Re: WSK M-150
: 2017-06-06, 12:15
Przyda się
bardzo wiele osób uważa że mniejszy gaźnik w większym silniku powoduje zacieranie - niestety ktoś kiedyś wymyślił i rozpowszechnił taki farmazon i do dziś dnia jest on w obiegu
bardziej usprawnienie,
polecam używane oryginalne części niż współczesne nieznanej jakości i o nieznanej tolerancji wymiarów.Łukasz7979 pisze: ↑2017-06-10, 23:56Korzystając z doświadczenia forumowiczów chciałbym się dowiedzieć czy części do skrzyni biegów pasują od silnika WFM S32, S34 niezależnie od pojemności ? 150 cm, 175 cm ? Czy tryby biegów pasują od wsk 125 cm? Dziś słyszałem taką opinię od posiadacza SHL 150 cm "Wszystkie tryby biegów pasują od wsk 125 oprócz koła zdawczego".
Podobno wałek pośredni występuje w wersji starszej i nowszej. Nowsza ma frezowanie i biegi nie wyskakują.
Proszę o wasze doświadczenie ze skrzynią biegów?
Czy kupować części na www.skuterdebica.hg.pl ?
Czy lepiej kupić cały silnik np. wfm s32 175 z kompletną skrzynią biegów - 200 zł.
Obecnie moja wsk ma tylko bieg 1 i 3. Nóżka zmiany biegów pracuje bardzo luźno, a biegi wchodzą twardo. Trudno znaleźć luz.
Kolega od SHL 150 stwierdził, że to na pewno kulka się pop..... Co myślicie?
doświadczenie i wiedze (być może nie zawsze właściwą ) zbierm od lat ,miałem i dalej mam więcej motocykli niż tylko wsk 150.halcik pisze: ↑2017-06-11, 23:09S06tuner, jeśli chodzi o gaźnik to iglica podniesiona do góry powoduje niestabilna pracą silnika w wyższych partiach obrotów dla pojemnośći 175. Piszesz ze masz 150, więc skąd twoje doświadczenie? Jeśli chodzi o zmianę gaźnika na 22 to też słaby pomysł. Przecież wszyscy chyba wiedzą, że to gaźnik ma być najwęższym miejscem na dolocie powietrza. Sam sobie robisz krzywdę. Na gaźniku masz spadek prędkości przeplywu. Rownanie bernoulliego się kłania i doświadczenie z innych gaźników.