WSK M06 B (nie B1)

Opis poszczególnych elementów i części zastosowanych w danym modelu/wersji
picek
Posty: 630
Rejestracja: 2008-07-13, 13:46
GG: 0
Moje maszyny: WSK, itp.
Lokalizacja: Zwoleń-Mazowieckie
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B (nie B1)

Post autor: picek » 2016-04-25, 21:57

ja rozpocząłem remont mojej b już chyba ze dwa lata temu i narazie czeka w kolejce na tzw. lepsze czasy.
ale fotki instrukcji mogę zamieścić i to czynie.
Instrukcja opisuje dokładnie różnice w stosunku do M06-64- moja B się zgadza we wszystkim. Posiadam dokumenty ale jeszcze nie przerejestrowana.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Adam_Ga
Posty: 1170
Rejestracja: 2011-10-16, 17:51
Moje maszyny: 125 & 175 & 350
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B (nie B1)

Post autor: Adam_Ga » 2016-04-26, 10:47

Super pozycja:)

Tylko że ta z Twojej instrukcji jest inna niż ta z książki Szczerbickiego (m06-64 Lux?)
Osłona aku na okładce instrukcji też inna niż na prospekcie. Picek czy u ciebie osłon ajets gładka czy z przetłoczeniami?
"Jak się dba to się i jedzie, jak się nie dba to się nie będzie jechało"

picek
Posty: 630
Rejestracja: 2008-07-13, 13:46
GG: 0
Moje maszyny: WSK, itp.
Lokalizacja: Zwoleń-Mazowieckie
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B (nie B1)

Post autor: picek » 2016-04-27, 11:02

Moja B nie jest m064-luxe (są podstawowe różnice budowie tych motocykli). Swoja drogą prawdopodobnie posiadam niekompletną M064 lux tyle ż bez silnika i w kiepskim ogólnym stanie.
Co do oslony nie bedę się wypowiadał do czasu aż "wypłyną" jakieś wersje B. Sam nigdy u nikogo nie widziałem takiego motocykla i nie chce ani sie spierać czemu moja osłona jest taka, a ni podpowiadać innym jak mają sobie dorobić.
Instrukcja jest pisana w małej liczbie egzemplarzy, ale fotki całych motocykli są w środu.

Awatar użytkownika
Adam_Ga
Posty: 1170
Rejestracja: 2011-10-16, 17:51
Moje maszyny: 125 & 175 & 350
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B (nie B1)

Post autor: Adam_Ga » 2016-04-27, 12:14

Hmm no to z tego co piszesz masz solidne podtawy by twierdzić że to M06B :-)
Ciekawi mnie to że na prospektach wygląda inaczej. No ale cóż, w fabryce różnie się działo. Może 50 lat temu ktoś zrobił literówkę i teraz mamy zagwozdkę :)

Tych modeli wyszło pewnie też tyle co na palcach jednej ręki policzyć. Każdy mógł się nieco różnić, w końcu to nie była produkcja seryjna. Temat ciekawy :-)

Edit:
Są dwa tematy WSK M06B i w obu inne motocykle...
http://www.wueska.pl/viewtopic.php?f=9&t=1043

Nie chcę tworzyć teorii ale może było tak jak z Kos I i Kos II?
Model który ma picek to wcześniesza wersja, ta z prospektu to druga tylko na targi? Jakby te oba modele połączyć dostajemy M06B1... :>
"Jak się dba to się i jedzie, jak się nie dba to się nie będzie jechało"

picek
Posty: 630
Rejestracja: 2008-07-13, 13:46
GG: 0
Moje maszyny: WSK, itp.
Lokalizacja: Zwoleń-Mazowieckie
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B (nie B1)

Post autor: picek » 2016-04-27, 15:50

ja mam swoje teorie na temat oznaczeń, bo jeszcze brakuje info o B2, ostatnio rejestrowałem kobuza i w książce którą posługuje się wydział komunikacji w śród różnych modeli wsk jest wyszczególniona poza dudkami i odmianami również WSK S4. Przed nią jest oczywiście wsk S2 (więc to wyklucza pomyłkę drukarską).
Wracając do B myśle że za 3 lata bedzie można u mnie ją obejrzeć już po remoncie.
A fabryka nigdy oryginalnie nie montowała osłon przeciwwiatrowych do motocykla.

Awatar użytkownika
kowal460
Posty: 472
Rejestracja: 2016-06-19, 16:21
GG: 0
Moje maszyny: junak b20 1962 wfm mo6 1959
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B (nie B1)

Post autor: kowal460 » 2017-05-18, 16:27

download/file.php?id=41725&mode=view
na tym zdjęciu to jest wsk B ale z silnikiem W1 ?

Awatar użytkownika
kowal460
Posty: 472
Rejestracja: 2016-06-19, 16:21
GG: 0
Moje maszyny: junak b20 1962 wfm mo6 1959
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B (nie B1)

Post autor: kowal460 » 2017-05-18, 16:40

wsk B i m06-66 z silnikiem s9 wsk-owy bałagan, myślałem ze ta ilustrowana księga wski mi pomoże potwierdzić niektóre fakty , ale jeszcze większy bałagan, oby dwa modele podpisane jako m06A , przy czym mo6-66 jako A wersja 2 z silnikiem w1 jak widać że to nie w1 a s09 a wsk b to też m06A , a nazwę b dostała z pełnym wyposażeniem na jakiejś wystawie , wychodzi że bez owiewek to A a z nimi to dopiero B. Nie chce mi się wierzyć że zwykła zmiana kanapy z płaskiej na profilowaną ma tak duży wpływ na ich nazwę. Czy jest ktoś co wytłumaczy mi to tak po ludzku abym to zrozumiał?

Awatar użytkownika
Adam_Ga
Posty: 1170
Rejestracja: 2011-10-16, 17:51
Moje maszyny: 125 & 175 & 350
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B (nie B1)

Post autor: Adam_Ga » 2017-05-18, 17:55

Tego to pewnie nawet w Świdniku nie wiedzą
"Jak się dba to się i jedzie, jak się nie dba to się nie będzie jechało"

Awatar użytkownika
kowal460
Posty: 472
Rejestracja: 2016-06-19, 16:21
GG: 0
Moje maszyny: junak b20 1962 wfm mo6 1959
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B (nie B1)

Post autor: kowal460 » 2017-05-19, 04:45

pierwsze dwa zdjęcia M06b z silnikiem s01z3 ilośc ok 500 na trzecim zdjęciu mo6b z silnikiem W1 i tu by pasowało m06b W1. Tak trochę dociekam wychodzi że oznaczenie w1 to niby skrót od słów --"wersja pierwsza",.
moto%201.jpg
ta wsk na stronie kart świdnika podpisana jest jako M06Aw1(wersja 1) oznaczenie w1 to raczej silnik , to jest może wsk A ale nie w1. Tak sobie pomyślałem że sa dwie wersje wsk B z dwoma różnymi silnikami a oznaczenie A pasowałoby bardziej do M06-66 która też mogła mieć wstawiony silnik w1 i stąd M06A W1
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
kowal460
Posty: 472
Rejestracja: 2016-06-19, 16:21
GG: 0
Moje maszyny: junak b20 1962 wfm mo6 1959
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B (nie B1)

Post autor: kowal460 » 2017-07-09, 18:16

motocykl m06B w stosunku do m06-64 posiadał następujące zmiany: przede wszystkim cena nie 7000 a 8000zł:-) oby dwa modele posiadały silnik s01-z3 przy czym m06-64 miał 7,5 koni a m06b 8 koni, następna różnica zamek kierownicy i puszki narzędziowej, walcowane głębokie błotniki, regulacje stópek kierowcy i stópki pasażera powróciły na ramę, posiadał również uchwyt motocykla , osłonę akumulatora i więcej chromów , wraz ż wejściem tych modeli do sprzedaży pojawiło się wyposażenie dodatkowe tj : podpórka boczna , osłona na nogi , wiatrochron , bagażnik , oraz uchwyt motocykla , jeżeli opis takowy już był sorki, jeżeli nie może komuś się to przyda , dane te pochodzą z oferty handlowej motozbytu

Awatar użytkownika
kowal460
Posty: 472
Rejestracja: 2016-06-19, 16:21
GG: 0
Moje maszyny: junak b20 1962 wfm mo6 1959
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B (nie B1)

Post autor: kowal460 » 2017-09-17, 13:22

reklamowe_12_007.jpg
czy to przypadek że te dwa modele były pokazywane razem ? A jednak nazwy są różne,jedna to niby m06 b a druga m06 66
ddooor.jpg
zdięcia z strefa historii
bgz (19)b.jpg
jak dla mnie te modele są takie same tylko mają inaczej oblachowane boki
1505680_662494020468522_1438712276_n.jpg
to zdjęcie też chyba z tego samego źródła . Skoro nikt nie umie sprecyzować jak wygląda wersja A a jak wygląda wersja B, patrząc na te motocykle jakby odpowiedź narzucała się sama. O ile dobrze pamiętam szukając informacji o tych modelach zarejestrowałem się na tym forum :-) Poczytałem sobie wszystko co jest tu o tych motocyklach i tak jakby nic z tego nie wynika, niby coś wiadomo, cos ktoś ma, ale..
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
kowal460
Posty: 472
Rejestracja: 2016-06-19, 16:21
GG: 0
Moje maszyny: junak b20 1962 wfm mo6 1959
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B (nie B1)

Post autor: kowal460 » 2017-09-25, 20:11

attachment=0]bgz (19).jpg[/attachment] .
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość