WSK M21W2 Sport 1 - "S1"

Opis poszczególnych elementów i części zastosowanych w danym modelu/wersji
Odpowiedz
Awatar użytkownika
Jakub
Posty: 851
Rejestracja: 2010-06-23, 15:40
GG: 4657132
Moje maszyny: Jubilat
Lokalizacja: Okolice Sieradza
Kontaktowanie:

Re: WSK M21W2 Sport 1 - "S1"

Post autor: Jakub » 2013-07-17, 10:07

trollfireblade pisze:Mam zagwozdkę, otóż w mojej pieknej s1, której nikt nie chciał kupić mam dziwny wahacz otóż blacha na końcu whacza jest zdecydowanie szersza niż w innych wueskach. WTF?
Obrazek

A tak na poważnie może początek produkcji ? . Fakt trochę dziwny jest .Daj foto całego
Mów mi Kuba. Zielony w 175
Raz sierpem , raz młotem w czerwoną hołotę
Magister Kebeb

trollfireblade
Posty: 682
Rejestracja: 2012-09-08, 00:05
GG: 0
Moje maszyny: gazela 69, pannonia 63, pic,75 shl m1161,
WSK S1 74'
Lokalizacja: Lublin
Kontaktowanie:

Re: WSK M21W2 Sport 1 - "S1"

Post autor: trollfireblade » 2013-07-17, 22:06

fotka jest na poprzedniej stronie gdzie dawałem zdjecia całego motorka. Ale zagadka rozwiązana, taki wahacz musi być jak jest wąski nie S1 tylko składak. Obejrzałem przynajmniej 20 fotek S1 co do których mam prawie 100% pewność, że oryginały, każda miała taki wahacz.

Awatar użytkownika
Zloty52
Posty: 104
Rejestracja: 2012-11-18, 22:55
GG: 0
Moje maszyny: Romet ogar| Jawa mustang|Komar Sport| WSK 125|
WSK 175
Lokalizacja: Proszowice koło Krakowa
Kontaktowanie:

S1 z kobuza, czyli ile w tym kobuzie S1?? i czy się opłaca.

Post autor: Zloty52 » 2013-08-05, 19:24

Witam, ostatnio tak sobie szukam jakiejś 175, i rozmawiam sobie z kolegą. On mi na to że tu nie daleko jest ładny kobuz za 1000zł.
Pojechaliśmy. Po krótkiej chwili rozmowy z właścicielem powiedział patrząc na moją M06B3 '83r że bardziej podobały mu się kosy bo maja zawieszenia ładniejsze, podobne jak w jego WSK. Gdy powiedziałem że w kobuzach nie ma takich zawieszeń on mi powiedział że on ma S1. Nie zobaczyłem tej WSK w ten dzień bo miał robotę a szopka była zamknięta. Dzisiaj tam podjechałem, i ujrzałem fajną WSK choć nie do końca S1. Nie ma górnego tłumika tylko zwykły, tylny błotnik głęboki, lampa zwykła nie "telewizorek" i tylne amorki od MZ. Koleś lubił S1 więc zrobił ze swojego Kobuza taką. Rocznik tego motocykla to 1978 prawdopodobnie, ale sprzedający nie pamięta dokładnie może się mylić.

Uwaga!!: Kierownica oryginalna jest tylko musi poszukać.

Moje pytanie: czy opłaca się brać za 1000 zł z papierem jak znajdzie oryginalną kierownice? i co jeszcze by pasowało zmienić by była to w miarę oryginalna S1? Chcę stworzyć z niej replikę S1, albo taką WSK którą mógłbym spokojnie i wygodnie jeździć. Jakieś CDI itp, nie koniecznie oryginał.

Oto zdjęcia: ( wiem że nie za dobre, ale nie chciałem cykać przy gościu zdjęć jak oszołom jakiś )

Jest zabrudzona bo leżała w szopie jakiejś.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6286
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: S1 z kobuza, czyli ile w tym kobuzie S1?? i czy się opła

Post autor: Savier » 2013-08-05, 20:04

Widzę, że nadal się nie nauczyłeś :).
Tutaj tylko przodek jest z Bąka/s1 (raczej bąk, bo licznik do 140 zdaje się?). Skompletowanie tego na S1 według mnie nie będzie opłacalne. Lepiej kupić cały egzemplarz. :->

PS. Właściciel nie mylił się, to 1978r (najprawdopodobniej)

Następnym razem pomyśl gdzie zakładasz temat, bo został CI tylko jeden warn...

Awatar użytkownika
Zloty52
Posty: 104
Rejestracja: 2012-11-18, 22:55
GG: 0
Moje maszyny: Romet ogar| Jawa mustang|Komar Sport| WSK 125|
WSK 175
Lokalizacja: Proszowice koło Krakowa
Kontaktowanie:

Re: WSK M21W2 Sport 1 - "S1"

Post autor: Zloty52 » 2013-08-05, 20:58

A czy bak jest taki jak w S1 ? i czy tylni błotnik S1 miała taki jak w kosie? Czy mi się tylko wydaje?
Największym problemem do kupienia byłby chyba układ wydechowy?
Co sądzicie o cenie ogólnej tego motóra?
Za bardzo mi się podoba ten przód żeby przejść obok niej obojętnie ;) Tym bardziej że szukam "czwórki"

Johnny
Posty: 634
Rejestracja: 2011-05-26, 17:46
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 B1
WSK 125 B3
WSK 125 B3 Bąk
JAWA TS 350
Lokalizacja: Gliwice
Kontaktowanie:

Re: WSK M21W2 Sport 1 - "S1"

Post autor: Johnny » 2013-08-05, 23:22

Zloty52 pisze:A czy bak jest taki jak w S1 ? i czy tylni błotnik S1 miała taki jak w kosie? Czy mi się tylko wydaje?
Największym problemem do kupienia byłby chyba układ wydechowy?
Co sądzicie o cenie ogólnej tego motóra?
Za bardzo mi się podoba ten przód żeby przejść obok niej obojętnie ;) Tym bardziej że szukam "czwórki"
Proponuję zajrzeć na początek tego tematu i uzyskasz odpowiedź na większość swoich pytań :!: Co do ceny rzecz względna ;)

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6286
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: WSK M21W2 Sport 1 - "S1"

Post autor: Savier » 2013-08-06, 09:22

Jak papier OK, to można kupić, sprzedać przód, doprowadzić do oryginału kobuza i się cieszyć machiną.

Awatar użytkownika
Zloty52
Posty: 104
Rejestracja: 2012-11-18, 22:55
GG: 0
Moje maszyny: Romet ogar| Jawa mustang|Komar Sport| WSK 125|
WSK 175
Lokalizacja: Proszowice koło Krakowa
Kontaktowanie:

Re: WSK M21W2 Sport 1 - "S1"

Post autor: Zloty52 » 2013-08-06, 11:27

Jeden użytkownik Polskiej jazdy - nie wiem czy użytkownik tego forum, ma fają WSK którą robił z najlepszych części do WSK. To był kobuz lagi kosa i błotnik, kierownica S1 chyba itp. Podoba mi się takie coś tylko że ja jak to ja muszę mieć oryginał bo inaczej mi się coś dzieje ;)
Musze się dowiedzieć czy w tych latach produkcji wychodziły kobuzy z łezkami bakami - taka też mi się marzy od zawsze, można by było się pobawić z konfiguracją ;-)

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6286
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: WSK M21W2 Sport 1 - "S1"

Post autor: Savier » 2013-08-06, 13:23

Do kobuza co nie wsadzisz to oryginalne ;D.
To był wujcio. Łezki były do 1980, ale po drodze były wąskie, garbate (tutaj garbi jest ori), niski, wysoki wlew, no wszystko ;D.

Awatar użytkownika
grack
Posty: 194
Rejestracja: 2013-04-19, 21:09
GG: 0
Moje maszyny: WSK M21W2 Sport "S1"
Lokalizacja: Płock
Kontaktowanie:

Re: WSK M21W2 Sport 1 - "S1"

Post autor: grack » 2013-11-13, 10:43

Panowie, orientujecie się może czy osłona pod silnik stosowana w Dudkach będzie pasowała do "S1"? Bo podobno eksportowe "S1" miały takie osłony nie wiem czy to był ten sam element jak w Dudku, czy były jakieś różnice?

Johnny
Posty: 634
Rejestracja: 2011-05-26, 17:46
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 B1
WSK 125 B3
WSK 125 B3 Bąk
JAWA TS 350
Lokalizacja: Gliwice
Kontaktowanie:

Re: WSK M21W2 Sport 1 - "S1"

Post autor: Johnny » 2013-11-13, 13:15

Osłona jest taka sama bo i rama jest taka sam :) Różnica w tym, że eksportowa WSK s1 miała samą ramkę bez blachy w środku ;)

Może nie tjuninguj od razu kupionej s1 :)

Awatar użytkownika
grack
Posty: 194
Rejestracja: 2013-04-19, 21:09
GG: 0
Moje maszyny: WSK M21W2 Sport "S1"
Lokalizacja: Płock
Kontaktowanie:

Re: WSK M21W2 Sport 1 - "S1"

Post autor: grack » 2013-11-13, 15:52

Heh, nie nie, tjuning jest mi obcy ;) tak sobie tylko patrze, bo zobaczyłem na zdjęciach że S1 miały montowane takie osłony i u mnie są takie uchwyty, ale osłony nie ma. Ale z tego co wyczytałem to te osłony były tylko w wersjach eksportowych, czy tak?

trollfireblade
Posty: 682
Rejestracja: 2012-09-08, 00:05
GG: 0
Moje maszyny: gazela 69, pannonia 63, pic,75 shl m1161,
WSK S1 74'
Lokalizacja: Lublin
Kontaktowanie:

Re: WSK M21W2 Sport 1 - "S1"

Post autor: trollfireblade » 2013-11-24, 18:59

Dzisiaj odwiedził mnie kolega z forumi i może słusznie zwrócił mi uwagę na moją S1 z 74 roku. Otóż mam wcięcie w ramie na podwójny akumulator, pozatym górna blacha jest jakaś podgięta (zaznaczonay obrys czerwoną linią) nie było by nic w tym dziwnego - może komus sie aku nie mieścił ale jak bym ją wyprostował to górna blacha była by dłuższa od dolnej o jakies 2 cm.
W związku z tym moje pytanie czy s1 miały 12v instalacje i co z tą blachą? Nadmienię, iż reszta "znaków szczególnych" jak w s1 czyli wzmocnienia, uszka z tyłu, wąsy przy podnóżkach, oznaczenie tabliczki i silnik w2bxs.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
grack
Posty: 194
Rejestracja: 2013-04-19, 21:09
GG: 0
Moje maszyny: WSK M21W2 Sport "S1"
Lokalizacja: Płock
Kontaktowanie:

Re: WSK M21W2 Sport 1 - "S1"

Post autor: grack » 2013-11-24, 20:18

Tak, S1 z silnikami w2bxs produkowane w latach 73-74 miały instalacje 12V :) Mam tak samo w mojej, miejsce jest na dwa akumulatory 6V ( u mnie zastąpione współczesną 12-tką).

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6286
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: WSK M21W2 Sport 1 - "S1"

Post autor: Savier » 2013-11-24, 20:21

Podgięta blaszka - eeeee
Tak, wcięcie w ramie jest normalne dla tego rocznika. ;-)

Awatar użytkownika
metzek
Posty: 472
Rejestracja: 2012-05-31, 17:22
GG: 0
Moje maszyny: New B3 85' S2,S1,S1EX,lelek,Kos,itpTriumph T140
Kontaktowanie:

Re: WSK M21W2 Sport 1 - "S1"

Post autor: metzek » 2013-11-24, 20:51

U mnie to wygląda tak
Boczek bez problemu się mieści a ta blacha na górze faktycznie jest dłuższa o 3 cm.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
peter125-175
Posty: 1327
Rejestracja: 2012-08-05, 21:59
Moje maszyny: 50 sztuk
Lokalizacja: Biłgoraj
Kontaktowanie:

Re: WSK M21W2 Sport 1 - "S1"

Post autor: peter125-175 » 2013-11-24, 21:42

A od 1975 roku już nie było tej wnęki bo już weszła instalacja 6v ;) .

trollfireblade
Posty: 682
Rejestracja: 2012-09-08, 00:05
GG: 0
Moje maszyny: gazela 69, pannonia 63, pic,75 shl m1161,
WSK S1 74'
Lokalizacja: Lublin
Kontaktowanie:

Re: WSK M21W2 Sport 1 - "S1"

Post autor: trollfireblade » 2013-11-24, 22:38

mogłem sie zapytac przed malowaniem, teraz nie wiem czy przy prostowaniu proszek nie odpryśnie :-/

Awatar użytkownika
grack
Posty: 194
Rejestracja: 2013-04-19, 21:09
GG: 0
Moje maszyny: WSK M21W2 Sport "S1"
Lokalizacja: Płock
Kontaktowanie:

Re: WSK M21W2 Sport 1 - "S1"

Post autor: grack » 2013-12-29, 17:39

Panowie, mam pytanie, czy kanapa w S1 wyróżniała się czymś spośród innych wueskowych kanap? Mam taki plan,żeby zrobić u siebie nowy pokrowiec, ale szkoda mi tego oryginalnego. Dlatego postanowiłem kupić drugą kanapę i ją odrestaurować, a tę starą zatrzymam bez zmian jako oryginalną. Nie wiem tylko jaka kanapa będzie odpowiednia, czy ta w S1 jest jakaś specyficzna, czy też moze taka sama jak np. od Kobuza albo B3? Bo z tego co widzę to tylko tymi przeszyciami się różni.

Awatar użytkownika
peter125-175
Posty: 1327
Rejestracja: 2012-08-05, 21:59
Moje maszyny: 50 sztuk
Lokalizacja: Biłgoraj
Kontaktowanie:

Re: WSK M21W2 Sport 1 - "S1"

Post autor: peter125-175 » 2013-12-29, 18:25

grack pisze:Panowie, mam pytanie, czy kanapa w S1 wyróżniała się czymś spośród innych wueskowych kanap? Mam taki plan,żeby zrobić u siebie nowy pokrowiec, ale szkoda mi tego oryginalnego. Dlatego postanowiłem kupić drugą kanapę i ją odrestaurować, a tę starą zatrzymam bez zmian jako oryginalną. Nie wiem tylko jaka kanapa będzie odpowiednia, czy ta w S1 jest jakaś specyficzna, czy też moze taka sama jak np. od Kobuza albo B3? Bo z tego co widzę to tylko tymi przeszyciami się różni.
Różniły się tym że miały przetłoczenia.W 125 były takie same siedzenia po za tym,że nie miały przetłoczeń.

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: siwer i 1 gość