WSK M06 1955-1958 125

Opis poszczególnych elementów i części zastosowanych w danym modelu/wersji
Awatar użytkownika
zoha267
Posty: 368
Rejestracja: 2015-02-09, 21:45
GG: 0
Moje maszyny: http://polskajazda.pl/Profil/38751
Lokalizacja: Lubartów/Lubelskie

Re: WSK M06 1955-1958 125

Post autor: zoha267 » 2015-09-07, 21:04

kranik mam lampa t 11 błotnik nieoryginalny i półka przełącznik mam ale brak góry "gaszak" sprawny co do lampy tył o jest oryginał tylko nie ma tego pierścienia na mocowanie "klosza" i wsadził łepek od środka:( brak wycięcia na napęd licznika:))))
za motóóórrem panny sznurem ;-)

Awatar użytkownika
zoha267
Posty: 368
Rejestracja: 2015-02-09, 21:45
GG: 0
Moje maszyny: http://polskajazda.pl/Profil/38751
Lokalizacja: Lubartów/Lubelskie

Re: WSK M06 1955-1958 125

Post autor: zoha267 » 2015-09-07, 21:24

A i ja mam jeszcze cylinder ze skośnym wylotem spalin na 100% oryginał dziadek kupił ją w marcu 56r. w Lublinie
za motóóórrem panny sznurem ;-)

kanuj
Posty: 304
Rejestracja: 2011-10-21, 20:12
GG: 0
Moje maszyny: Wsk-ki, WFM-ki
SHL-ki,Junak,
Lokalizacja: Parczew
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 1955-1958 125

Post autor: kanuj » 2015-09-08, 11:39

Zbiornik mocowany śrubą centralną?

Awatar użytkownika
zoha267
Posty: 368
Rejestracja: 2015-02-09, 21:45
GG: 0
Moje maszyny: http://polskajazda.pl/Profil/38751
Lokalizacja: Lubartów/Lubelskie

Re: WSK M06 1955-1958 125

Post autor: zoha267 » 2015-09-08, 19:52

Tak zbiornik mocowany śrubą centralną.
za motóóórrem panny sznurem ;-)

Awatar użytkownika
zoha267
Posty: 368
Rejestracja: 2015-02-09, 21:45
GG: 0
Moje maszyny: http://polskajazda.pl/Profil/38751
Lokalizacja: Lubartów/Lubelskie

Re: WSK M06 1955-1958 125

Post autor: zoha267 » 2015-09-25, 21:59

A czego mam się nie pochwalić?????? Odebrałam dziś tablicę imnienna do swojej wfm z 56r. już będzie IGORA
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
za motóóórrem panny sznurem ;-)

Awatar użytkownika
gołąb83
Posty: 305
Rejestracja: 2015-12-13, 18:40
GG: 0
Moje maszyny: http://www.polskajazda.pl/Profil/38751
Lokalizacja: Nowa Wola,Lubartowski,Lubelskie

Re: WSK M06 1955-1958 125

Post autor: gołąb83 » 2016-01-09, 17:39

Junak pisze:Miałby ktoś jeszcze takie zdjęcia bo u kolegi Kanuj też jest chyba coś nie tak ?
U mnie wygląda to tak....
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Wszędzie Szybko Komfortowo:)

Texas Ranger
Posty: 1444
Rejestracja: 2014-06-30, 12:40
GG: 0
Moje maszyny: szukam WSK Lelek
Lokalizacja: Chrzęsne
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 1955-1958 125

Post autor: Texas Ranger » 2016-01-09, 21:16

Brakuje Ci tego dystansu, który idzie między piastę koła, a naciąg.

kanuj
Posty: 304
Rejestracja: 2011-10-21, 20:12
GG: 0
Moje maszyny: Wsk-ki, WFM-ki
SHL-ki,Junak,
Lokalizacja: Parczew
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 1955-1958 125

Post autor: kanuj » 2016-01-09, 22:07

U mnie jest tak samo jak wyżej. Tulejka na osi koła tylnego wchodzi w osłonę łożyska i opiera się o nie. W instrukcji obsługi z 1955
roku jest zdjęcie jak to wygląda po rozebraniu koła, a również na przekroju.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
gołąb83
Posty: 305
Rejestracja: 2015-12-13, 18:40
GG: 0
Moje maszyny: http://www.polskajazda.pl/Profil/38751
Lokalizacja: Nowa Wola,Lubartowski,Lubelskie

Re: WSK M06 1955-1958 125

Post autor: gołąb83 » 2016-01-09, 22:37

Texas Ranger pisze:Brakuje Ci tego dystansu, który idzie między piastę koła, a naciąg.
Po rozebraniu to wygląda tak jak u kolegi kanuj a jak ma wyglądać?
Też mam książkę i wygląda to tak.....
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 2016-01-09, 22:46 przez gołąb83, łącznie zmieniany 1 raz.
Wszędzie Szybko Komfortowo:)

Texas Ranger
Posty: 1444
Rejestracja: 2014-06-30, 12:40
GG: 0
Moje maszyny: szukam WSK Lelek
Lokalizacja: Chrzęsne
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 1955-1958 125

Post autor: Texas Ranger » 2016-01-09, 22:38

Możesz zapodać skan, albo foto tej strony z Instrukcji, o której piszesz.

Awatar użytkownika
gołąb83
Posty: 305
Rejestracja: 2015-12-13, 18:40
GG: 0
Moje maszyny: http://www.polskajazda.pl/Profil/38751
Lokalizacja: Nowa Wola,Lubartowski,Lubelskie

Re: WSK M06 1955-1958 125

Post autor: gołąb83 » 2016-06-11, 16:25

jeszcze będzie z tego wueska
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Wszędzie Szybko Komfortowo:)

komar131
Posty: 7
Rejestracja: 2012-03-12, 21:48
GG: 0
Moje maszyny: wsk kos
wfm
Lokalizacja: koło
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 1955-1958 125

Post autor: komar131 » 2016-06-18, 09:42

Witam składam wfm 1956r brakuje mi tulejki tylnego kola (bez ślimaka) może wiecie gdzie mogę kupić? Pozdrawiam

Awatar użytkownika
gołąb83
Posty: 305
Rejestracja: 2015-12-13, 18:40
GG: 0
Moje maszyny: http://www.polskajazda.pl/Profil/38751
Lokalizacja: Nowa Wola,Lubartowski,Lubelskie

Re: WSK M06 1955-1958 125

Post autor: gołąb83 » 2016-06-18, 20:51

dorób sobie mogę Ci ją zwymiarować PW.
Wszędzie Szybko Komfortowo:)

Awatar użytkownika
gołąb83
Posty: 305
Rejestracja: 2015-12-13, 18:40
GG: 0
Moje maszyny: http://www.polskajazda.pl/Profil/38751
Lokalizacja: Nowa Wola,Lubartowski,Lubelskie

Re: WSK M06 1955-1958 125

Post autor: gołąb83 » 2016-07-09, 11:45

17LAT STAŁA POD PŁOTEM:((((((((
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Wszędzie Szybko Komfortowo:)

mati1316
Posty: 3
Rejestracja: 2016-07-25, 23:43
GG: 0
Moje maszyny: Shl M11W Motorynka M3 Mz Etz 251 Wsk M06 60r
Lokalizacja: Legnica
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 1955-1958 125

Post autor: mati1316 » 2016-08-29, 23:29

Witam serdecznie forumowiczów.
Mam w posiadaniu wsk M06 60r silnik S01 i co dziwi mnie owa wska posiada zbiornik z centralnym mocowaniem i dziurami na kratke na zbiorniku. Korek wlewowy znajduje sie po srodku kola 19" na polbebnach silnik S01 licznik w polce. Ciekawi mnie to czy jest czy to oryginalna wueska M06 czy moze wfm ale tabliczka wskazuje na wsk. z gory dziekuje za opinie pozdrawiam Mati.
Ps. wydedukowalem ze blotniki i siedzenie pochodzi od shl m11 gdyz takowa posiadam cylinder oraz glowice takze dokupilem sam gdyz niebylo ich przy wsce.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

GrubyWSK
Posty: 40
Rejestracja: 2016-01-15, 20:36
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 1980
JAWA 350
WSK M06-L 1961
JAWA 50 1982
Lokalizacja: Rzeszów
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 1955-1958 125

Post autor: GrubyWSK » 2016-08-30, 10:25

To jest na pewno WSK M06 lub M06-L
Który to rocznik? Jeśli poniżej 1959 to jest raczej M06

mati1316
Posty: 3
Rejestracja: 2016-07-25, 23:43
GG: 0
Moje maszyny: Shl M11W Motorynka M3 Mz Etz 251 Wsk M06 60r
Lokalizacja: Legnica
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 1955-1958 125

Post autor: mati1316 » 2016-08-30, 14:37

Prawdopodobnie 60r jest nabity na tabliczce a model nabity to zwykle m06 i niewiem co o tym sadzic ze wzgledu na to ze na forum pisze ze zwykle m06 produkowane bylo do 58r :roll:

Awatar użytkownika
PrzemM
Posty: 90
Rejestracja: 2015-01-11, 21:28
GG: 0
Moje maszyny: WSK M-150 M06 56r 57r Riviera Lutece Kobuz 2.66 Dudek Junaki
Lokalizacja: Trawniki
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 1955-1958 125

Post autor: PrzemM » 2016-09-01, 09:15

Witam wszystkich. Powoli zbieram się do renowacji M06 z 1957. Potrzebuję numeru koloru niebieskiego.
Pozdrawiam
Przemek.

Awatar użytkownika
Kosa
Posty: 1883
Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
GG: 0
Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
WSK L
Komar Sport
Komar 2350
Motorynia
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 1955-1958 125

Post autor: Kosa » 2016-10-01, 20:13

Czy ktoś może podać wymiary kratki ze zbiornika? Długość/szerokość/wysokość/rozstaw otworów...

Awatar użytkownika
zazikupl
Posty: 3
Rejestracja: 2015-09-27, 19:32
GG: 0
Moje maszyny: 2x M06B3, Kos, Kobuz, Bąk,WFM
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 1955-1958 125

Post autor: zazikupl » 2016-10-18, 21:23

Kolega zaczynając ten temat umieścił takie stwierdzenie:
,,Powstała krótka seria modeli przejściowych pod koniec 1956 roku:
-dodano licznik (ten na foto to licznik II serii, jednak I serii nie różnił się zbyt wiele)
Obrazek
-została okrągła puszka i silnik z dwoma wyjściami
-manetki jak w SHL M04(te z aluminiowymi korkami)"

Mam WSK z tłoczoną tabliczką na której widnieje nabity rocznik 1957, natomiast z pod tej 7 wystaje 6. Tak jakby motocykl wyprodukowano w 56 ale przebito na 57 czyli na prawdopodobną datę sprzedaży. Kolega napisał również, że ta seria miała licznik i moja faktycznie ma ale dziwi mnie fakt, że mam krótkie chorągiewki lampy i lampa jest wysunięta do przodu na dwóch identycznych płaskownikach tak aby nie wadziła o licznik. WSK planuję zrobić na 1956r ale może ktoś potrafi sprostować czy tak faktycznie fabryka robiła te motocykle? :)
4b13f0724e89609a.jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości