Witam.
Jestem tutaj nowy i ostatnio zainteresował mnie temat GIL-a.
Sam jestem - szczerze mówiąc- zielony w specyficznej dziedzinie informacji o WSK GIL.
Bardzo by prosił o wyjaśnienie kliku kwestii, specjalistów w tym temacie.
Mam pytania:
1. jak wyglądały tabliczki znamionowe w tych motorach ?
2. czy w czasie produkcji zmieniani kształt i umiejscowienie napisów na tabliczkach znamionowych ?
3. czy na tabliczce znamionowej był cały numer ramy czy tylko końcówka ?
4. czy na tabliczce był umieszczony numer silnika ?
5. czy stosowano silniki z pokrywą silnika (kapą) z lewej strony z napisem Predom-Dozamet ?
6. czy cylindry były z pionowymi nacięciami czy bez ?
7. jaka była numeracja ram - czy oddzielna do GIL-a (oddzielny ciag numerowy) czy tez ramy były numerowane w "ciągu" a stosowano je do rożnych modeli WSK ?
8. może ktoś wie jak przypasować numer ramy do roku produkcji ?
Bardzo proszę o, jeśli to możliwe, pomoc.
Pozdrawiam wszystkich pasjonatów naszej motoryzacji
Wiesław