Tu odpowiedź jakie były wersje kolorystyczne - przedostatnia linijka
http://www.polskiemotocykle.mik.pl/m06b3s-zaw.html . Wydaje się, że to są dane rzetelne bo na czarno białej fotografii którą umieściłem na początku potwierdzało by się malowanie dwubarwne (białe i czerwone) białe boczki i lampy a czerwony bak, a co do wersji jednobarwnej to ten znajomy marwsk'a ma całą czerwoną ! mogą być też inne barwy o których być może nigdzie nie napisano ale te dwie wersje są na razie potwierdzone !
Ostatnio trochę popracowałem z książkami i oto proszę :
w kilku miejscach podałem dane domyślne zaznaczyłem je na końcu znakiem zapytania.
Dane ogólne
Typ motocykla: WSK 125 M06 B3 SPORT
Ciężar w stanie suchym w kg: 96
Dopuszczalna masa całkowita w kg: 150
Prędkość maksymalna: 80 km/h
Zużycie paliwa w litrach na 100 km przy prędkości 60 km/h: 2,8
Produkowany: Od 1972- 1974 ?
Wyprodukowanych egzemplarzy: 50 sztuk ?
Wymiary
Długość: 2000 mm
Rozstaw osi: 1320mm
Szerokość: 860 mm
Wysokość: 1080 mm
Podwozie
Rama: Pojedyncza zamknięta spawana z rur
Zawieszenie koła przedniego: Widelec teleskopowy ze sprężynami śrubowymi i tłumieniem olejowym
Skok zawieszenia przedniego: 150 mm
Zawieszenie koła tylnego: Wahacz wleczony z elementami resorującymi
Średnica bębnów hamulcowy szczękowych w mm: 135
Rozmiar koła przedniego i ogumienie: 3,00x18”
Rozmiar koła tylniego i ogumienie; 3,00x18
Ciśnienie w ogumieniu przód/tył w Kg/cm3: 1,3/1,7
Silnik
Typ: S01-Z3A LUX
Rodzaj: Gaźnikowy, dwusuwowy z przepłukiwaniem zwrotnym
Liczba i układ cylindra: Jednocylindrowy, stojący, odchylony do przodu 15*
Pojemność skokowa w cm3: 123
Średnica cylindra w mm: 52
Skok tłoka w mm: 58
Stopień sprężania: 7,8
Moc maksymalna w KM (kW): 7,3 (5,4)
Prędkość obrotowa maksymalna dla mocy: 5300obr/min
Rodzaj rozrządu: symetryczny, krawędziami tłoka
Smarowanie silnika: Mieszanka ze stosunkiem oleju do paliwa 1:30
Gaźnik: G20M2A
Zapłon: Iskrownikowy
Optymalne wyprzedzenie zapłonu przed ZZ w mm: 3,0
Przerwa na przerywaczu przy maks. rozwarciu w mm: 0,3-0,4
Zalecana świeca zapłonowa: 225 lub F80
Odstęp elektor świecy w mm: 0,4-0,6
Filtr powietrza: Siatkowy, zwilżany olejem z benzyna (1:1)
Sprzęgło: Mokre z wkładkami korkowymi 3 tarczowe
Skrzynka biegów: 3 biegowa
Zespół przeniesienia napędu: zblokowane z silnikiem
Przełożenia na poszczególnych biegach: I bieg 2,93 II bieg 1,49 III bieg 1,00
Smarowanie zespołów przeniesienia napędu: olejem, rozbryzgowo
Ilość oleju smarowania zespołów przeniesienia napędu: 0,5 l
Zębatka zdawcza: 13zębów ?
Zębatka odbiorcza: 43 zęby ?
Instalacja elektryczna
Źródło energii elek.: prądnica-iskrownik 31-06 6V-28W
Prostownik: SPSs-36-08
Akumulator kwasowy 6V: 3M1
Lampa przednia:
-Żarówka światła głównego 6V-25/25W
-Żarówka światła postojowego 6V-2W
-Żarówka oświetlająca szybkościomierz 6V-2W
Lampa tylnia:
-Żarówka światła postojowego 6V-3W
-Żarówka światła ''stop'' 6V-15W
Sygnał dźwiękowy: SES 6V
Stacyjka: typu 70-11
Pojemności
Zbiornik paliwa l (dm3): 13
Teleskopy cm3: 90
Skrzynka biegów l (dm3): 0,5
Stosowana kolorystyka: Czerwień meksykańska i Czerwień meksykańska z elementami białymi, bd
aha i zdjęcia postaram sie umieścić do końca przyszłego tygodnia zrobiłbym to wcześniej ale mam porozrywaną skóre na nodze po wypadku i nie za bardzo mogłem sie poruszać na szczęście już jest lepiej i moge troche podziałać