Maniekk pisze:WSK pisze: kranik przesuwany jak w WFM
Pewien jesteś? Silnik też ma dobry.
M06Z to model w którym można znaleźć różne konfiguracje elementów. Np. w 59 r. wychodziły z licznikiem w półce i przednim zawieszeniem od M06L, zdarzało się że zakładano płytki błotnik do przodu. Silniki były zarówno z pokrywą iskrownika dzieloną jak i niedzieloną. Ale co do kranika to jestem pewien że ma być normalny. Może gdyby to był rok 59 jak mój to mógłby być przesuwany.
Bardzo ważnym elementem który masz to piasty które ciężko dostać teraz.
- co do kranika rzeczywiście, kierowałem się wyznacznikami (przesuwak w 64- późniejsza wersja i "po co by montowali przestarzały przesuwak do nowszego modelu), przyjżałem się prospektowi i jest tam jednak kranik zwykły.
-ale kapa iskrownika to
TOTALNA BZDURA, jednolita kapa weszła dopiero w 1966 wraz zapłonem 31-06 którego niestety wczesniej nieznano
- A te domysły o liczniku w półce, zawiasami od L, płytkimi błotnikami nie poprzesz żadnymi faktami zapisanymi w książkach itp, na zapewnieniu właścicieli nie przystawaj, to tak samo jak puszki boczne w M06-64, osłony boczne w M06-64, kierownica na aluminiowych klamkach w B1 itp itd, sam najpierw twierdziłem że takowe są, ale to żaden dowód że "widziałem" i właściciel mówił 100% org itp itd
Silnik a conajmniej lewy karter wyprzedza swoję epokę o bagatela ~~16lat, skąd to wiem!? PRZECIEZ LEWY KARTER POSIADA NUMER SILNIKA Z BOKU I TO DWUCZĘŚCIOWY....., numery moga ci sie zgadzac tylko wtedy kiedy masz dwa numery (prawy karter góra i lewy karter- bok) (prawa góra i lewy bok),, to pewnie będzie to bo brak zapłonu 31-05 bys pewnie zauważył. są jeszcze inne konfiguracje np właściciel wymieniał silnik i ma wybity w dowodzie itp itd,
Maniekk, najlepiej trzymać się prospektów, jeśli fabryka w 1959 dała takie prospekty to nic nie mogło zmienić się w tym roku, zmiany nastąpywały, ale później, np w "L" zmiana licznika z półki do lampy w 1962 (III kwartał podajze albo połowa), jaki jest sens zakładać do modelu Z - luksusowego, licznika w półce czy tez zawiasów od L i WFM skoro po to był stworzony Z aby zastąpić to nowoczesnymi rozwiązaniami (bębny, przód na zawieszeniu olejowym, licznik w lampie, głębokie błotniki, prawie nowa jednostka napędowa)- to różnice miały za zadanie podkreślić luksus tak jak pierwsza klasa z drugą itp itd,
Piasty kół to pierwsze pełne piasty w rodzinie WSK. Mają 5 żeberek i są zamienne przód z tyłem. To troche taki rarytas bo tylko te modele takie posiadały.
W silniku powinieneś mieć dzieloną pokrywke. To już masz.
Model M06-64 i M06-B ( nie mylic z B1) tez posiadały koła wymienne, chyba chciałeś napisać że rarytas pod wzgledem dopasowania felgi 19" z pełnymi bębnami