!! Wyprawa BałkanTrip wraz z Naszymi forumowiczami !! Więcej informacji : TUTAJ.

!! Wyścigi w Koszalinie w ramach VeteranCup !! Więcej informacji : TUTAJ.

WSK M06 : Z, Z2, L - 125

Opis poszczególnych elementów i części zastosowanych w danym modelu/wersji

Re: WSK M06, -Z, -Z2, -L,

Postprzez Abuk » 2010-10-22, 22:32

Mam do was pytanie. Czy przednie zawieszenie z WFM M06 pasuje do WSK eLki ?? Bo części z WueFeMki dużo łatwiej dostać niż do WSK, mam już nawet coś na oku, zobaczymy czy się uda kupić ;).
Abuk
 
Posty: 0
Wiek: 21
Lokalizacja: Biała Podlaska
Podziękował : 0 raz
Otrzymał podziękowań: 0 raz
Dołączył(a): 2010-06-25, 22:17
GG: 0
Moje maszyny: Simson, WSK M06-L, Komar, Romety

Re: WSK M06, -Z, -Z2, -L,

Postprzez tollek83 » 2010-11-29, 19:32

mam pytanie czy to jest błotnik od Z2 ? zobaczcie na mocowania są inne łączą sie w jeden otwór
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
tollek83

Avatar użytkownika
 
Posty: 118
Wiek: 30
Lokalizacja: Koszalin/Gorzów Wlkp.
Podziękował : 0 raz
Otrzymał podziękowań: 0 raz
Dołączył(a): 2010-05-27, 17:43
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06-Z2 1964r.

Re: WSK M06, -Z, -Z2, -L,

Postprzez WSK » 2010-11-29, 20:06

Jak najbardziej, tylko mocowanie błotnika jest pod stary typ zawieszenia (pod zawieche sprężynową)- taką jak w M06-L
MoTór nie umiera nigdy!- MoTór jest wieczny!
"make love, not war"
WSK

Avatar użytkownika
 
Posty: 409
Wiek: 25
Lokalizacja: Łąki
Podziękował : 0 raz
Otrzymał podziękowań: 2 razy
Dołączył(a): 2009-02-21, 12:47
GG: 9912702
Moje maszyny: Kilka..

Re: WSK M06, -Z, -Z2, -L,

Postprzez xradusx » 2010-11-29, 20:16

Stosowany w latach 1959 i początek 60 Przejście z modelu Z do Z2
Obrazek

WSk mnie wyprzedził :P
xradusx

Avatar użytkownika
 
Posty: 460
Wiek: 29
Lokalizacja: Münster
Podziękował : 0 raz
Otrzymał podziękowań: 0 raz
Dołączył(a): 2009-09-13, 19:25
GG: 0
Moje maszyny: TT600R
AWO425T

Re: WSK M06, -Z, -Z2, -L,

Postprzez tollek83 » 2010-11-29, 20:36

czyli bede musiał przerabiać mocowanie żeby pasowało do mojego zawieszenia ? u mnie wyglada to tak , niestety nie mam lepszego zdjecia
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
tollek83

Avatar użytkownika
 
Posty: 118
Wiek: 30
Lokalizacja: Koszalin/Gorzów Wlkp.
Podziękował : 0 raz
Otrzymał podziękowań: 0 raz
Dołączył(a): 2010-05-27, 17:43
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06-Z2 1964r.

Re: WSK M06, -Z, -Z2, -L,

Postprzez WSK » 2010-11-29, 22:59

Tak, musiałbyś przerabiać, na Twoim miejscu jednak nie ciął bym tego błotnika- szkoda go a na pewno tych pod stare mocowanie jest mniej niż pod 'nowe', sprzedaj ten kup oryginalny, bądź kup oryginalny, możesz też dać ogłoszenie na zamiane np na forum.

Naprawdę szkoda Ciąć takiego błotnika, o tą część nie jest aż tak ciężko. ;)
MoTór nie umiera nigdy!- MoTór jest wieczny!
"make love, not war"
WSK

Avatar użytkownika
 
Posty: 409
Wiek: 25
Lokalizacja: Łąki
Podziękował : 0 raz
Otrzymał podziękowań: 2 razy
Dołączył(a): 2009-02-21, 12:47
GG: 9912702
Moje maszyny: Kilka..

Re: WSK M06, -Z, -Z2, -L,

Postprzez irokez59 » 2011-04-03, 15:28

Niedawno wszedłem w posiadanie WSK M06 Z2 z 1959 roku. Jest trochę rozbebeszona i wystepują drobne braki. Jak pozbieram ją do kupy wrzuce kilka zdjęć.
irokez59
 
Posty: 18
Wiek: 55
Lokalizacja: płd. wielkopolska
Podziękował : 0 raz
Otrzymał podziękowań: 0 raz
Dołączył(a): 2010-07-24, 10:50
GG: 0
Moje maszyny: WS K79 WSK M06-Z2 1959r

Re: WSK M06, -Z, -Z2, -L,

Postprzez Kameleon » 2011-08-30, 23:46

Maniekk napisał(a):Panowie w 59 roku były tylko białe łatki na bakach czy jak to z nimi było bo nie wiem czy sobie robić z łatkami czy bez. Tu jest taka z łatkami : http://moto.allegro.pl/item817233393_ws ... y_756.html
i moja jest jej bliska numerem ramy.


Ja również mam WSK M06-Z z 1959 roku i łatka na baku była na bank, bo odrestaurowywałem ją według oryginału i łata była.
pozdrawiam
--- Motór jest wieczny, Motór nie umiera nigdy ---
Kameleon
 
Posty: 24
Wiek: 30
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował : 0 raz
Otrzymał podziękowań: 0 raz
Dołączył(a): 2011-08-09, 22:29
GG: 5586000
Moje maszyny: WSK 125 M06-Z

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

Postprzez Abaddon » 2011-09-08, 20:15

panowie mam ramę, niestety bez tabliczki, po błotnikach sądze że to jakaś zetka. teraz jak rozpoznać czy to Z czy Z2? jakieś charakterystyczne cechy? bak mocowany po środku.
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
Abaddon
 
Posty: 46
Wiek: 23
Lokalizacja: Sędziszów
Podziękował : 0 raz
Otrzymał podziękowań: 0 raz
Dołączył(a): 2011-06-22, 17:43
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06 B1 '70

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

Postprzez irokez59 » 2011-09-08, 20:40

Z-2 miała lekko podwinięty przedni błotnik, podobnie jak w SHL. Ramy chyba były te sme.
irokez59
 
Posty: 18
Wiek: 55
Lokalizacja: płd. wielkopolska
Podziękował : 0 raz
Otrzymał podziękowań: 0 raz
Dołączył(a): 2010-07-24, 10:50
GG: 0
Moje maszyny: WS K79 WSK M06-Z2 1959r

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

Postprzez mateo88k » 2011-09-08, 23:12

Z2 miała również głęboki tylny błotnik, taki jak na zdjęciu. Ja obstawiam, że to M06-Z2.
M06-Z2 1960 r. stan 90%
mateo88k

Avatar użytkownika
 
Posty: 88
Wiek: 26
Lokalizacja: Siedlce
Podziękował : 0 raz
Otrzymał podziękowań: 1 raz
Dołączył(a): 2010-08-14, 23:36
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06-Z2 z 1960 r.
YAMAHA XV1000 TR1 z 1983 r.

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

Postprzez Abaddon » 2011-09-09, 07:18

oba błotniki są podgięte na końcach, głębokie. aha i tak mi się przypomniało że automat stopu jest po wewnętrznej stronie ramy przykręcany. Głównie rozchodzi mi się o różnice pomiędzy modelami Z i Z2.
Abaddon
 
Posty: 46
Wiek: 23
Lokalizacja: Sędziszów
Podziękował : 0 raz
Otrzymał podziękowań: 0 raz
Dołączył(a): 2011-06-22, 17:43
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06 B1 '70

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

Postprzez mateo88k » 2011-09-09, 08:59

Ja w swojej Z2 z 1960 miałem zamontowany automat stopu po wewnętrznej stronie ramy i tak jak piszesz oba błotniki lekko zagięte na końcach. Rama jest taka sama w Z i Z2. U mnie tylko w miejscu bagażnika jest chromowany pręt, który mocuje się tak samo, ale biegnie zaraz za siedzeniem i służy do stawiania motocykla na stopkę centralną. To już raczej kwestia indywidualna, bo bagażnik zawsze można dodać ;)
M06-Z2 1960 r. stan 90%
mateo88k

Avatar użytkownika
 
Posty: 88
Wiek: 26
Lokalizacja: Siedlce
Podziękował : 0 raz
Otrzymał podziękowań: 1 raz
Dołączył(a): 2010-08-14, 23:36
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06-Z2 z 1960 r.
YAMAHA XV1000 TR1 z 1983 r.

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

Postprzez milenium5 » 2011-11-09, 10:15

zanim zaczne remont tego cacka chce sie upewnic czy to oryginal
mam watpliwosci
siedzenie wiem ze jest nie od tego , licznik jakby od nowszej wsk? jaki powinien byc? dziwne korki zawieszenia , cienkie sruby , gruboscia roznia sie znacznie od tych z nowszych wersji , boczki , uchwyt na tlumik jest jakby dospawany za stopka pasazera , wyglada na nieoryginalny jakby obciety z innej wsk i tu dodany , spaw jest kiepskiej jakosci nierowny , jak wygladc powinien ten uchwyt
i jaki silnik?
podobno byl na bloku wfm z cylindrem jak w nowszej wsk , niewykluczone ze kapa boczna byla z napisem demba dęba czy jakos tak
no i bezdyskuzyjnie tlumik od shl to wiadomo
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
milenium5
 
Posty: 49
Wiek: 26
Lokalizacja: BYDGOSZCZ
Podziękował : 0 raz
Otrzymał podziękowań: 0 raz
Dołączył(a): 2010-10-18, 17:51
GG: 0
Moje maszyny: simson wsk

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

Postprzez Borewicz » 2011-11-09, 15:12

Boczki od B1. Powinna już mieć kwadratowy cylinder i głowice.
Borewicz

Avatar użytkownika
 
Posty: 1338
Wiek: 19
Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
Podziękował : 2 razy
Otrzymał podziękowań: 10 razy
Dołączył(a): 2009-05-14, 15:05
GG: 0
Moje maszyny: WFM Osa M52 '63

MZ ETZ 251e '90

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

Postprzez WSK » 2011-11-09, 16:02

milenium5 napisał(a):- licznik jakby od nowszej wsk? jaki powinien byc?
- boczki
-i jaki silnik?


Licznik jest od nowszej wsk, nie widze dokładnie przedział B1-B3.

Boczki posiadasz od B1, powinieneś mieć trójkątne puszki

Silnik- podstawowa jednostka napędowa, kwadratowa góra, blok silnika z numerami u góry na prawym karterze, sygnowane ZMD, oraz odlew pod cylindrem nie okrągły, kapa sprzęgła ZM- Dęba.

Pzdr.
MoTór nie umiera nigdy!- MoTór jest wieczny!
"make love, not war"
WSK

Avatar użytkownika
 
Posty: 409
Wiek: 25
Lokalizacja: Łąki
Podziękował : 0 raz
Otrzymał podziękowań: 2 razy
Dołączył(a): 2009-02-21, 12:47
GG: 9912702
Moje maszyny: Kilka..

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

Postprzez JueS » 2011-11-10, 09:12

A może by tak podzielić cały temat na 3 wątki dotyczące konkretnych modeli?
Kupię do kolekcji: polskie motocykle sportowe, motocykle sprzed 1945 slaaneshad@o2.pl
JueS

Avatar użytkownika
 
Posty: 229
Wiek: 35
Lokalizacja: Puszczykowo
Podziękował : 0 raz
Otrzymał podziękowań: 3 razy
Dołączył(a): 2009-07-14, 13:44
GG: 0
Moje maszyny: kolekcja 100+ motocykli =)

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

Postprzez milenium5 » 2011-11-10, 23:59

silnik mial blok z okraglymi karterami a cylinder kwadratowy , licznik mam taki jak robili do 77 roku chyba we wszystkich jednoramowkach majacych malej srednicy licznik, na ile to wycenice? silnik miala nowy jak i cala reszta nowa i taka ze zlomu przyszla , tylko silnik poszedl na zcesci do innego motoru , tlumik miala podobno rozkrecany 2 czesciowy identyczny jak te zgrzewane pozniejsze tylko rozbieralny
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
milenium5
 
Posty: 49
Wiek: 26
Lokalizacja: BYDGOSZCZ
Podziękował : 0 raz
Otrzymał podziękowań: 0 raz
Dołączył(a): 2010-10-18, 17:51
GG: 0
Moje maszyny: simson wsk

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

Postprzez gramsiu » 2012-02-18, 15:30

luk@sz napisał(a):mamy kolejne potwierdzenie ze wsk m06z-1 była produkowana.


znalezione na otomoto:
M3043119_5.jpg


Motor wyjechał z fabryki 28.01.1960. Co ciekawe w dokumentach jest to nie Z1 a Z2.
Nr ramy 1264xx, silnika 744xx
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
"Jak się dba to się i jedzie, jak się nie dba to się nie będzie jechało"
gramsiu

Avatar użytkownika
 
Ranga: Moderator
Posty: 192
Wiek: 31
Lokalizacja: Bydgoszcz
Podziękował : 0 raz
Otrzymał podziękowań: 1 raz
Dołączył(a): 2011-10-16, 17:51
GG: 2067356
Moje maszyny: 125 & 175 & 350

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

Postprzez filu » 2012-04-19, 11:07

Witam!
Podbijam ze swoją M06-Z2!
Pełną parą rozpocząłem właśnie renowację!

zdjecie1t.jpg

ws1wl.jpg


Cały temat o moim modelu i trwających pracach będzie dostępny tutaj:
http://wueska.pl/viewtopic.php?f=9&t=11863

:-)
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
filu

Avatar użytkownika
 
Posty: 78
Wiek: 24
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
Podziękował : 0 raz
Otrzymał podziękowań: 0 raz
Dołączył(a): 2012-04-18, 15:35
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06-Z2

Toyota MRS

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Modele WSK i wersje pochodne



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość