka" w zasadzie był zapożyczony od wcześniejszych modeli SHL. Różnił się jedynie sposobem mocowania do samej ramy. W SHL m04 mocowanie było podłużne, a w M06 trójkątne. Wydech dało się rozebrać na 3 części. W środku znajdował się nierozbieralny, metalowy "filtr". Tłumik bardzo szybko ulegał zamięciom, uszkodzeniom, szczególnie jego przednia część. Najlepiej w sumie zachowywał się ostatni element, tzw. "rybi ogon"


Opis zmian modeli z tych lat:

1955:
-silnik z żeberkami( 2 wyjścia na instalację)
Obrazek
-tylne koło bez ząbków na napęd licznika( brak licznika)
-okrągła puszka
Obrazek
-siedzenie typu WFM na desce
Obrazek
Obrazek
-dźwignia startera i zmiany biegów wyginana jak w SHL M04
Obrazek
-cylinder ze skośnym wydechem
Obrazek
-szkło lampy z logiem T11( jak na kapie iskrownika starego typu)
Obrazek
-głowica ze skośną świecą
Obrazek
-zbiornik paliwa z mocowanie jak w SHL M04/M05
Obrazek
-kapa sprzęgła (napis WFM w kole)
Obrazek
-manetki jak w SHL M04(te z aluminiowymi korkami)

1956:
-silnik bez żeberek( 2 wyjścia na instalację)
-tylne koło bez ząbków na napęd licznika( brak licznika)
-okrągła puszka
-siedzenie typu WFM na desce
-dźwignia startera i zmiany biegów już prosta
-cylinder z prostym wydechem
-szkło lampy z logiem T11
-zbiornik paliwa mocowany śrubą centralną
-kapa sprzęgła (napis WFM w kole)
Obrazek

Powstała krótka seria modeli przejściowych pod koniec 1956 roku:
-dodano licznik (ten na foto to licznik II serii, jednak I serii nie różnił się zbyt wiele)
Obrazek
-została okrągła puszka i silnik z dwoma wyjściami
-manetki jak w SHL M04(te z aluminiowymi korkami)

1957:
-zmieniono puszki na trójkątne
-siedzenie typu WFM na desce
-silnik 3 wyjścia na instalację produkcji WFM
-dodano licznik (napis WFM)
Obrazek
-głowica ze skośną świecą
-lampa tylna żółwik
-szkło lampy z logiem ZELMOTU( jak na kapie iskrownika nowszego typu)
-zmieniono kapę sprzęgła z napisem WFM (podłużnym)
-dodano klakson(montowany w tym miejscu co w WFM, czyli nad puszkami)
-manetki jak w SHL M04(te z aluminiowymi korkami)

1958:
-głowica ze skośną świecą
-dodano nowe kolory malowania( czerwony, niebieski)
-licznik(nadal napis WFM)
-lampa żółwik
-manetki jak w SHL M04(te z aluminiowymi korkami)
-kapa iskrownika z logiem ZELMOTu
Obrazek

II połowa 1958r:
- silniki zaczęto produkować w WSK (cylinder okrągły, głowica z prostą świecą, gaźnik g-20)
- logo WSK na zbiorniku(nowy typ)
-wprowadzono lampę tylną nowego typu
-manetki już jak w zwykłych, późniejszych WSK
-zmieniono miejsce mocowania klaksonu( zaczęto mocować go z przodu motocykla, pod główką ramy)

Na początku produkcji motocykle WSK malowano tylko na kolor zielony(na baku pierwsze logo WSK). W pierwszych egzemplarzach malowano nawet logo WFM.

Dla porównania podam kolory malowania bliźniaczych modeli WSK M06 i WFM M06:

Kolory WFM 1955-1957:
-zielony(pierwsze egzemplarze)
-szary
-wiśniowy(czerwony-wersje jubileuszowe, defiladowe)
-kremowy(bardzo rzadka wersja)
-czarny

Kolory WSK z lat 1955-1957:
-zielony
-czarny
-niebieski( w roku 1957r. wprowadzono ten kolor. Wyprodukowano w tym roku, w tym kolorze jednak niewiele egzemplarzy)
-szary(bardzo nieliczne egzemplarze, ale jednak występowały. Do naszych czasów zachowało się tylko kilka egzemplarzy motocykli WSK w takim kolorze)

Co do zielonych WFM mam pewne informacje, że zostały wyprodukowane ( tabliczka Warszawskiej Fabryki Motocykli). W dzisiejszych czasach można spotkać nieliczne egzemplarze z tabliczkami WFM.

W 1959r. zaczęto rozszerzać ofertę modelową. Wprowadzono między innymi model M06Z( ale to już nie ten temat).


Materiały źródłowe:
-opis: własna wiedza
-fotki: materiały własne, serwis aukcyjny Allegro (większość), forum wueska.pl, strona polmot.prv.pl
Ostatnio zmieniony 2010-03-07, 19:45 przez peter1, łącznie zmieniany 9 razy.

Awatar użytkownika
Wężu
Posty: 1149
Rejestracja: 2007-06-26, 12:36
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06 B1, WSK M06 B3 3x, Iż 49
Lokalizacja: Rdziostów
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 PIERWSZE SERIE połowa lat 50

Post autor: Wężu » 2008-03-29, 20:28

Jeżdżę motocyklem WSK ;)

Ekipa Południe®

POLL
Posty: 11
Rejestracja: 2007-01-10, 22:06
GG: 5342042
Lokalizacja: Zamość
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 PIERWSZE SERIE połowa lat 50

Post autor: POLL » 2008-03-30, 03:21

Dzieki za odpowiedz.Ta WSK z pierwszego linku jest troszkę żeniona.Mianowicie powinna mieć okrągła puszkę narzędziową i jeśli się nie mylę to inny osprzęt kierownicy.
Mi chodzi o te pierwsze serie motocykli które mogły mieć jeszcze osprzęt kierownicy jak w SHL M04 czyli gaszak i przełącznik duży bakelitowy.Ale mogę się mylić dlatego poszukuje oryginalnych zdjęć albo motocykli z tamtego okresu jeszcze bez interwencji poprzednich właścicieli.


POLL
Posty: 11
Rejestracja: 2007-01-10, 22:06
GG: 5342042
Lokalizacja: Zamość
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 PIERWSZE SERIE połowa lat 50

Post autor: POLL » 2008-03-30, 13:21

Witam pięknie odrestaurowane WSK o niektórych nawet nie wiedziałem że takie istnieją.Ale mniejsza z tym. Co do tej siwej WSK to znaczek na baku raczej nie z tego typu.Pochodzi z wsk z lat 60 tych.No i co z tym osprzętem na kierownicy bo już sam nie wiem??
Ciekawe równierz co z dźwigniami biegów i rozrusznika.Czy były te podgięte jak w SHL czy już montowano proste z tym że kopniak nie składany??
Oraz jaka kapa olejowa??
Lampa z stacyjką na taki duży bakelitowy kluczyk czy w wersji bez.
Mam w sumie sporo pytań które po troszku bendę zadawał i może coś sie dowiem bo WFM z tamtego okresu produkcji wyszło sporo a WSK w nielicznych egzemplarzach zachowało sie do dzisiaj.
Acha w mojej niema na tylnym kole ząbków do licznika oraz jest w zielonym malowaniu. Co jest ciekawe jeszcze nigdzie takiej nie widziałem.Oraz zbiornik mocowany od spodu jak w pierwszych WFM czy SHL m04.
W załącznikach zdjęcia tego co zdobyłem i co mam zamiar skompletować i odrestaurować.Wiem że to kropla w morzu.Ale zawsze chciałbym mieć modele WSK WFM SHL z pierwszych serii produkcji.
Wiem że rama raczej do wyrzucenia ale mam ramę WFM Z 1957 roku która powinna pasować bo to były bardzo podobne motocykle.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Mtx50
Posty: 247
Rejestracja: 2007-10-15, 16:45
GG: 2188809
Moje maszyny: WSK i inne
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 PIERWSZE SERIE połowa lat 50

Post autor: Mtx50 » 2008-04-09, 14:39

Postaram się wyjaśnić sprawę tej wsk lub wfm. Posiadam taki sam model w zielonym malowaniu i wszystko było by w porządku gdyby nie pewien artykuł który ukazał się w Świecie motocykli 5/2004 r. autorstwa Bartosza Biesaga o wdzięcznym tytule "Luksus Dla Wybrańców", który swego czasu przezornie zachowałem.

W tym artykule autor pisze właśnie o zielonym motocyklu M06 jednak mimo, tabliczki z logiem WSK motocykl opisuje jako WFM. Pisze on iż w 1955r w wyniku decyzji na wysokim szczeblu i nie dostatecznym przygotowaniu do produkcji zakładów w Warszawie pierwsze 3000 szt. motocykli WFM wyprodukowano w Świdniku. Dalej przeczytać można o różnicach między WFM z Warszawy a Świdnika. przede wszystkim motocykl ze Świdnika waży 89 kg, a Warszawski 91 kg. W Świdniku numery ramy bito tuż przy tabliczce znamionowej w Warszawie w lewej belce ramy na wysokości silnika. No i najważniejsze charakterystyczna tabliczka znamionowa. Jeżeli chodzi o malowanie autor podaje 3 podstawowe barwy wiśniową, czarną, czerwoną.

Do artykułu podchodzę z pewnym dystansem jak do wszystkich informacji publikowanych na łamach różnych pism i nie traktuje go jako prawdę objawioną. Już informacje o malowaniu 3 kolorami, a na pewno były szare WFM, czy podanie tych 3000 szt. też wydaje się być strzałem.Sprawa wymaga wyjaśnienia !!!!

Jak wcześniej wspomniałem posiadam taki egzemplarz posiadający cechy wymienione przez autora jak i model ewidentnie wyprodukowany w Warszawie z tego samego roku.
Postaram się zamieścić jakieś zdjęcia tak artykułu jak i moich WFM jak tylko znajdę chwile czasu i wtedy dodam też własne dokładniejsze spostrzeżenia.
Polskie motocykle ymmm klasa :-)

Awatar użytkownika
korba222
Posty: 106
Rejestracja: 2007-10-14, 20:48
GG: 0
Lokalizacja: Świdnik Duży
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 1. serie połowy lat 50

Post autor: korba222 » 2008-08-14, 20:29

Ja posiadam WSk z 55 roku zieloną, taką jak na fotkach o nr ramy 805 troch zaczerpnąłem info od gościa który w 2007 roku na zlocie w Świdniku jako predstawiciel zakładu opowiadał o WSK-ach. I tak:
1. Były 4 kolory malowania .
2. Malowanie było identyczne jak w WFM ponieważ na początku do Świdnika z Warszawy przychodziły juz pomalowane elementy, nawet logo na poczatku było WFM.
3.W pierwszych WSK nie było licznika, był przełącznik bakielitowy od świateł i była stacyjka( nie wygaszacz jak podobno serii próbnej WFM)
4. Kartery silnika z żeberkami jak SHL M04
5.Puszka narzędziowa okrągła jak SHL M04.
6.Do trąbienia służyła taka gruszka na środku półki a nie klakson.
A oto moja WSK:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
tomasz87
Posty: 186
Rejestracja: 2008-06-22, 16:38
Moje maszyny: m06-1 1959
Lokalizacja: Lublin
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 1955-1958 125

Post autor: tomasz87 » 2010-02-11, 19:43

Mała prośba :) Jak ktoś ma lampę żółwik luzem to mógłby odrysować na kartce podstawę? Znaczy tą część która dotyka błotnika i ze 2 wymiary :D chętnie bym sobie dorobił taką lampeczkę a tak na oko to nie bardzo coś wymyśle.

PC1807
Posty: 6
Rejestracja: 2010-01-22, 00:37
GG: 0
Lokalizacja: Białystok
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 1955-1958 125

Post autor: PC1807 » 2010-06-15, 17:49

Mam pytanie.
Czy ktoś wie od jakiego numeru ramy w 1958 roku zaczęto wstawiać nowy model silnika?
Byłbym wdzięczny także za numery ram i silnika waszych WSK z 1958 roku z zaznaczeniem jaki rodzaj silnika jest w motocyklu. Wtedy uda się mniej więcej ustalić od jakiego numeru ramy montowano nowy silnik.
Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
1angel
Posty: 1113
Rejestracja: 2007-01-19, 18:14
GG: 10200026
Moje maszyny: Kilka legend PRLu
Lokalizacja: WGR
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 1955-1958 125

Post autor: 1angel » 2010-06-15, 21:33

Z tabliczek z którymi miałem do czynienia wynika że było to około nr. ramy 59xxx
no stop signs, speed limit, nobody’s gonna slow me down

Awatar użytkownika
sopi220
Posty: 272
Rejestracja: 2010-02-16, 23:43
GG: 0
Moje maszyny: wsk...i jescze troszkę
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 1955-1958 125

Post autor: sopi220 » 2010-06-15, 22:36

chciałem zapytać jeszcze o wski w malowaniu bordowym z bakiem malowanym na dwa kolory.bordowy bak z kremowym,kość słoniowa polem w którym było logo wsk.sąsid miał taką wskę.licznik był w półce.jak pamiętam to felgi były też w kolorze kości słoniowej.napewno nie był to motor malowany ,było to jakieś 24 lata temu.motor był z ok.59-61.bak przykręcany na wylot śróbą +logo wsk

Awatar użytkownika
WSK
Posty: 423
Rejestracja: 2009-02-21, 12:47
GG: 9912702
Moje maszyny: Kilka..
Lokalizacja: Łąki
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 1955-1958 125

Post autor: WSK » 2010-06-15, 22:48

sopi220 pisze:chciałem zapytać jeszcze o wski w malowaniu bordowym z bakiem malowanym na dwa kolory.bordowy bak z kremowym,kość słoniowa polem w którym było logo wsk.sąsid miał taką wskę.licznik był w półce.jak pamiętam to felgi były też w kolorze kości słoniowej.napewno nie był to motor malowany ,było to jakieś 24 lata temu.motor był z ok.59-61.bak przykręcany na wylot śróbą +logo wsk
Pytasz się o komplikacje kolorów czy model wski?

Takie kolory nosiły M06-Z w przedziale lat 1959-1960
MoTór nie umiera nigdy!- MoTór jest wieczny!
"make love, not war"

Awatar użytkownika
sopi220
Posty: 272
Rejestracja: 2010-02-16, 23:43
GG: 0
Moje maszyny: wsk...i jescze troszkę
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 1955-1958 125

Post autor: sopi220 » 2010-06-15, 23:04

chodziło mi o kolory i model który był tak malowany.z tego co udalo mi się odzyskać z tej wski to obudowa lampy,kołnierz pod licznik
+nowy ślimak sprzęgła i zębatka koszyczka sprzęgła oraz ściągacz koła magnesowego z wybitą ceną.reszta rozeszła się po wsi.dzięki za informację>

PC1807
Posty: 6
Rejestracja: 2010-01-22, 00:37
GG: 0
Lokalizacja: Białystok
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 1955-1958 125

Post autor: PC1807 » 2010-06-17, 10:29

Witam.
Mam kilka pytań odnośnie WSKi z 1958 roku, z silnikiem nowego typu.
1.Czy siedzenie było takie jak wcześniej, takie jak w WFMce, na desce?
2. Czy kierownica była taka jak np. W WSK M06B1?
3.Czy tylna lampa była już taka jak np w WSK M06-64?
To narazie tyle. Z góry dziękuje za pomoc.
Pozdrawiam.

Junak
Posty: 313
Rejestracja: 2009-06-29, 13:13
GG: 1339321
Lokalizacja: Łańcut
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 1955-1958 125

Post autor: Junak » 2010-06-17, 17:15

2. Kierownica jest podobna ale nie taka sama .64 ma klamki troche pod innym kontem i nie ma dziur pod korki z boku .
3. Nr .ramy 61 tys i jest metalowy żółwik

WSK M06 58 Niebieska
Rama 81XXX
Silnik 26XXX (stary typ)
Kupie części do Hondy CB 500 FOUR z lat 70 lub całą Honde !!! rafal.junak@gmail.com

PC1807
Posty: 6
Rejestracja: 2010-01-22, 00:37
GG: 0
Lokalizacja: Białystok
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 1955-1958 125

Post autor: PC1807 » 2010-06-21, 23:51

Dzięki Junak za informacje. Wynika z tego, że do numeru ramy 81XXX montowano stary silnik, lampę żółwik itp. A może był okres, że jednocześnie montowano silniki starego i nowego typu? Jak myślicie?
Czy na tabliczkach znamionowych WSeK z 1958 roku z nowym silnikiem wybijano w "rubryce" silnik - S01, czy S01Z? Czy ktoś ma na ten temat informacje, zdjęcia tabliczek?
Z góry dziękuje za informacje.
Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
tomasz87
Posty: 186
Rejestracja: 2008-06-22, 16:38
Moje maszyny: m06-1 1959
Lokalizacja: Lublin
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 1955-1958 125

Post autor: tomasz87 » 2010-06-22, 19:52

To tabliczka z mojej wsk. Niestety posiadam tylko ramę więc nie podpowiem jak wyglądała.
tabliczka.jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

PC1807
Posty: 6
Rejestracja: 2010-01-22, 00:37
GG: 0
Lokalizacja: Białystok
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 1955-1958 125

Post autor: PC1807 » 2010-07-14, 23:44

Witam.
Jestem w trakcie remontu WSKi z 1958 roku, nr ramy 79XXX, nr silnika 23XXX. Brakuje jej jednak sporo do oryginału, który chcę osiągnąć, stąd moje pytania i prośba o pomoc.
1. Jaki powinien być cylinder i gaźnik? U mnie jest zamontowany od późniejszych WSek. Jak można odróżnić silnik S01 od S01Z? Kolega Junak pisał w tym temacie, że jego WSKa nr ramy 81XXX jest z silnikiem starego typy. Wynikałoby z tego, że jeśli w mojej nr ramy jest niższy to też powinien być stary typ silnika ze skośną świecą i gaźnikiem G16...
2. Które elementy były fabrycznie chromowane? Z tego co zauważyłem resztki chromu są na kratce na baku, cięgnie hamulca no i kierownicy. Czy jeszcze któryś element był chromowany?
3. Czy koła były malowane, cynkowane, chromowane?
4. Czy siedzenie było na dykcie takie jak w WFM?
5. Czy są jakieś różnice między WSKą z 1958 roku a WFMką z lat 1958-1959? Posiadam literaturę do WFMki z tego okresu i nie wiem czy mogę we wszystkim się na niej oprzeć.
Narazie to tyle.
Z góry dziękuje za pomoc.
Pozdrawiam.

siwer
Posty: 94
Rejestracja: 2010-11-19, 20:23
GG: 0
Moje maszyny: wsk 175 dudek
wsk m150
wsk lelek
Lokalizacja: Rzeszów
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 1955-1958 125

Post autor: siwer » 2013-10-27, 21:14

witam
czy ktos posiada jakies zdjecie ( lub czy moze zrobic ) jak powinna wygladac tylna piasta kola bez naciecia na licznik do wsk z 1956 roku? nigdzie nie mozna tego znalezc ... rowniez prosze jakies foto dystansu jaki powinien wchodzic na oske zamiast slimaka

irokez59
Posty: 26
Rejestracja: 2010-07-24, 10:50
GG: 0
Moje maszyny: WS K79 WSK M06-Z2 1959r
Lokalizacja: płd. wielkopolska
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 1955-1958 125

Post autor: irokez59 » 2013-10-27, 21:41

Posiadam wsk M06 Z2 z 1959, Była tam już pełna piasta w kołach. Jeżeli jest to ten sam typ mogę zrobić zdjęcia. Napęd licznika idzie z tylnego koła. Ślimak znajduje się szczękotrzymaczu, natomiast zabierak napędzjający ślimak jest mocowany do piasty koła na 3 wkręty.

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości