Strona 12 z 16
Re: WSK M06B3 Lelek 125
: 2015-04-12, 10:58
autor: piter
A może to pak jak głębokie błotniki ,dolny tłumior ,ale czy zawieszenie od lelka? Daj foty bo może to jakiś składak.
Re: WSK M06B3 Lelek 125
: 2015-04-12, 17:52
autor: mrowka95
Ta wska ma zawieszenie jak w lelku tylko blotnik ma dolny i przykrecony na jakies obejmy do lag dolnych . Jak dam rade to zrobie ale sprzet nie na sprzedaz mowie odrazu ;p
Re: WSK M06B3 Lelek 125
: 2015-04-15, 14:57
autor: daroohd
Re: WSK M06B3 Lelek 125
: 2015-04-16, 14:16
autor: Jogurt
Mało tego, jeszcze zyskuje na wartości w błyskawicznym tempie. Z 2100 juz jest za trójkę.
Re: WSK M06B3 Lelek 125
: 2015-04-16, 19:59
autor: daroohd
max 1500 dużo braków i stan mizerny za ta 3000 to nie sprzeda chyba żeby było z czego urwać.
Re: WSK M06B3 Lelek 125
: 2015-04-25, 21:59
autor: irena41
Re: WSK M06B3 Lelek 125
: 2015-04-25, 22:17
autor: peter125-175
Wsk 125 M06 B3 Bąk z 1975 roku
Re: WSK M06B3 Lelek 125
: 2015-04-25, 22:46
autor: Texas Ranger
A czym się różni rama Bąka od Lelkowej?
Re: WSK M06B3 Lelek 125
: 2015-04-26, 07:07
autor: daroohd
A mocowanie siedziska ?? gdzie jest w tej ramie nie widać.
Re: WSK M06B3 Lelek 125
: 2015-04-26, 10:23
autor: irena41
Hmm czyli wychodzi na to że mam kolejną ramę bąka. Dziwią mnie tylko te wzmocnienia na dole. Czyżby była taka seria bąków wypuszczana ze wzmocnieniami ?
Re: WSK M06B3 Lelek 125
: 2016-01-06, 20:24
autor: shel82
Czytając kilka innych postów o Lelku (mocno ostatnio mnie intryguje
) nie mogę ustalić jak to jest:
a) z bakiem, tzn. są dwie/trzy wersje (łezka, pomniejszony 8,5L z możliwością przykręcenia emblematu i na klejony emblemat), oświeci mnie ktoś jaki pod jaki rocznik montowali czy była dowolność?
b) gumy na baku (z wąsem czy bez), bez wąsa teoretycznie wszystkie młodsze ptaszki (głównie 1977 i chyba końcówka 1976)?
c) wzmocnienie przy podnóżkach szło do końca serii?
Bo śmiem twierdzić, że widziane przeze mnie modele z 1977 (końcówka produkcji) takowe posiadają, a czytając forum wychodzi na to, że nie powinny...
d) kierownica z poprzeczką - to samo co wyżej co prawda widziałem końcówkę rocznika 1976 w oryginale, który takową poprzeczkę posiadał
e) metalowe tylne podnóżki pasażera występowały w oryginale?
Re: WSK M06B3 Lelek 125
: 2016-01-06, 20:34
autor: Savier
od kiedy łezka w lelku?
poprzeczki (rzadko) na początku, gumy z wąsem i przyklejane emblematy do jakiegoś 1976, wzmocnienia pod koniec produkcji mogli olać, stalowych podnóżków tylnych nie było wcale.
Re: WSK M06B3 Lelek 125
: 2016-01-06, 20:38
autor: daroohd
metalowe tylne stopki to już tuning właścicieli lelków..i opisów na allegro. jak i części na allegro co do wsk i to już w tytule lelek, sport dudek itd aż sie nie chce otwierać ogł
Re: WSK M06B3 Lelek 125
: 2016-01-06, 21:17
autor: shel82
Savier pisze:od kiedy łezka w lelku?
To się zamotałem i to przez ciebie
Re: WSK M06B3 Lelek 125
: 2016-01-07, 12:26
autor: Savier
A kolega rzeczony temat dokładnie przeczytał?
Dałem ten zbiornik 'dla ładności'.
Re: WSK M06B3 Lelek 125
: 2016-01-07, 16:30
autor: daroohd
Savier pisze:A kolega rzeczony temat dokładnie przeczytał?
Dałem ten zbiornik 'dla ładności'.
Ja bym dopisał ze dla picu
ala PIC..
Jak by co kupie taki zbiornik jak ma Savier.
Re: WSK M06B3 Lelek 125
: 2016-01-09, 18:16
autor: shel82
a jak jest z tą kierownicą?
Re: WSK M06B3 Lelek 125
: 2016-01-09, 18:25
autor: Savier
Savier pisze:
poprzeczki (rzadko) na początku,
Pisałem :->
Re: WSK M06B3 Lelek 125
: 2016-01-09, 18:35
autor: shel82
Savier pisze:Savier pisze:
poprzeczki (rzadko) na początku,
Pisałem :->
Hmm, a myślałem dokładnie odwrotnie tzn., że na początku produkcji Lelek otrzymał kierownicę w spadku po S1, a potem pod koniec produkcji wychodziły już bez poprzeczki...
Re: WSK M06B3 Lelek 125
: 2016-01-09, 20:45
autor: Savier
No a co ja napisałem
.
Poprzeczki
na początku - w moim przypadku jest