WSK M06B3 Lelek 125

Opis poszczególnych elementów i części zastosowanych w danym modelu/wersji
Odpowiedz
Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 Lelek 125

Post autor: Savier » 2012-08-03, 09:26

Nie ma fotek :(.
Tak, były różne króćce, ale czy na filtr przez to miałoby nie pasować to nie jestem pewien.

aneheli
Posty: 14
Rejestracja: 2012-07-16, 09:49
GG: 0
Moje maszyny: WSK Lelek
Intruder M800
Lokalizacja: Zduńska Wola
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 Lelek 125

Post autor: aneheli » 2012-08-03, 09:28

Savier pisze:Nie ma fotek :(.
Tak, były różne króćce, ale czy na filtr przez to miałoby nie pasować to nie jestem pewien.
Poprawiłem

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 Lelek 125

Post autor: Savier » 2012-08-03, 11:09

To może ja podam co trzeba wymienić :) Gdybyś podał numer ramy (możesz bez dwóch ostatnich cyfr XX) to byłoby jeszcze łatwiej wszystko określić.
1. Siedzenie - siedzenie z alu ramką (na 90% z zagiętą dupą, jak w kobuzach)
2. Stopka hamulca - stopka hamulca prosta.
3. Kierownica - kierownica szeroka (~86cm)
4. Błotnik przedni niski - błotnik przedni wysoki.
5. Lagi ruchome z mocowaniami - lagi ruchome bez mocowań.

Poza tym wszystko wygląda ładnie. Dobra baza do renowacji. :) Wstaw jeszcze fotki konsoli.
Co do lag, obetnij po prostu mocowania. Jak chcesz to zrobię fotki jak to powinno wyglądać i tyle. Nie ma się co pierdzielić :D. Wywal te "dodatki" i od razu to przejrzy na oczy. Ah, mógłbyś jeszcze cyknąć fotkę dolnej półki od dołu?

Pozdro i powodzenia w działaniach. Mam nadzieję, że coś pomogłem.

PS. Cylinder masz alu - powinien być żeliwny.

aneheli
Posty: 14
Rejestracja: 2012-07-16, 09:49
GG: 0
Moje maszyny: WSK Lelek
Intruder M800
Lokalizacja: Zduńska Wola
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 Lelek 125

Post autor: aneheli » 2012-08-03, 16:30

Savier dzięki za obszerne info koło środy wrzucę numerki i foteczki, dodam że sprawdzałem rano i numery silnika nawet mam zgodne z dokumentami, nie znacie kogoś kto sprzedaje (sprzedają na allegro) i wybija tabliczki znamionowe?

Awatar użytkownika
Szczepan
Posty: 1771
Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
Moje maszyny: B3 Promot
Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 Lelek 125

Post autor: Szczepan » 2012-08-03, 16:39

Weź sprawdź czy pod siedziskiem nie ma przypadkiem śladów po uciętych mocowaniach rozkładanego siedzenia, bo myślę tak jak Żubr że to jest Bąk.
Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.

Johnny
Posty: 634
Rejestracja: 2011-05-26, 17:46
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 B1
WSK 125 B3
WSK 125 B3 Bąk
JAWA TS 350
Lokalizacja: Gliwice
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 Lelek 125

Post autor: Johnny » 2012-08-03, 18:22

Bo to jest Bąk - na zdjęciu wyraźnie widać oprawkę na trzpień blokowania siedzenia :)

aneheli
Posty: 14
Rejestracja: 2012-07-16, 09:49
GG: 0
Moje maszyny: WSK Lelek
Intruder M800
Lokalizacja: Zduńska Wola
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 Lelek 125

Post autor: aneheli » 2012-08-07, 10:32

Wstawiam zdjęcie główki ramy, mogę podać także numery silnika jeżeli to w czymś pomoże, przesyłam zdjęcie tylnej części ramy oraz wzmocnień stopek, bąk też miał takie wzmocnienia?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Skinder
Posty: 2220
Rejestracja: 2007-03-22, 15:49
Moje maszyny: Perkoz 0001
Lokalizacja: Lubicz
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 Lelek 125

Post autor: Skinder » 2012-08-07, 12:40

Tak, bąk również posiadał takie wzmocnienia w pierwszej serii - rocznik 75. Masz bąka, jedynie z odciętymi mocowaniami składanego siodła.

Johnny
Posty: 634
Rejestracja: 2011-05-26, 17:46
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 B1
WSK 125 B3
WSK 125 B3 Bąk
JAWA TS 350
Lokalizacja: Gliwice
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 Lelek 125

Post autor: Johnny » 2012-08-07, 17:33

Gdyby ktoś wątpił w istnienie wiśniowych Lelków to poniżej zdjęcia motocykla właśnie w takim kolorze. Rocznik 76 (analogicznie jak mój Bąk również fabrycznie w wiśniowej barwie). Lelek od nowości raczej nie ruszany, zachowany w bardzo dobrym stanie, przemierza drogi na śląsku. Wzmocnienie podnóżków oczywiście jest. Oryginalny kolorek wystaje z pod gumy na baku - reszta utleniona na gustowny sraczkobrąz.

Pojazd zachował nawet opony D40 z przodu i z tyłu co jest rzadkością na tylnych kołach :/
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Szczepan
Posty: 1771
Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
Moje maszyny: B3 Promot
Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 Lelek 125

Post autor: Szczepan » 2012-08-07, 18:31

Piękna sztuka, kiedyś na allegro trafił się org boczek z napisem Lelek w wiśniowym malowaniu :)
Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 Lelek 125

Post autor: Savier » 2012-08-07, 20:58

:o
Jest dowód na istnienie wiśniowego lelka! Tak miał mój wyglądać!
Miał. ;)

avecezarave
Posty: 100
Rejestracja: 2012-02-05, 23:16
GG: 0
Moje maszyny: Wsk M06B1, Wsk M06B3 Lelek, WFM M06 x2, WFM Osa M52
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 Lelek 125

Post autor: avecezarave » 2012-08-07, 21:03

Witam :-)
Posiadam Lelka zakupionego jakieś dwa lata temu z Allegro z okolic Bełchatowa. Renowacja idzie wolno ale do przodu. Co mogę sie dowiedzieć o nim po numerze ramy S01533861 ? Był on w kolorze pomarańczowym tzn lampa, zbiornik, boczki z napisem oraz błotniki. Czy to było fabryczne malowanie? Z góry dziekuję za wszelką pomoc.

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 Lelek 125

Post autor: Savier » 2012-08-07, 21:09

Napis czarny czy czerwony?
Dosyć stary, ale malowanie takie występowało fabrycznie. NIe masz przypadkiem kierownicy z poprzeczką?

avecezarave
Posty: 100
Rejestracja: 2012-02-05, 23:16
GG: 0
Moje maszyny: Wsk M06B1, Wsk M06B3 Lelek, WFM M06 x2, WFM Osa M52
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 Lelek 125

Post autor: avecezarave » 2012-08-07, 21:12

Napis jest czarny. Kierownica była zwykla założona ale mam chyba ze dwie takie z poprzeczkami wiec nie ma z tym problemu. Podobnie było z dolnym tłumikiem oraz pokrywką od słoika, który był pokrywą puszki ze stacyjką :-) Najbardziej mnie zastanawia co można powiedzieć po tym numerze ramy?
Ostatnio zmieniony 2012-08-07, 21:16 przez avecezarave, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 Lelek 125

Post autor: Savier » 2012-08-07, 21:15

1975, nie jestem w stanie powiedzieć, która połowa, żeby nie skłamać ;). Generalnie bardzo stara specyfikacja lelka.

avecezarave
Posty: 100
Rejestracja: 2012-02-05, 23:16
GG: 0
Moje maszyny: Wsk M06B1, Wsk M06B3 Lelek, WFM M06 x2, WFM Osa M52
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 Lelek 125

Post autor: avecezarave » 2012-08-07, 21:20

Nie chcę sie narzucać ale czym oprócz starszej tylnej lampy i zapewne osłonki na łańcuch z sierpem na końcu charakteryzował się jeszcze taki Lelek? Czy starszy wachacz tylni również to obejmował?

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 Lelek 125

Post autor: Savier » 2012-08-07, 21:24

Wahacz na pewno nie, a co do osłony łańcucha i tylnej lampy - za cienki jestem, żeby to stwierdzić.

avecezarave
Posty: 100
Rejestracja: 2012-02-05, 23:16
GG: 0
Moje maszyny: Wsk M06B1, Wsk M06B3 Lelek, WFM M06 x2, WFM Osa M52
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 Lelek 125

Post autor: avecezarave » 2012-08-07, 21:30

Ok dzięki za info. Wciąż jednak wacham się w jakim kolorze go zrobić, bo najczęściej to chyba Yellow Bahama widać. Mam dylemat.

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 Lelek 125

Post autor: Savier » 2012-08-07, 21:32

Masz wybór pomiędzy:
  • - pomarańczowy
    - yellow bahama
    - wiśniowy
    - czerwień meksykańska
    - błękitny
Ale generalnie myślę, że nikt nie ukrzyżuje Cię, jeżeli zastosujesz kolor z katalogu z 1977 roku. ;)

avecezarave
Posty: 100
Rejestracja: 2012-02-05, 23:16
GG: 0
Moje maszyny: Wsk M06B1, Wsk M06B3 Lelek, WFM M06 x2, WFM Osa M52
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 Lelek 125

Post autor: avecezarave » 2012-08-07, 21:42

Pomarańczowy jakoś mi nie leży. Yellow Bahama fajny. Wiśniowy to raczej do WFM-ki mi pasuje. Interesyjąca jest czerwień meksykańska oraz błękitny. Znasz może kody tych lakierów? Acha a błotniki to mają być popielate czy również w kolorze?

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 94 gości